streda 22. októbra 2014

Yves Rocher paleta očných tieňov Couleurs Nature





Ahojte .Dnes som si povedala , že je konečne na čase napísať Vám pár slov o tejto krásnej palete očných tieňov od Yves Rocher .A aké farby sa vo vnútri ukrývajú ? Tak to Vám s radosťou hneď aj  ukážem . :-)





Keď mi prišiel prd nejakým časom balíček od Yves Rocher zostala som poriadne zaskočená , keďže som už žiaden balíček nečakala . Bolo to a aj stále je milé a krásne prekvapenie . Keď som otvorila obálku vykukla z nej malá biela krabička a v tejto bielej krabičke boli očné tiene . Paleta ktorú som dostala ja v odtieni Bleu Éclatant očné tiene sú z kolekcie Couleurs Nature. Ako asi každý vieme značka Yves Rocher je prírodná značka ktorá využíva výhrade prírodne suroviny . A tak to je aj v prípade týchto očných tieňov . Očné tiene obsahujú ryžový extrakt ktorý je obohatený o rastlinný inozitol ktorý stimuluje celkový bunkový metabolizmus a zlepšuje tak jas pokožky .

Výhodou týchto tieňov je aj to že sa dajú použiť či už na sucho ale aj na mokro . Pri suchej aplikácii vytvárajú tmavšie odtiene na pleti trblietavý , zamatový alebo matný efekt . Naopak pri mokrej aplikácii sa trblietavé odtiene zmenia na metalické , a matné tiene sú výraznejšie čím docielite intenzívnejší a sofistikovanejši pohľad .


S paletou sa človek dokáže skutočne vyhrať . Zo štyrmi očnými tieňmi dokáže človek vykúzliť niekoľko rozdielných kombinácii . Paleta samozrejme obsahuje aj dva aplikátori ktoré ja osobne nevyužijem keďže na líčenie používam štetce . Ale v prípade núdze by som si s nimi určite vystačila na nejaké jednoduché líčenie . Paleta obsahuje dva trblietavé a dva matné tiene . Farebná kombinácia ktorú som dostala ja ma mierne zaskočila . Keďže nie sú to bežné farby ktoré osobne používam a preferujem . Ale veď zmena je život nie ? :-) Paleta má dva strieborné tiene jeden svetlejší a jeden tmavší potom nasleduje modrá a čierna . Podľa mňa táto paleta sa hodí na obdobie plesov, stuškových slávností k elegantnému oblečeniu . Samozrejme dá sa s ňou vykúzliť aj bežné denné líčenie - ak preferujete odvážnosť . 


Pigmentácie je pomerne dobrá . Môj názor je taký je oveľa jednoduchšie sa s tieňmi pracuje v mokrom stave . Keďže keď sú mokré majú lepšiu pigmentáciu a na viečku sa vynímajú oveľa krajšie. V suchej konzistencii tiene síce na viečku vidno ale omnoho viac pri aplikácii prášia . Ak sú tiene suché ich pigmentácia je aj slabšia , takže sa v tom momente hodia na bežné denní líčenie . Na viečku sú síce vidno ale nejako moc extrémne neupútajú . Čo sa týka balenia tak to je jedným slovom dokonalé . No veď sa len pozrite na tú krásnu ružovú krabičku ktorá nie len že vyzerá ale podľa mňa aj luxusná je . Vo vnútri sa nachádza pomerne veľké zrkadlo takže paletka je vhodná aj na cestovanie. 

Ak Vás práve stieborno - modrá kombinácia nezaujala , nemusíte zúfať na výber sú aj iné farebné kombinácie . Z takého výberu si podľa mňa každý nájde to svoje NAJ . 




Na začiatku som mala obavu práve z kombinácie farieb . Ale nakoniec som si uvedomila že sa netreba báť a treba skúšať aj iné farby . Ja som síce zástanca hnedých očných tieňov ale po tom ako som mala možnosť skúsiť túto paletku som si povedala že občas neuškodí vymeniť klasiku za niečo iné. :-) 

Cena palety je 18€  a obsah je 4 x 1,2 gramu . V predaji od 8. septembra 2014 . Zakúpite v kamennom alebo internetovom obchode Yves Rocher . 

Čo vy a výrazní očné tiene ? Používate ich ? Určite mi dajte vedieť dole do komentáru . 

P.S. Rozhodla som sa že Vám ukážem aj líčenie ktoré som používala . Nie som odborník a ani by som to o sebe nikdy netvrdila práve naopak . Učím sa takže to sem tam aj tak vyzerá tak verím že Vás nejak nevyplaším . :-) 




8 komentárov:

  1. tiez mam paletku ale tu 4. verziu :-) myslim ze ma najviac potesila prave ta farebna kombinacia...pekna recenzia, namokro je to krajsie tak vyskusam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš potom super kombináciu . Ja som bola mierne zaskočená tým aká kombinácia mi prišla ale nakoniec som si zvykla a nosím ju skoro každý deň . Veru skús, je to omnoho lepšie na mokro ... :-)

      Odstrániť
  2. Velmi pekne tiene. Ja mam momentalne super paletu od Gosh, takze kupovat ich nebudem. Ale v buducnosti to nevylucujem.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad produktami Gosh som už premýšľala ale nejako ma nič nezaujalo to si už skôr počkám kým otvoria predajňu MAC v Auparku v BA a okamžite som tam . Mám zálusk na niekoľko vecí . :-)

      Odstrániť
  3. Aj ja som dostala túto paletku na testovanie a čoskoro na chystám takziež na recenziu :) ale mne sa už na prvý pohľad veľmi páčili a sú super. Budem rada, ak si si neskôr pozrieš recenziu aj na mojom blogu :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nechapem prečo som tuto tvoju recenziu predtym nezaregistrovala, no nevadi, pekna je aaj tato paletka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak to teda neviem ako sa mohlo stať ale našla si ju :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.