pondelok 23. februára 2015

The Oscars 2015 Red Carpet


Z nedele na pondelok nášho času sa v LA uskutočnila najočakávanejšia akcia toho roku . 
Koncentrácie najväčších hviezd na meter štvorcový . Každý rok Oscarov sledujú milióny ľudí na celom svete . 
Niektoré nominácie ma vážne prekvapili osobne by som tam radšej videla iných ale o tom nerozhodujem ja ale ľudia ktorý sa tomu rozumejú . 
Vždy po Oscaroch alebo už vlastne aj počas nich sa rieši kto čo mal na sebe . Osobne zbožňujem fotografie jednotlivých hviezd ktoré majú krásne , originálne róby . 

Preto som sa rozhodla , že tentokrát to ukážem aj Vám . Vyberala som vážne len také róby ktoré mňa osobe zaujali .

Zdroj všetkých foto : oscar.go.com

Emma Stone šaty od Elie Saab 

Jennifer Lopez šaty od Elie Saab

Marion Cotillard šaty Dior

Sienna Miller šaty Oscar de la Renta

Anna Kendrick šaty od Thakoon

Sophie Hunter a Benedict Cumberbatch

Hannah Bagshawe a Eddie Redmayne 

Behati Prinsloo a Adam Levine

Kerry Washington

Channing Tatum Jenna Dewan Tatum 

Rita Ora

Lady Gaga

Musím povedať že najdojímavejším momentom bolo pre mňa vystúpenie Johna Legenda . 



A čo vy ? Máte radi Oscarov ? Kto bol podľa Vás najlepšie oblečený . Určite mi napíšte dole do komentáru . 

Majte sa pekne . 

S pozdravom 

3 komentáre:

  1. Podľa mňa Anna Kendrik, tú herečku ani nepoznám úprimne, ale šaty mala veľmi pekné. A Jennifer Lopez zvolila podľa mňa pre sebu málo výraznú farbu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Annu som nepoznala ani ja ale neviem či ti niečo hovorí pesnička Cups celá melódia je hrané pohármi a ona ju spieva - potom som videla niekoľko filmov ale nebolo nič extra . Skôr som ju spoznala vďaka tej pesničke . Šaty mala naozaj krásne tie sa vydarili . Tak čo ja viem Jennifer Lopez mala na sebe už veľa rób je pravda , že táto je menej výrazná ale celkom vydarená . Určite si ju nevyberala sama - ak by si vyberala róbu sama možno by bola výraznejšia . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.