štvrtok 22. januára 2015

BALEA ošetrujúci telový krém s bambuckým maslom



Ahojte . 

Opäť Vám prinášam nový post o produkte ktorý bol v DM boxe . 



Priznávam sa momentálne mám doma otvorených niekoľko krémov ale aj masiel na telo . Ale neodolala som a musela som skúsiť aj tento .  Nečakala som od neho nič extra . Pretože Balea nie je značka od ktorej očakávam zázraky ale vždy milo prekvapí . A to je aj prípad tohto krému . Je určený na telo ale aj na tvár - tam som ho ale nikdy nepoužila . Keďže jeho vôňa je celkom dosť výrazná . Vonia krásne citrusovo , neviem či takto má voňať bambucké maslo ale vôňou ma dostal hneď po prvom otvorení . Mám veľmi rada citrusové vône omnoho viac ako napríklad nejaké sladké alebo extrémne ťažké vône . Preto ma vždy poteší ak nejaký krém , sprchový gél alebo hoci aký iný produkt vonia sviežo citrusovo .


Konzistenciou je krém redší . Samozrejme nie je to telové maslo - takže redší musí byť . Popravde mala som už aj krémy ktoré konzistenciou skôr pripomínali vodu a nie krém . Toto je klasická konzistencia ktorú ma každý telové krém ani hustá ale zase nie aj ani moc riedka . :)
Mala som obdobie kedy som používala výhradne len maslá - jednoducho som mala potrebu bude to asi aj tým , že som ich doma mala niekoľko a potrebovala som sa toho zbaviť . Ale teraz som sa vrátila opäť aj ku používaniu krémov .
Musím povedať , že tento krém ma veľmi milo prekvapil . Pomerne dosť rýchlo sa vsakuje a aj hydratácia je fajn . Krém okrem bambuckého masla obsahuje aj mandľový olej a panthenol ktorý chráni pokožku pred vysušením . Ako som povedala od značky Balea všeobecne nikdy nič veľkého neočakávam , ale vždy ma vie milo prekvapiť . Ešte sa mi nestalo aby som nebola s produktami tejto značky spokojná . Myslím si že za takú cenu čo stoja sú skvelé . 


Čo sa týka vstrebávania tak krém sa vstrebáva o niečo dlhšie ako som zvyknutá . Ale to mne nejako  nevadí , keďže tento krém používam výhradne na noc . Rozotiera sa pozoruhodne dobre . Menám rada krémy alebo maslá ktoré sa rozotierajú dlho . Nemám rada , že musím prejsť po tele niekoľkokrát lebo vždy nájdem miesto kde ešte nie je rozotrené . Preto som bola pri prvom použití milo prekvapená - keďže tento krém sa rozotiera dobre a nemusím xy krát prechádzať . 

Krém má obsah 250 mililitrov ale cenu neviem keďže krém bol v DM boxe . Ale typujem , že to nejaká extrémna suma nebude . 

A čo vy a telové krémy o Balei ? Aké máte radi ? Určite mi napíšte dole do komentáru . 

Majte sa pekne !



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.