štvrtok 8. januára 2015

For Life & Madaga Rozjasňujíci Tónovací Krém Biological


Ahojte . 
Dnes som si pre Vás pripravila nový článok . Opäť bude o produkte českej značky 
FOR LIFE & MADAGA .
Presnejšie dnes sa bude jednať o rozjasňujúci tónovací krém NATURAL LOOK. 



Popravde neviem ako to je u Vás ale u mňa je make up večný problém . Buď farba ktorú potrebujem nie je dostupná u nás alebo je blbá konzistencia . A to istá BB alebo CC krémy - skrátka ak mi sedí farba je to len pár mesiacov a potom musím meniť a zháňať nový odtieň a to ma moc nebaví . Keby som mala dokonalú pleť tak sa takýmito vecami ani len nezaťažujem ale skrátka pleť dokonalú nemám a musím preto používať ako moja mamina hovorí " omietku " :) aby som zakryla nedokonalosti . Nedávam sa seba tonu produktu ale skrátka niečo použiť musím . Preto keď som mala možnosť vybrať si hoci aký produkt od For life & Madaga rozhodla som sa vysúšať ich rozjasňujúci tónovací krém Natural Look . Tento krém obsahuje zlatý mikroprášok ktorý by mal pleť  rozjasniť , opticky vyhladiť a jemne skryť nedokonalosti bez toho aby akýmkoľvek spôsobom zaťažoval pleť . Tento produkt podľa mňa úplne nenahradí make up . Je to tónovací krém ktorý po nanesení úplne splynie s mojou pleťou . Áno jemne niečo zakryje ale nie je to nejaké extrémne vysoké krytie ako napríklad u nejakého make up-u  . S tým som popravde aj rátala - takže ma jeho krytie až tak moc neprekvapilo . 

Popravde som celkom prekvapená . Jasné ak by som hľadala produkt s vysokým krytím určite by som nesiahla po tomto produkte . Ale aj keď moja pleť nie je tip top nemusím na nej nosiť tonu vysoko krycieho make up-u aby som zakryla nedokonalosti . Na jednej strane nechcem svoj pleť zaťažovať a na druhej nechcem ani vyzerať ani ako šašo s maskou na 
ksichte :) a preto mi jeho krytie vyhovuje . 

Aj keď moc si to neviem predstaviť v lete . Keďže tento tónovací krém obsahuje zlatý prášok v celku sa aj leskne . A hlavne na slnku . Takže podľa mňa nie je vhodný na letné obdobie . Keďže sa dosť leskne a púder zlaté čiastočky ešte viac zvýrazní . Na zimu je vhodný aj keď je kozistenciou redší . Vždy pred nanesením si dávam krém takže moja pleť je hydratovaná a aj chránená pred chladom . 

Čo sa týka vône tak tá je veľmi príjemná . Ide o jemnú nevtieravú vôňu ktorá mi pripomína krém . Pri niektorých produktoch ako je make up býva dosť výrazná vôňa - ale v tomto prípade je veľmi príjemná nevtieravá . A po chvíli ju už nie je ani cítiť . 





Tónovací krém  Biological   je určený pre každý typ pleti . Funkcia  Biological  rešpektuje biologické procesy kože a napomáha ju udržovať v zdravom stave . Tak isto je tento produkt nekodoménny čiže neupcháva póry . Veľmi ľahko sa nanáša aj zapracováva do pleti . Výdrž je v celku dobrá až po pár hodinách som videla malé miesta na tvári kde krém chýba . Ale na to že ide len produkt pre zjednotenie je to celkom fajn . 

 Rozjasňujíci Tónovací Krém Biological  má 30 ml a jeho cena je 17,90 € . A zakúpite ho TU .

Určite mi dajte vedieť aké sú vaše skúsenosti s tónovacími krémami . Zaujíma ma Váš názor . 
Budem sa tešiť na Vaše komentáre . 

Majte sa pekne !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.