utorok 31. marca 2015

e.l.f. pressend mineral eyeshadow


Ahojte . 

Pred pár dňami som sa prehrabovala vecami ktoré som si kúpila už dávnejšie a zistila som , že sa medzi nimi nachádza aj minerálny očný tieň od značky e.l.f. ktorý som si kúpila ani neviem kedy . Môj názor na značku e.l.f. sa pomerne líši . Nie každá vec ktorú som si kúpila bola dobrá a kvalitná . 
Ale zase sú aj veci ktoré stoja za to . Napríklad ako ich podkladová báza pod očné tiene tá je vážne skvelá . A musím na ňu napísať niekedy recenziu . 
Ale späť ku tieňu . 


Tento tieň je ahm ako to napísať z tej vyššej cenovej kategórie . Nie je síce extrémne drahý ale zase e.l.f.  vyrába aj lacnejšie verzie . Ide o minerálny očný tieň . Popravde doma žiaden taký ešte nemám a asi to bol aj dôvod prečo som ho prihodila do košíku pri poslednej objednávke . Čo je vážne skvelé a to e.l.f. vychytal úplne najviac sú názvy . Tie sa mi páčia tento očný tieň sa
nazýva what´s you name?
Mne osobne sa takéto názvy kozmetiky páčia viac ako len nejaké obyčajné čísla . Je to síce detail ale poteší . 


Úprimne doma mám prevažne len hnedé očné tiene , skrátka iné nenosím . Občas nejaký ružový alebo tmavo fialový ale na bežné nosenie preferujem hnedé tiene . A ani sa ráno nemám moc čas hrať s tým čo si na viečko dám . Radšej si postím o desať minút dlhšie ako by som ich mala tráviť pred zrkadlom . Takže do práce si na seba dám jeden tieň a utekám z domu . Nie je to ale klasická hnedá skôr by som ju priradila do kategórie taup hnedej čiže na prvý pohľad hnedá s kvapkou fialovej ale veľmi malou kvapkou . Na viečku sa ale tvári veľmi prirodzene . Práve farba tohto tieňu bol dôvod prečo som si ho vybrala . Áno mám doma milión hnedých tieňov ale ani jeden nevyzerá takto .  
Výdrž je celkom v pohode . Mám mastné viečka takže bez báze mne tiene nevydržia dlho . S bázou je to v poriadku , dajú osme hodín ktoré strávim v práci a to mne osobne stačí . Po príchode domou sa hneď odličujem . 


Čo sa týka pigmetnácie tak ta je dobrá . Samozrejme s bázou na viečku je každý tieň lepšie pigmetovaný . Ale všeobecne všetky tiene čo vlastním od značky e.l.f. sú pigmetované dobre.
Ak čakáte ale nejakú extrémnu pigmentáciu tak to nečakajte . Je to bežný tieň ktorý v dvoch vrstvách na viečku vyzerá presne ako v obale . Obal je tento krát omnoho krajší síce je to kus plastu ale určite silnejšieho plastu ako predošlé balenia . Obal je čierny a matný takže to má vyvolať pocit väčšieho luxusu . Osobne sa mi tento nápad páči takže za obal majú tiež plus .

Cenu si už nepamätám ale určite nebol moc drahý mám pocit , že som tento tieň kúpila v zľave takže určite stál menej ako je jeho bežná plná cena .
Tieň ale aj iné produkty Americkej značky e.l.f. sa dajú objednať TU .  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.