streda 24. júna 2015

dokonalé nohy počas leta ? určite to ide aj s baleou


Ahojte . 

Dnes som si povedala že si čo to povieme o penách na holenie od značky Balea . Tieto tri peny som si kúpila v nejakej extrémnej akcii tri za cenu dvoch alebo tak nejako . Blok som ako obvykle niekde zahodila , musím sa polepšiť a odkladať si ich . Ale vlastne ono to je aj jedno , keďže akcia už určite neplatí ale zase tieto peny na holenie nie sú nejako moc drahé . ( cca 3 € za jednu ) 
Peny na holenie sú veci ktoré používa každá z nás . Predsa len v lete svoje nôžky vystavujeme častejšie ako inokedy . Ja peny na holenie používam celoročne . Nohy si inak holiť neviem , pár krá som to skúšala klasickým sprchovým gélom , lenže vždy som ich mala viac podráždené ako po holiacom géle . A vlastne ja som tak veľmi " šikovná " že aj s tupou žiletkou sa dokážem pozerať . Na to jednoducho človek potrebuje očividne talent . Ale späť k penám na holenie . Ide o tri rôzne druhy a asi všetky budú imitované edície . Peny som si ako inak vyberala podľa obalu lebo asi inak to ani nejde . 


Caribbean Dreams je príjemná kokosová vôňa . Vôňa je vážne príjemná , nič extrémne umelé ale zase nie je ani vôňa kokosu veľmi výrazná . Ja a kokos sa môžeme vždy a všade . Pena má modrú farbu. Konzistenciou je najprv gélová a až po tom ako si ju začnem nanášať na pokožku sa zmení na klasickú krémovú penu . Po oholení je moja pokožka ako vždy podráždená ale nie výrazne . Zdá sa mi že táto pena jemne hydratuje ale nie je to nič extra . Preto vždy po holení používam hydratačný krém alebo maslo . Je to klasická pena na holenie . Ktorá si myslím za cenu ktorú stojí robí to čo má . Nevidím na nej nič zlé práve naopak hlavne kvôli jej vôni by som si určite zaobstarala ďalšie balenie.
Dizajn sa mi veľmi páči , je veselí a s motívom pláže to vo mne evokuje leto . 


 V prípade verzie Sweet Vanilla je to o úplne inom . Prvý dôvod ktorý mi na tejto pene vadí je to , že môžno aj polovica peny na holenie sa vypumpovala sama . Jednoducho ak som mala túto penu asi na štyri použitia tak to bol rekord . Samovoľne sa pena dostávala von z balenia . Keď som ju išla použiť musela som najprv všetko dôkladne umyť a až potom som ju mohla nanášať . Neviem možno som mala len ja nejaké vadné balenie , ale jednoducho len tak sa pena von z balenia dostať nemôže . Čo sa týka vône tak tá tiež nebola bohvie čo - síce vanilková vôňa je fajn ale táto bola na môj vkus až moc umelá . A skôr ako vanilka som mala pocit že vonia ako nejaký lacný plast a niekde v diaľke bola jemná vanilka . Čo sa týka účinnosti tak tá je rovnaká ako pri predchádzajúcej , pri tejto bolo ale moje podráždenie pokožky intenzívnejšie ale stále sa to dalo prežiť a zachrániť krémom alebo telový maslom . Osobne táto pena bola pre mňa sklamanie už len z dôvodu toho že mi pena vytekala samovoľne . Dizajn je fajn , neurazí ale ani nenadchne . 


Ako posledné tu mám penu na holenie s vôňou čučoriedky . Blueberry Love je príjemná čučoriedková vôňa , ktorá síce nie je moc autentická ale je príjemná . Sú to skôr chemické čučoriedky. Ale táto vôňa je mne osobne najviac príjemná . Čo sa týka účinnosti tak je rovnaká ako pri prvej pene . Robí to čo má po holení je moja pokožka jemne podráždená ale nevyžaduje si skoro žiadnu hydratácia . Nechápem to - stačí vážne len ľahký krém a pokožka je dostatočne hydratovaná . 
Farbou je táto pena odlišná . Predchádzajúce dve peny majú modrú farbu - táto ako inak fialovú . Konzistenciou je identická ako jej dve sestry . Pena je fajn a ak na ňu natrafím ešte niekde v drogérii určite do svojho košíku hodím minimálne jedno balenie . 


Všeobecne mám peny od značky Balea veľmi rada . Sú za rozumnú cenu a robia to čo majú . Veľmi chválim aj pomerne široký výber vôni len je škoda že zväčša všetky tie dobré vône sú limitované edície . To je aj prípad týchto troch pien . Až na menší problém s vanilkovou variantov , som nadmerne spokojná . 


A čo vy a pena na holenie ? Používate ich alebo máte iný typ na holenie ? Máte radi peny od Balei ak áno určite neváhajte a napíšte do komentáru ktorá Vám vyhovuje najviac . 
Budem sa tešiť na komentáre . 

Majte sa pekne s pozdravom Barbora . 

xxx 

2 komentáre:

  1. Ja na holenie iné gély ako Baleu nepoužívam, skúšala som raz Gillete a nič moc, takže v tomto je Balea bezkonkurenčná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš pravdu , mne osobne sa len raz stalo že mi gél od balei na holenie prekážal . Dostala som z neho neskutočnú alergickú reakciu - ale tieto imitované edície sú jednoducho TOP. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.