utorok 26. mája 2015

Instagram and photo


Aloha! 
Nie nie sme na Havaji a ani ja nie som na dovolenke len som si povedala , že menšia zmena príde vhod . :)

Po dlhšej odmlke fotiek z môjho instagramu  som si povedala , že by sme si mohli dať taký utorkový  relaxační článok . A čo lepšie na relax ako fotky . Možno pre niekoho nezaujímavé a nezáživné ale ja takéto " random " články milujem .  
Preto ich vlastne ja môj blog aj zaraďujem nie sú pravidelne ale sem tam sú a aj budú . 

Ani neviem kde mám dnes začať . 


Začnem asi tým najväčším prekvapením v mojom živote . Raz som prišla domou z práce , úplne uťahaná a popravde v dosť psychicky zlom stave ale o tom možno niekedy inokedy . Všetko sa mi v tom momente zdalo úplne zlé a nevedela čo sa ešte môže stať a hlavne pokaziť . Ono sa nič nepokazilo práve naopak doma ma čakal tento lístok ( btw . bolo ich viac ale jeden na ukážku stačí ) . Myslela som si že si zo mňa niekto robí dobrý deň a neprišlo mi to moc vtipné . Ale nakoniec sa to všetko vysvetlilo . Nešlo o žart ale o skutočnosť . Jednoducho som dostala lístok na hokej . Keby ste ma videli v tom momente . Ja som sa doslova rozplakala lebo nič iné ma v tom momente nenapadlo . Kto by sa nechcel pozrieť na MS v hokeji . Ja takého človeka nepoznám . :-) 


Keď sme už naladení na športovej vlne budeme pokračovať . Myslím si že tieto fotky hovoria za všetko . Je to priam až smiešne že keď sa u nás konali MS v hokeji nebola som ani na jednom zápase lebo som nechcela ísť . Ale keď sa konali MS v Česku tak som neváhala . Asi to bude aj tým , že som chcela zažiť tú atmosféru . A poviem Vám to je skutočný sen . Vidieť našich chlapcov bojovať o každý jeden puk - bolo vážne neskutočné . Síce sme nakoniec prehrali a nedostali sme sa ďaleko ale poviem Vám jedno . Tí čo sedia doma za TV a kritizujú že oni by hrali lepšie a oni by urobili toto a tamto . Môže tak s prepáčením len držať hubu lebo o tom nič nevedia . Ja som videla ako sa naši hokejisti snažili a ako bojovali a to mi stačí . Od tej doby viem že ich nebudem nikdy kritizovať lebo viem ako bojujú za nás a za našu krajinu . A to si neskutočne vážim . 


Jedlóóóóó ! :) Heheh trošku zdravé jedlo . Po veľmi dlhej dobe som opäť robila objednávku na stránke mixit.sk . Môj prvý mix mi vydržal skoro rok , je pravda že som ho nejedla každý deň to bude asi tým . Keďže som sa už blížila na dno tuby musela som si objednať nový . A ako vidíte nezostalo len u misli . Do košíka som prihodila aj ryžovú kašu a sušené ovocie . Je to vážne skvelé síce drahšie ako bežne v obchode ale oplatí sa to . 


Rýchly ranný make up a ku tomu rýchla ryžová kaša . Ideálne pracovné ráno . :)
Kašu je jednoduchá ja prípravu len vysypem obsah vrecúška zalejem horúcou vodou na na vrch pridám trochu ovocia - buď čerstvého alebo mrazeného . A pre tých čo sa zaujímajú o kozmetiku tak na fotke sú produkty značky Sleek . 


Od musli odbočíme k trošku nezdravej veci . Prvý krát v živote som robila domáce čipsy . Bola to teda veda , nie že by som to nevedela ale chcela som si nechať poradiť a preto som hľadala na internete . A samozrejme stovky receptov nemohla som vybrať a preto som nakoniec urobila po svojom . Síce som mala obavu aby sme nevyhoreli ( bolo by to dosť vtipné keďže som dcéra hasiča ) ale nesalo sa tak a preto som vykúzlila svoje prvé domáce čipsy v živote . Ak by Vás zaujímal recept : zemiaky som ošúpala nakrájala na tenké plátky , poukladala na papier na pečenie a dala piecť . Piekla som ich na 200 stupňov asi 30 minút možno menej možno viac . Čas som si moc nesledovala . Jednoducho musia byť chrumkavé a potom sú upečené . Osolila som ich dala trochu čierneho korenia a mňmka bola na svete . :-) Viem Jamie Oliver zo mňa nebude . :-) 


Viem , viem u posledná fotka s jedlom . Len som chcela ukázať ako vyzerajú občas moje nedeľné raňajky . Ak teda nevstávam až na obed . Od malička máme v nedeľu sladké raňajky . Čiže vždy je to niečo sladké buď palacinky , lievance alebo ako v tomto prípade jablkový koláč k nemu som mala novú šťavu od dm z tej ich novej bio rady a samozrejme kávu v tomto prípade dolce gusto ale príchuť si nejako nepamätám . 


Teraz si asi ťukáte na hlavu či mi nešibe . Áno šibe to je normálne :) . Viem aj keď už tu máme jar a vonku celkom fajn počasie neodolala som . Vosky o YC sú jednoducho droga a táto nová vôňa s Aloe Wera je proste dokonalá - vonia úplne ako melón . Preto ho pálim a teraz . 


Milujem západ slnka . To nie vždy niečo úžasné . Obloha sa dokáže neuveriteľne hrať . Vždy ma fascinuje takýto pohľad a občas to samozrejme doladí nejaký ten filter . :-)


V tomto prípade sa nehral len filter ale aj lietadlá . :-)


S produktami na testovanie sa teraz roztrhlo vrece . Ja som cvakla ale len jednu zásielku , domou mi prišli nové vecičky od Sleek . Už sa máte na čo čoskoro tešiť . Možno bude aj nejaké amatérske letné líčenie v mojom podaní . Takže to bude článok typu " Ako sa to vážne nerobí " . :) hehe 


Podľahla som aj ja . Ale verejne priznávam nie originálu . Do rúk sa mi dostala táto My Bottle fľaša a nechápem čo na nej každý vidí . Ja som si ju objednala z aliexpressu a nič na nej nevidím . Síce prišla úplne v poriadku a ani nejako nesmrdela a ani som sa z nej nevyhádzala ale je to len kus plastu . Oceňujem nápad ale že by som si kupovala ďalšiu nehrozí . Na takéto vody s ovocím mi stačí aj táto jedna . 


Aha kto sa nám ukázal . Čo by to bol na post ak by som Vám neukázala moju štvornohú modelku . Toto je prosím pekne stav ako ja hovorím totálnej nudy . Už som to povedala tisíc krát v budúcom živote chcem byť pes a najlepšie by bolo ak by som bola naša Ada . :) heheh Ešte že psi nevedia čítať, lebo by ma určite pokúsala . 


Dočkali sme sa aj mi na Slovensku ! Hurá ! Áno na trhu je už kniha od mojej obľúbenej vloggerky Zoelly . Viem kniha je už dlho na trhu a aj som si ju dlho chcela objednať v Angličtine ale nakoniec som sa dočkala aj Slovenského prekladu knihy Girl Online . Knihu už čítam a poviem že je to také príjemné dievčenské čítanie . Ja nečítam takéto knihy nikdy som nebola na tie dievčenské knihy skôr nejaké detektívky ale túto knihu som si kúpila už len z toho dôvodu že ju napísala Zoe a to je pre mňa dostačujúci dôvod . Tak a už si len počkať na druhý diel a na knihu od mladšieho brata Zoe . Joe Sugg dúfam že sa predvedieš v tom najlepšom svete ako to vieš len ty . 


Asi som divná ja viem . Ale určite nie som jediná žena čo sleduje formulu jeden . Ruku na srdce nenechajte ma v tom prihláste sa aj vy . :) Ak si mám vybrať čo sledovať v tv tak je to buď hokej alebo f1. A ak sa jazdí formula v Monte Carle vyhráva to na plnej čiare . Môj sen je ich viac ale na zozname mám dovolenku v Monte Carle a najlepšie aj s formulou jeden . 
Btw . fandím Sebovi . :)


Je tu jar a to znamená že aj ja siaham to bláznivejších géloch na nechty . Toto nie je síce bláznivá kombinácia ale je farebnejšia . Ako ja hovorím toto je stav zúfalstva - idem na nechty neviem čo na ne a preto siaham do klasike červená a jeden prst iný v tomto prípade šedý . Tým sa nedá pokaziť nič.


Tu už je kombinácia viac farebná . Už som presne vedela čo chcem a takto to dopadlo . Nie je nad dvojitú fotku . Dve ruky jedna fotka . :-) 



Jupí na dnes sme už hotové . Verím že sa Vám môj random instagram post páčil a že som Vás neunudila , ak ste sa dostali až sem asi to nebolo až také zlé . To ma veľmi teší . 

Určite mi dajte vedieť aký máte najkrajší zážitok za posledné obdobie ? Môžete pridať aj názor ktorá fotka Vás najviac zaujala ? A budem rada ak pridáte nejaké návrhy na podobné posty do budúcna . 

Budem sa tešiť na komentáre . 

Majte sa pekne s pozdravom Barbora . 


xxx 

2 komentáre:

  1. Domáce čipsy sú skvelá vec, občas v lete sa do nich pustíme, narobíme ich kopec a v porovnaní s tými kupovanými sa to skrátka ani porovnať nedá. No a zažiť MS v hokeji je sen asi viacerých z nás, môj určite tiež, doposiaľ som bola raz na hokeji v BA v Orange Aréne na zápse Slovakia - Bielorusko a bol to super zážitok, boli aj nájazdy, aj predĺženie, takže to bol skutočný zážitok. Viem si predstaviť, že na majstrovstvách to môže byť ešte omnoho lepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Domáce čipsy sú top presne ako hovoríš s kupovanými sa to nedá ani porovnať, tiež ich nerobím veľké množstvo keďže sa to ani moc neoplatí . Dostanem na ne chuť raz za čas ale radšej si urobím už doma ako keby som si mala nejaké kúpiť . :-)
      Tak MS boli pre mňa zážitok na celý život na ktorý budem ešte veľmi dlho spomínať a už začínam šetriť na vstupenky keď budú MS opäť u nás . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.