pondelok 1. júna 2015

Spring Pastel Earrings By Womanology


Ahojte .

Dnes vybočíme trošku z bežnej kozmetickej recenzie . Pretože dnes budem recenzovať náušnice .
Áno vidíte dobre náušnice . Tieto náušnice som dostala zo stránky womanology.sk .
Čo sa týka stránky , tak tá má široký výber rôznej bižutérie ale aj kabeliek, peňaženiek , hodiniek alebo oblečenia . Myslím si , že ak nedôverujete zahraničným eshopom na tomto Slovenskom si vyberiete určite niečo čo sa Vám bude páčiť .


Ja som si vyberala náušnice z kolekcie Spring Breeze . Ide o jarnú kolekciu plnú farieb .
Ja a náušnice - to je kapitola sama o sebe . Keď som bola malá ako každé dievča nosila som náušnice stále . Ale potom som jednoducho prestala náušnice nosiť . Mala som problémy s ušami a v tom čase som náušnice v ušiach nemohla mať a vlastne ani som ich nezniesla . Od malička mám v jednom uchu dve dierky keďže pani doktorka sa na prvý pokus dobre netrafila a preto mám v jednom ucho dve dierky jednu nižšie a druhá je konečne na správnom mieste ale len vďaka mame ktorá mi ucho opätovne prepichla keď pracovala v zlatníctve , 
Ale konečne som si povedala , že je na čase nejaké náušnice začať nosiť . Keďže bola moja zbierka žalostne malá a nič ž nej sa mi nepáčilo táto spolupráca prišla vhod . 


Tieto náušnice ma na prvý pohľad zaujali najme farbami a samozrejme nezvyčajným tvarom . Sú to klasické napichovacie náušnice s gumenou poistkou aby nespadli z uší . Na ušiach držia dobre nemám pocit , že by padali alebo sa nebodaj poistka sama dala dolu .  Náušnice sú cca 4 cm dlhé . 
Tým , že sú na nich kamienky sú na môj vkus ťažšie a po pár hodinách si ich musím dať na chvíľu dolu lebo ma z nich bolia uši . Ale nie je to nič čo by mi extra vadilo . Kamienky držia zatiaľ veľmi dobre ani sa farba neodlúpila. Od tej doby čo som ich dostala prakticky nenosím iné náušnice . 
Mne sa páči hlavne tvar a farba to bol aj dôvod , prečo som siahla práve po týchto náušniciach .
Náušnice sú oživením každého outfitu či už máte radi farby alebo nie . 

Cena náušnich je 3 € a kúpiť sa dajú TU .

Čo vy a náušnice ? Nosíte ich ? Aký druh sa Vám najviac páči ? 
Určite mi dajte vedieť dole do komentáru , a ja sa možno inšpirujem . 


Majte sa pekne . 

S pozdravom Barbora . 






2 komentáre:

  1. Mne osobne sa tieto náušničky veľmi páčia. Sú také živé a vyvolávajú vo mne pozitívne pocity :) Také hravé pekné.

    Veľmi sa mi páči, ako si sa pohrala s farbami a to, že si im dala prírodné zelené pozadie. Je to veľmi pekné a fotky sú tým pádom ešte príťažlivejšie. Musím ti teda naozaj pogratulovať. Je to úžasné :)

    To najlepšie pre ženy tu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak veľká úprava na fotkách ani nie je , vzhľadom na to že tú aj v reále pomerne žiarivé . Nosím ich skoro stále a hlavne ak nie je vonku pekne aspoň si takto privolám trochu leto. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.