pondelok 3. novembra 2014

Pupa Milano ❖ Like A Doll Blush ❖




Ahojte .

Nový článok v ktorom sa dnes povenujem  lícenke od značky Pupa Milano .





Lícenku som si kúpila už dávnejšie . Doma mám len jednu a preto som chcela ešte nejakú . Je pravda že nie som moc lícnkový  typ ale predsa len nejaké doma musím mať . Pozerala som v drogérii a žiadna ma popravde nezaujala . Až som raz mala cestu do Auparku v Piešťanoch a preto som zavítala do predajne Pupa Miano .Už dlhšie som chodila okolo tejto predajne a napadlo ma , že by som si mohla lícneku kúpiť práve tam . Kamarátka používa len túto kozmetiku a je spokojná tak som si povedala že to skúsim aj ja . Slečne predavačka bola veľmi milá aj keď tam mala zákazníčku s úsmevom sa ma pýtala či mi pomôže a čo by som potrebovala . Hovorila som že hľadám nejakú peknú lícneku ktorá nebude moc vyzývavá a podobne . Okamžite mi ukázala stoja a ja som s už len vybrala . 


Nakoniec som si vybrala lícenku v odtieni 106 Like a Doll Blush ktorá je predpokladám z kolekcie Navy Chic . Obrovské plus je v tom že je matná . Hľadala som práve lícenku ktorá bude mať matný efekt . Hrozne som sa tomu potešila . Pretože sa mi páčia omnoho viac matné lícenky ako lícenky ktoré obsahujú trblietky . 



Lícenka je pomerne svetlej ružovej farby . Aj pigmentácia je celkom dobrá . Čakala som od nej menej ale prekvapila ma . Ja používam lícenku pomerne jemne len . Takže prejdem štetcom len jeden maximálne dva krát a potom nanesiem na líčka . Lícam tak lícenka dodá jemný nádych ružovej farby. Lícenka trochu práši ale to mne nejakým spôsobom neprekáža . V balení bol pribalený aj štetec ktorý sa na moje počudovanie dá aj používať . Ale ja osobne ho používam len v tedy ak nemám po ruke práve klasický štetec na lícenku . Obal je celkom fajn . Vo vnútri sa nachádza malé zrkadlo . Ale čo musím povedať že obal je pomerne odolný , už mi asi päť krát lícenka spadla na zem a nie je nijako poškodená . 

Cena lícenky 4,00 € vystihla som nejakú akciu preto ta super cena . 

A čo vy a lícenky ?? Používate ich ? Aká je vaša obľúbená značka ? Určite mi napíšete dole do komentáru . 


Majte sa pekne . ♥

4 komentáre:

  1. Ja lícenky zboňujem:) Od Pupy mám tiež jednu lícenku, ale zapečenú- veľmi často ju používam, chystám sa ešte nejaké odtiene dokúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma len dve ale tiež premýšľam že by sa si hodila ešte jedna . Musím opäť navštíviť Pupu aby som omrkla som je nové a čo by sa mi hodilo . :-)

      Odstrániť
  2. Vyzera pekne. Ja si zatial kupujem vzdy tu istu licenku od Rimmelu.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj pekná veru je . :-) Ja som na lícenky v drogérii pozerala a žiadna ma nezaujala . Preto som musela zavítať do Pupy . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.