streda 10. júna 2015

FYTOFONTANA STEM CELLS PURE EYE


Už dávnejšie sa na mojom blogu objavila recenzia na sérum značky Fytofontana Steam Calls . A vzhľadom na to že som  si vyberala dva produkty na testovanie , dnes by som Vám chcela predstaviť odličovač  FYTOFONTANA STEM CELLS PURE EYE  . Neviem ako vy ale ja som sa naučila oči odličovať práve s odličovačom . Síce sa spotreba tampónov zvýši , ale som si istá že oči mám dôkladne odlíčené a tým pádom aj čisté . Mala som doma už niekoľko odličovačou ale najviac sa mne osobne  osvedčili práve klasické  dvojfázové doličovače . Čiže také ktoré majú vodovú ale aj olejovú zložku .


Každý asi od akéhokoľvek odličovča čakáme že si poradí zo všetkým čo si na sebe ráno dáme . Či už je to make up alebo ako v tomto prípade očné tiene a hlavne riasenka . A tu som narazila na jemný ale pri tom podstatný problém . Všeobecne nepoužívam vodeodolné riasenky , neviem nikdy som si k ním nenašla cestu . No a tento odličovač si očividne nenašiel cestu ani k mojim klasickým riasenkám. Jednoducho odmieta spolupracovať , čo ma teda ale riadne štve . Nejde ale teraz tvrdiť že je úplne zlý, to nie - len jednoducho neminiem na jedno oko jeden tapmón musím sa posnažiť a pri tom snažením miniem občas aj tri tampóny na jedno oko . Čo je už teda riadne otravné . Ak keď sa s odličovačom dáva riasenka horšie dole , produkt skoro vôbec nemizne asi je to zázračná fľaša . Tým že aj tento odličovač obsahuje kmeňové bunky vidím na svojom očnom okolí zmeny . Určite to to má na svedomí aj očný krém ktorý používam ale myslím si že práve tento odličovač napomáha dosť výrazne . 


Nie som ešte stará takže žiadne vrásky pod očami nemám . Jedine čo pod nimi mám sú výrazné kruhy, ktorých sa nikdy nezbavím ale môžem im pomôcť aby neboli také výrazné . A to sa dá ako inak kvalitným očným krémom a v mojom prípade aj kvalitným odličovačom . Áno síce si nevie dobre na prvý  pokus poradiť s riasenkou ale viem mu to odpustiť . Je pravda , že ak tampón s odličovačom držíte o niečo dlhšie na oku riasenka ide dolu aj na druhý pokus . Ale nejde dole úplne celá čiže je to úplne jedno či použijete dva tampóny alebo tri . Na to jednom už nezáleží . Určite chce mať každý z nás dôkladne odlíčené oči to je predsa základ . Tak ako dôkladne čistíme pleť musíme sa dôkladne starať aj o svoje oči a očné okolie .  Som háklivá na rôzne zápaly očí , opakuje sa to niekoľko krát do roka jednoducho mi do oka niečo spadne alebo trochu viac mi do neho fúkne a zápal je na svete . Preto si pri odličovaní očí dávam záležať . 


Tento odličovač neobsahuje alkohol a ani žiadne mydlo . Tým prakticky nemá čo oko dráždiť . Teda aspoň mňa  nič nedráždi . Čo sa týka vône nikdy som sa pri takomto produkte nepozastavovala ako vonia dvojfázový odličovač . Ale v tomto prípade je vôňa na môj vkus pomerne silná . Ale je to individuálne . Delím sa doma o tento odličovač s mamou a tá napríklad vôňu vôbec necíti a tým pádom ani nevníma . Ale ja vôňu cítim dosť výrazne . Nie je nejako nepríjemná . Je skôr nevtieravá takže sa dá prežiť . Ako inak a čo mi vyhovuje najviac je to že odličovač zanecháva mastný film či už na viečku alebo pod ním . Nie je silní ale ak si pred aplikáciou očného krému prejdem okolo oka cítim ho . Naučila som sa film  vmasírovať do očného okolia . V kombinácii s očným krémom sú moja správa večerná dvojka . Čo sa týka aplikácie oceňujem rozprašovač . Je to veľmi hygienická aplikácia . 

 FYTOFONTANA STEM CELLS PURE EYE 125 mililitrov a jeho cena je 13,99 € . Aj keď je cena vyššia myslím si , že sa oplatí investovať . Mám ho niečo cez štyri mesiace a som niečo kúsok za polovicou a to ho používam skoro dennodenne . Tento odličovač sa dá zakúpiť v lekárni - partnerské lekárne nájdete na oficiálnej stránke spoločnosti TU .


Čo vy a odličovače ?? Používate ich ? Aké značky máte radi ? A čo hovoríte na značku Fytofontana Stem Calls ? Budem rada ak mi napíšete dole do komentáru , budem sa tešiť . 




Majte sa pekne . S pozdravom Barbora . 



xxx


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.