sobota 31. januára 2015

TAG : 30 Beauty Questions






Ahojte . Už dlho som nerobila žiadny TAG . Momentálne fičí TAG 30 Beauty Questions preto som sa rozhodla , že ho urobím aj ja . 


1. Pamätáš si na svoj prvý kozmetický produkt ? 
Uf, tak to bolo veľmi dávno . A mám pocit že to bola riasenka ale od akej značky to už veru neviem.

2. Špecifikuj perfektnú riasenku , už si takú mala ? 
Ideálna riasenka je taká ktorá riasy predĺži samozrejme ich musí zahustiť a obrovská podmienka je aby neopadávala . Nie je nič horšie ako riasenka ktorá opadáva . Mala som veľa riaseniek a každá z nich bola iná . Paradoxne pre mňa najlepšia riasenka bola Drama od Avonu síce vyschne pomerne rýchlo ale za tú cenu čo stojí to nevadí . 

3. Aké krytie preferuješ pri make -upe ? 
Tak ako kedy . Moja pleť nie je perfektná ale občas potrebuje aj silnejšie krytie . Ale mám to tak zima vyššie krytie v lete len jemné krytie v podobne BB krému . 

4. Obľúbená high- and kozmetika ? 
Popravde nemám skoro žiadnu high- and kozmetiku . 
V parfémoch preferujem drahšie vône ale v kozmetike som ešte nenašla nič čo by ma zaujalo . A každá drahšie kozmetika má podľa môjho názoru aj svoju lacnejšiu verziu . Ale ak ma niečo k drahšej kozmetiky zaujme nebránim sa kúpe a ani skúške . 

5. Akú kozmetiku si vždy chcela vyskúšať ale nevieš sa ku nej dostať ? 
V mojom prípade to je jednoznačne NARS Radiant Creamy Concealer o tomto korektore som počula len samé chváli a preto si na neho brúsim zuby aj ja . 

zdroj foto : google.sk

6. Obľúbená značka z drogérie ? 
Vždy keď niečo potrebujem či už je to make -up , korektor alebo rúž moje kroky vedú vždy ku stojanu značky RIMMEL . 

zdroj foto : google.sk


7. Nosíš umelé mihalnice ? 
Nie nenosím . Pár krát som ich mala ale vždy to bolo na nejakú príležitosť . Na bežné nosenie si ich nedávam . 

8. Je nejaký druh kozmetiky bez ktorej nevyjdeš z domu ? 
Nie som typ človeka ktorý sa líčim každý deň . Sú dny kedy na líčenie nemám chuť a nemám problém ísť von nenalíčená . Ale ak sa ráta do kozmetiky balzam tak bez neho z domu nejdem . 

9. Aký produkt si najviac vážiš a opatruješ ho ako bábo ? 
Jednoznačne všetky moje parfémy . Nemám jeden obľúbený , každý ktorí si kúpim a mám doma si cením najviac ako to len ide . 

10. Ako často nakupuješ kozmetiku ? Rada nakupuješ make -up po jednom alebo nakupuješ raz za čas a vo veľkom ? 
Kozmetiku nakupujem len vtedy ak mi niečo dôjde . Dosť často sa dáva že idem do drogérie len pre jednu vec . Ale je to veľmi individuálne . Občas sa mi stane že nakúpim kozmetiku vo veľkom . Nerobím si ale zásoby . 

11. Máš kozmetickí rozpočet alebo míňaš ako sa ti chce ? 
Rozpočet nemám . 

12. Používaš pri nákupe kozmetiky kupónové zľavy , vernostné karty ?
Ovplyvňujú ťa rôzne akcie k nákupu kozmetiky , ktorú vlastne nepotrebuješ ? 
Kupóny využívam ale nie že by som si kúpila všetko čo vidím . Ak je zľava v podobne kupónu na určitý produkt ktorý potrebujem - samozrejme že ho využijem . Ale aby som kúpila kozmetiku len preto že je zľavnená to u mňa nehrozí . 

13. Aký typ kozmetiky si kupuješ naviac ? 
Jednoznačne rúže . Už som to asi milión krát písala som na rúže a balzamy maniak . Ale peniaze utrácam hlavne za rúže . 

14. Úprimne , existuje značka , ktorú nemôžeš vystáť ? 
Vážne úprimne ? Tak to je jednoznačne značka essence . Neviem ale vždy keď som si kúpila od tejto značky nejakú kozmetiku vola to hrôza . Ja chápem za tú cenu čo stojí asi nemám očakávať nič extra ale ja by som za niektoré produkty nedala ani to čo stoja . Vždy to buď vyhodím do koša alebo posuniem niekomu komu tie produkty urobia radosť . Ale ja sa stojanu z kozmetikou essence už ani len nepribližujem . 

15. Snažíš sa vyhnúť určitým zložkám v zložení ? 
Nie nesnažím . 

16. Máš obľúbené miesto , kde nakupuješ kozmetiku ? 
Čo sa týka kamennej drogérie tak určite DM-ko . A čo sa týka internetu tak parfums.sk nakupujem tam všetky parfémy a občas aj kozmetiku. 

17. Starostlivosť o pleť : Skúšaš rada nové produkty alebo máš svoju rutinu ? 
Čo sa týka krémov tak tam produkty striedam , nikdy sa mi nestalo aby som mala dva krát po sebe rovnaký krém na tvár . Čo sa týka odličovania tak tam mám svoju rutinu . 

18. Obľúbená Bath & Body značka ? 
Lush je proste raj. Je veľká škoda že u nás nie je . 

zdroj foto : mouchtique.com 

19. Keby si mohla odteraz používať len jednu značku, aká by to bola ?
Popravde asi by som sa nevedela rozhodnúť či M.A.C. Urban Decay alebo NARS ale tešila by som sa ak by to bola aspoň jedna z nich . :)

20.  Aká značka má podľa teba najkrajšie obaly ? 
Vždy ma fascinovali obaly Chanel jednoduchý čierni dizajn na ktorom je svetoznáme logo . Ale teraz mám obdobie kedy sa mi začali páčiť veľmi aj obaly od Yves Saint Laurent ktoré sú naprosto luxusné.

21. Aká celebrita má vždy podľa teba najlepší make - up ? 
Tam mám veľmi veľa kandidátok  : Kim Kardashian , Blake Lively , Eva Mendes , Eva Longoria , Rihanna , Jlo a Beyonce . 

22. Na akom e-shope najčastejšie nakupuješ ? 
Na www.parfums.sk a pár krát do objednávala zo zahraničia a to z www.feelunique.com . 

23. Pät tvojich obľúbených youtuberiek ? 
Na túto tému mám samostatný post link je TU.

24. V akej fázy líčenia si nemotorná . 
To je jednoduché linky . Ja a linky to nejde k sebe . Môžem sa snažiť ako chcem nikdy nie sú podľa mojich predstáv . To bude dôvod prečo si ich nerobím tak často . :) hehe

25. Máš rada multifunkčné produkty ? 
Ani nie . A doma ani žiaden taký nemám . 

26. Používaš podklad pod očné tiene ? 
Áno používam mám mastné viečka takže bez báze by som nemala šancu . Momentálne používam bázu od elf . 

zdroj foto : google.sk


27. Koľko vlasových produktov používaš denne počas klasického dňa ? ( nie vtedy keď
si umývaš vlasy ) 
Tak okrem laku na vlasy nepoužívam nič . 

28. Čo používaš prvé - korektor alebo make - up ? 
Make - up . 

29. Uvažovala si niekedy nad make - up kurzom ? 
Áno uvažovala a mám na pláne ísť na nejaký len musí byť viac času . 

30. Čo na make - upe miluješ ? 
To čo dokáže zo ženou urobiť . Ráno sa zobudím s obrovskými kruhmi pod očami a inými nedokonalosťami . Make - up robí zo ženy inú bytosť a to na tom milujem . 


Tak a sme konečne na konci . Dnes to bol pomerne dlhý TAG verím že Vás bavil . 
Určite mi dajte vedieť čo máte radi vy a či máme spolu niečo spoločné . :)

Budem sa tešiť na Vaše komentáre . 


Majte sa pekne !

2 komentáre:

  1. Zaujala ma tá báza od Elfu. Je dobrá? Lebo ja mám veľmi mastné viečka a nič mi na nich nedrží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máme podobné viečka . Áno je dobrá - mne teda vyhovuje veľmi dobre , drží na nej všetko . Za tú cenu čo stojí sa až čudujem aká je dobrá . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.