štvrtok 2. októbra 2014

Planet Spa • Amazon Treasures Hydratačný olej z bobúľ Acai Berry •




Ahojte . Dnes tu mám opäť článok .

A preto poďme hneď aj na to ! ☺




Do rúk sa mi dostala produkt od značky Avon ktorý je asi z rady Planet Spa úprimne moc sa v týchto katalógových produktoch nevyznám . Ale produkt ma zaujal natoľko že som ho vyskúšala . Tento olej je pomerne všestranný môže sa používať na telo, vlasy  a do kúpeľa . V oleji sú obsiahnuté výťažky z bobúľ acai .

Pár informácií čo to vlastne Acai je .

Okolo plodov acai sa vedie pomerne rozsiahla diskusia . Ja som sa k tomuto ovociu dostala pomerne náhodou .  Na našom trhu sa vyrába produkt ktorý sa nazýva acaico ja som sa dostala k mrazenej verzii ktorú doma jeme už pomerne dosť dlho . Najviac ma zaujala informácia že tento produkt vyrábajú Slováci čo je  nezvyčajné ale svojím spôsobom môžeme byť na nich len hrdí . Áno táto zábavka je drahšia ako klasické drene alebo nanuky ale stojí za to nanuk stojí sa pohybuje za cca eura a dreň v teglíku približne za dve a pol eura ale ak máte radi ovocné drene a nechcete ničo čo je extrémne presladené určite skúste . Chuť tohto ovocia je zvláštna mne to pripomína čokoládu a môjmu ocovi zase čučoriedky miešané s niečim čo neviem popísať . Ale chutí nám to .Má to plno vitamínov , aktioxidantou a vraj to pomáha na imunitu . Často som po Acaicu siahala v lete ale keďže mám pomerne veľké zásoby v mrazničke dám si deň aj teraz na jeseň . 

A vlastne môžem Vám ukázať ako táto deň vyzerá keďže mi písaní tohto článku si práve jednu dávam . :-)


Ale nie som tu preto aby som písala o jedle . Takže späť k všestrannému oleju . 


Je to skrátka olej . Ja ho používam vždy po kúpeli na telo . Na vlasy som to neriskovala keďže na to mám vyhradené oleje ktoré sú určené len na vlasy . A do kúpeľa to tiež nedávam na to mám penu . Takže jediná možnosť ako olej využiť bola alebo teda je aplikácia na telo . Ako prvé - vôňa je príjemná ovocná a hlavne svieža . Čiže nič sladké . Ovocné vône preferujem omnoho radšej ako sladké a korenisté . Olej sa rozotiera skvelo do pokožky sa vsiakne pomerne rýchlo . Mala som obavu že na tele mi zostane mastný film a nebudem sa môcť obliecť okamžite po nanesení ale tieto obavy sa stratili hneď po prvej aplikácii . Áno olej sa síce vsakuje približne pät minút ale na tele nezostane žiaden mastný film ani nič podobné . Takže sa môžem bez obáv obliecť . Vôňa na tele vydrží niekoľko hodín čo je plus . 

Prakticky nakoniec som vlastne aj rada že sa ku mne tento olej dostal . Striedam ho s krémom na telo. Ale momentálne častejšie siaham práve po tomto oleji . 

Olej má obsah 150 mililitrov ale cenu neviem bol to darček a ani som po cene nepátrala . Ale stačí si prelistovať Avon katalóg a určite tam cena niekde bude . ☺ 


Tak a sme na konci . Čo vy a oleje na telo ? Používate ich ? Určite mi napíšte dole do komentáru . 

Majte sa pekne . ♥ 

4 komentáre:

  1. Vyskusala som olej od Alverde. Zaujal ma, takze si chcem kupit dalsie balenie.

    Nakuknite do KAVIARNE U MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na olej od Alverde sa chystám aj ja len musím spotrebovať tento a potom si kúpim iný . Nechcem mať doma zbytočne otvorených xy produktov ktoré potom ani nestihnem všetky spotrebovať . :-)

      Odstrániť
  2. o acaicu somtiež niekde čitala že to vlastne vynašli slovaci, ešte som to neskušala ale rada by som,,, videla som ich len v dm drogerii zatial, oleje som zatial nepouživala žiadne niako ma to nelaka asi sa bojim že kdekolvek to použijem bude to dost mastne:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chlapci sú šikovný a je fajn že práve niekto zo Slovenska produkuje niečo čo rastie až v Brazílii , určite treba skúsiť je to veľmi chutná záležitosť ja som sa to naučila momentálne raňajkovať keďže k acaicu ktoré je teglíku je aj musli nechám si to vždy rozmraziť a ráno to jem . Tej mastnoty som sa bála aj ja ale tento vôbec nezanecháva mastný film v pohode sa ale po piatich minútach oblečiem . :))

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.