streda 24. septembra 2014

BALEA • Sprchový peeling s vôňou mandarínky a pomaranča •




Ahojte . 

Pevne verím že sa máte dobre . Vonku máme síce už jeseň ale ja by som Vám dnes chcela čo to povedať o produkte vďaka ktorému sa vraciam do letného obdobia .





BALEA sprchový peeling s vôňou mandarínky a pomaranča . Je limitovaná edícia ktorá sa momentálne nachádza na pultoch v DM drogérii . Áno mandarínka a pomaranč sú ovocie po ktorom siaham práve v studených dňoch . Vždy od mala mi tieto dve ovocia evokovali Vianoce . A zväčša sú práve tieto vône obsiahnuté v produktoch ktoré sa objavujú na našich pultoch vo Vianočnom období. Moja múdra aplikácia v mobile mi hlási že už len 91 dní a sú tu Vianoce - úprimne ešte dnes mám v hlave nakupovanie minuloročných darčekov a teraz mám opäť behať po obchodoch a zháňať ďalšie . 

A prečo to vlastne píšem ? Už na úvod som povedala že tento peeling mi skôr evokuje leto . Je to tým že je to veľmi svieža a sladká vôňa . A asi práve preto mi tento produkt viac pripomína letné obdobie ako to zimné . 


Peeling je hustejšej konzistencie . Čiže pri aplikácii nevyteká ako sa mu zachce a kde sa mu zachce . Peelingové čiastočky sú zelenej farby a na môj vkus sú až moc jemné . Osobne preferujem a mám radšej ak je peeling hrubší . Som na to zvyknutá . Čiastočky obsiahnuté v tomto peelingu sú síce jemné ale krásne odstránia odumreté bunky . Pokožku dokonale vyčistí , vyhladí. Čiže aj keď sú čiastočky jemnejšie stále sú účinné . O vône tu nemôže byť ani reč , je dokonalá . Síce nie je to presne vôňa ako keď si doma ošúpete mandarínku alebo pomaranč .  V peelingu omnoho viac cítim mandarínku ktorá dodáva produktu sladkastú vôňu . Rozvonia to nie len celé telo ale aj celú kúpeľňu. Ale ak čakáte že vôňa vydrží na tele niekoľko hodín tak to určite nie . Po pár minútach na pokožke nie je cítiť nič . Ale aj za ten malí okamih to stojí . Aspoň na chvíľu si pripomeniem leto . 

Čiže ak máte radi sprchové peelingy ale prekážajú Vám väčšie peelingové čiastočky . Môže vrelo odporúčať práve tento produkt . 

Obsah 200 ml cena 1,89 € . Pozor ! Ide o limitovanú edíciu . Takže určite neváhajte vrelo odporúčam. 



Tak a sme na konci . 

Čo vy a peelingy ? Máte ich radi ? Určite mi napíšete dole do komentáru . 


Majte sa pekne . ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.