nedeľa 7. decembra 2014

❄ Christmas Decorations ❄ edition Christmas tips







Vianoce sa nezadržateľne blížia . Neviem ako ste na tom vy ale ja som ešte nezačala ani kupovať darčeky. Úprimne ešte som vlastne nevybalila z tašky niektoré minuloročné darčeky a už sú to ďalšie Vianoce . Je to neskutočné ako ten čas letí . 
Ale to že nemám darčeky je môj problém . Momentálne doma riešime Vianočné dekorácie . 
Máte to aj vy tak ? Že vždy na Vianoce robíte rôzne dekorácie ? My sa snažíme mať každý rok doma niečo iné . Keď sme žili ešte u starých rodičov tak vždy bola dekorácia na Vianoce rovnaká ale od vtedy čo som v novom ( čo už je pomerne dlho ) máme každý rok inú dekoráciu alebo aspoň sa ich snažíme obmieňať . Či už ozdoby na stromček alebo klasická výzdoba stola alebo iných prvkov v domácnosti . 
A preto som opäť dostala za úlohu hľadať nejaké inšpirácie práve po internete . Neriedime sa tým čo je práve in ale čo sa nám páči . A keď som našla celkom pekné veci rozhodla som sa , že sa o ne s Vami podelím . :)

Zdroj všetkých fotiek pinterest.com . 




















Tak určite mi nezabudnite napísať ktorý obrázok sa páčia najviac Vám . 
A mňa by zaujímalo aj to ako sa na tom s Vianočnými dekoráciami meníte ich každý rok ? alebo si nechávate len jednu ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru . Budem sa tešiť . 

Majte sa pekne . ♥


Ešte stále prebieha na blogu GIVEAWAY tak neváhajte a pridajte sa ! Hrá sa napríklad aj o vosky Yankee Candle . Tak šup šup . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.