piatok 20. februára 2015

For Life & Madaga Bylinná Tonizujúca Maska


Krásny piatok želám !

Dnes pokračujeme v článkoch o produktoch českej značky For Life & Madaga . Už som písala dva podobné články o pleťovej vode na problematickú pleť  a o rozjasňujúcom tónovacom kréme Biological  . 

 Okrem týchto dvoch vecí som si vybrala aj dve masky a o jednej dnes bude reč . 
Masky som si vyberala na základe typu mojej pleti . To je asi každému jasné . 
Osobne masky mám veľmi rada , ak keď preferujem viac zlupovacie ako tie ktoré sa musia umývať . Jednoducho som lenivá ísť do kúpelne - to je u mňa klasika . :-) 


Bola som veľmi prekvapená keď som masku uvidela aká je malinká . V malej bielej krabičke sa ukrýva ešte menšia biela tuba . Maska vyzerá balením ako krém od doktorky . 
Je určená na mastnú a problematickú pleť . Čiže šitá akurát pre mňa . Maska je gélovej konzistencie . Obsahuje vitamíny a extrakty protizápalových bylín . 
Sťahuje póry , tonizuje a posilňuje podráždenú pleť . Úlohou masky je podporovať látkovú výmenu a okysličovať pleť . Pôsobí antisepticky a regeneračne . Nanáša sa na vyčistenú pleť .
Na pleti by mala maska pôsobiť 15 - 20 minút  a následne sa zmyje z tváre vlažnou vodou . Mne sa osobne stalo že som čas prešvihla o pomerne dosť ale s pleťou sa mi nestalo nič . 


Musím povedať , že maska má neskutočne krásnu vôňu . Príjemnú , nevtieravú citrosovú . Z vône som úplne nadšená . Lebo nie každá maska ktorú som kedy použila voňala príjemne . Táto teda vonia totálne krásne - milujem citrusové voňe v kozmetike . Funkčnosť masky je celkom v pohode . Po umytý mám pleť jemne stiahnutú ale je viditeľne čistejšia . Už pri pôsobení na pleti maska citeľne sťahuje pokožku a póry . Musím povedať že zo začiatku mi to bolo nepríjemné , ale potom som si na ten pocit zvykla a už ho neriešim . Maska uschne tak že na pleti ju vôbec nie je vidno . Mám taký pocit že určitá časť sa vsiakne aj po pleti . Samozrejme keď som si pre umytím prešla po tvári bolo cítiť že na pleti mám vrstvu masky . Ale vidno ju nebolo . Masky netreba na mojej počudovanie ani nejaké veľké množstvo . Stačí slabšia vrstva . Mne balenie vydržalo  na šesť použití a ak sa posnažím z balenia ešte čo to vydolujem aspoň na jedno použitie . Čiže aj keď balenie vyzerá pomerne malé vystačí na celkom dosť použití . 


Výhodou malého balenia je to , že sa s maskou dá v pohode cestovať . V kozmetickej taštičke nezaberie skoro žiadne miesto . A ani vytečenia sa nemusíte báť . Obal je silný a ak je dobre uzavreté viečko nemá šancu maska vytiecť . I keď zo začiatku som bola mierne rozpačitá musím povedať , že maska je fajn . Nové balenie by som si ale nekúpila . Nie som typ človeka ktorý sa vracia dookola k tej istej maske . Rada skúšam nové veci . 

Ak Vás maska zaujala tak cena ja 18 mililitrov je 6, 30 € . Čo sa mne osobne veľmi páči je to že značka For Life & Madaga dáva možnosť objednať si aj 4 mililitrové balenie a cena toho balenia je 1,50 € - takže ak myslím si že balenie určené tak na jedno možno dve použitia .  
Maska sa dá zakúpiť TU .

Určite mi dajte vedieť aké masky používate vy ? A či ste už mali možnosť vyskúšať nejaký produkt od značky For Life & Madaga ? 


Majte sa pekne . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.