sobota 14. marca 2015

Ružové potešenie z DM-ka .


Ahojte . 

Dnes tu mám pre Vás nový článok o dvoch ružových pomocníkoch z Dm-ka . Presnejšie ide o Balea  pleťovú vodu a púder v jednom a Ebelin masážna kefa na tvár . Musím povedať že som bola veľmi prekvapená čo tento krát z DM-ka poslali . Táto ružová kombinácia ma vážne baví .  


Pleťovú vodu a púder v jednom som teda ešte nikdy nevidela . Neviem kde žijem alebo s týmto vynálezom prišla až Balea vážne netuším . V prvom rade musím vyzdvihnúť krásnu malinovú vôňu . Viete ako by som túto vôňu opísala ? Kedysi  dávno teda nie je to až tak dávno sa vyrábala malinová malinovka . Pamätám si to ako keby to bolo dnes . Ale pri tom som bola veľmi malá keď táto malinovka fičala neviem či sa ešte niekde predáva ale na môj dušu táto pleťová voda vonia rovnako . Keď som ju prvý krát ovoňala mala som silné nutkanie napiť sa ale vydržala som to . Týmto by sme mali vôňu hotovú . Prešla by som na funkčnosť . Musím povedať že zo začiatku som bola nadšená ale časom neviem . Moje nadšenie zrejme opadlo . Ale začnem tým , ruku hore ten komu sa neleskne pleť . Myslím si že takých ľudí na tejto planéte moc nie je . Preto tým čo sa im neleskne plať gratulujem a ticho závidím .  Keď som si čítala na čo je táto pleťová voda určená a ,že obsahuje púder jasala som ale musím povedať že všetko má svoje plusy ale aj mínusy . Pleťová voda je dvojzložková. Na dnes fľašky sa nachádza biely púder ktorý by mal pleť zmatniť . Keď sa fľaša dobre premieša   púder sa zmieša s tekutinou a následne si môžete pleť vyčistiť . Áno pleť je po aplikácii ako tak vyčistená ale nie dôkladne skôr by som túto vodu odporúčala na dočistenie ale nie na čistenie pleti . Čo sa týka matného efektu tak ten tam ako taký je  . Ale aj tak vždy po aplikácii make- upu musím použiť púder na opätovné zmatnenie . S touto vodou mám ale jeden neprekonateľný problém . Keď si po vyčistení pleti nanesiem make up , ten sa začne cuckovať a tým pádom som ja osobne skončila . Skúšala som rôzne druhy make upou ktoré mám doma a urobil to každý jeden . Takže problém nie je make up ale táto voda . Je mi to veľmi ľúto lebo toto je asi prvý produkt od Balei ktorý mne nesedí a to Balea robí skvelé veci . Ja osobne túto vodu používam ráno nie je to pravidelne. Zväčša ju použijem v tom momente ak viem že nikam nejdem a nepotrebujem si dávať make up . Táto pleťová voda sa určite nehodí na noc keďže obsahuje púder . Nevidím zmysel používať ju na noc . 
Obsah 200 ml cena 1,99 €


Ako druhé sa v balíčku nachádzala masážna  kefa na tvár od značky Ebelin . Popravde nič takéto som na tvár neskúšala a dosť som sa obávala . Predsa len vyzerá to síce ako kefa ale na hoci čo iné len nie  na tvár . :-) Taký bol môj prvý pocit . Ale musím povedať , že táto kefa je fakt fajn vynález . Že ma nenadalo kúpiť si takúto  masážnu kefu skôr . Tento ružový pomocník je ozaj fajn . Zo začiatku bola kefa na môj vkus moc tvrdá ,ale časom a hlavne používaním štetiny zmäkli a teraz je to skvelé . Ja som sa túto kefu naučila používať dva krát denne ráno a večer . Vždy si ju namočím a nanesiem naň čistiaci gél ktorý mám od značky MISSHA  a krúživým pohybom si umyjem tvár . Mám občasné akné a kefa mi nijako neškodí . Štetiny sú podľa mňa ako silikón alebo podobný materiál . Je pravda , že som to nejako hlbšie neskúmala - možno to bola chyba . Ale nijako mi na pleti nevadia a preto nevidím hlbší zmysel aby som skúmala pôvod štetín . :)  Ako som písala na začiatku štetiny boli pomerne dosť tvrdé ale teraz sú už pomerne mäkké . Mám pocit že mi kefa vyhovovala oveľa viac keď boli štetiny tvrdé keďže som mala vnútorne lepší pocit, že pleť je viac vyčistené . Ale aj teraz ma kefa zbaví hrubej špiny na pleti a ešte k tomu aj dobre premasíruje tvár . :)
Cena kefy je 2,99 € . 

A čo vy ? Postrehli ste tieto dva produkty v DM-ku ? Určite mi napíšte aké sú vaše skúsenosti . Budem sa tešiť . 

S pozdravom 

6 komentárov:

  1. Ahoj prepáč, ale musím reagovať na Tvoj pravopis. V článku máš veľmi veľa chýb- čiarky, hrúbky, preklepy...Asi by bolo dobré si to po sebe prečítať:) Recenzia je inak pekná, tak to prosím neber v zlom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Petra je to možné a ďakujem že si ma upozornila . Takto to dopadne keď človek píše článok za pochodu . Skúšala som písať práve tento člnok na tablete a potom som nemala už čas na kontrolu . Verím že som všetko podstatné odstránila a určite sa nehnevám . Som rada že si ma upozornila . :)

      Odstrániť
  2. pravopis sa niekedy zle podari ved sme neni dokonaly,,ta pletova voda sa mi velmi paci dobra je a kefku pouzijem raz za tyzden na take vacsie vycistenie tvare inak zbytocne je podla mna tak casto drazdit pokozku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ruomí si zlatá ďakujem za podporu . :) Som toho názoru , že každý by si mal určiť sám čo mu vyhovuje alebo nie . Samozrejme ak má niekto citlivú pleť nebude používať kefu každý deň . Je to zbytočné aby si ešte viac ako píšeš dráždil pokožku . Mne vyhovuje každodenné používanie - možno keď sa ma spýtať o mesiac tak ti napíšem , že kefu používam len dva krát týždenne. Každá pleť je iná a znesie iné veci. Mne to vyhovuje momentálne takto ako to je . Uvidíme časom . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.