sobota 12. júla 2014

Ziaja ○ Uhorkový pleťový krém ○



Ahojte.
Dnes Vám predstavím krém ktorý sa stal mojím veľkým obľúbencom za posledné mesiace. 

Nebudem to predlžovať a poďme na to! 





Už podľa názvu je jasné že ide o krém od Poľskej značky Ziaja. Táto značka ma zaujala, vlastním od nej už druhú fľašku pleťového tonika tak isto z uhorkovej rady ako je aj tento krém. S tonikom som veľmi spokojná a preto keď som hľadala nejaký dobrý krém na mastnú pleť siahla som práve po tomto od Ziaji. Prišlo mi celkom fajn vziať si práve tento krém predsa len keď už mám tonik ktorý je dobrý a sedí mi krém by mi mal vyhovovať tiež. A hlavne ja mám mastnú pleť a nie každý krém mi vyhovuje. A preto sa väčšinou obzerám po produktoch ktoré sú buď z lekárne alebo sú určené presne na moju pleť. Keďže úprimne moc sa mi v ten deň nechcelo navštíviť lekáreň a ani som nemala moc času zbehla som do 101 drogérie vzala práve tento krém a v hlave verila že mi bude sedieť. 


A div sa svete on mi aj sedí. Vkladala som do neho veľkú nádej a on ma vôbec nesklamal. Používam ho každý deň ráno a večer bez ohľadu na to či niekam idem alebo či si na pleť dávam make up. V lete sa make up-u vyhýbam snažím sa nechávať pleť dýchať a nezaťažovať ju. Áno samozrejme že keď niekam idem napríklad von alebo tak vtedy si  ten make up  dám ale nie vždy. Ono to záleží aj podľa toho v akom období som, chápete raz do mesiaca má každá žena obdobie kedy treba zakryť nedokonalosti. Nie že by som mala dokonalú pleť stále ale skrátka raz do mesiaca je to až extrémne hrozné. Úprimne keby že chcem všetko dokonale zakryť musela by som si na seba dať tonu make up-u a ešte k tomu aj tonu korektoru. Ale to moc nechcem. A preto si ten make up dávam len vtedy keď ho extrémne potrebujem.

Ale krém je niečo čo si dávam stále. Neviem kde som to už čítala ale raz v nejakej diskusii jedna slečna - aspoň pevne verím že to bola slečna písala , že ma mastnú pleť a práve preto krémy nepoužíva. Ja neviem ale podľa mňa to nie je pre mastnú pleť dobré. Sama som to vyskúšala asi dva dni som si krém nedávala a bolo to omnoho horšie. A to mám pleť mastnú zo sklonkom ku akné.  Kožná ku ktorej chodím mi následne mierne vynadala že to už nemám robiť, keďže každá pleť aj tá čo sa mastí potrebuje hydratáciu. Moja chyba potom som sa ešte mesiac liečila na škaredé akné na ktoré mi kožná predpísala nejakú masť ktorú mi namiešali v lekárni. Dnes čestne prehlasujem že už to nikdy neurobím a nebudem trápiť seba a hlavne moju pleť. 


Krém je určený doslova ako to píšu na obale na mastnú, zmiešanú a normálne pleť. Ide o jemný zvlhčujúci pleťový krém s výťažkom z uhorky. Krém krásne vonia je to jemná osviežujúca uhorková vôňa. Ktorá sa hodí do tohto obdobia. Jeho konzistencia je nie ani hustá ale ani riedka. Skrátka  - krém má gélovú konzistenciu a ešte k tomu všetkému mám pocit že aj jemne chladí na pleti . Krém je vážne krásne ľahký a super sa vstrebáva. S natieraním je to vždy inak raz použijem viac krému inokedy zase úplne  minimum. U mňa to je tak že ako naberiem na prst také  množstvo použijem. Tým že je krém ľahký mojej pleti vôbec nevadí. Práve naopak vždy keď ho použijem, mám pocit že pleť je jemná a hlavne hydratovaná. 


Používam ho už nejaký ten čas a preto mám pocti že mi krém pomáha. Pred tým ako som začala krém používať, som sa ráno budila s mastnou až nadmerne mastnou pokožkou. A to som používala na noc ľahký krém. Bola som rada že som sa nočného krému zbavila a začala som používať tento. Po tom ako ho používam badám jemné zmeny, pleť ráno nemám vôbec mastnú. Práve naopak pleť je krásne jemná a neviem či som si to vsugerovala alebo čo ale mám pocit , že sa zlepšil aj jej vzhľad. Samozrejme nemám tvár ako bábätko ale predsa je len omnoho lepšia ako pred tým. 

A práve to je aj dôvod prečo tento krém používam aj cez deň a aj v noci. Vlastne na obale krému nie je ani len napísané či to je denný alebo nočný krém. Takže ho používam práve preto dva krát denne. Spolu s tonikom vytvorili nerozlučnú dvojicu v mojej starostlivosti o pleť. 



Čo mi ale mierne vadí ale prežijem to je vec že jeho vstrebávanie trvá dlhšie a ak to preženiem s množstvom krému zanechá pleť a jemne mastnú. Ale vlastne ktorý krém nezanecháva mastní film, vždy tam ten film je aj keď nie moc silný. Mne osobne to neprekáža ono sa to časom statí, ale aj vďaka tomu filmu mám pocti že moja pleť je ešte stále hydratovaná. Preto už teraz viem že ak tento krém spotrebujem okamžite si kúpim nový. Konečne som našla krém ktorý mojej pleti neprekáža a som s ním veľmi spokojná. 

Cena : 3,39 €
Množstvo : 50 ml 
Miesto zakúpenia : 101 drogérie 


Tak a sme na konci. Verím že sa Vám recenzia páčila. 

A inak čo vy a výrobky značky Ziaja? Vyskúšali ste už nejaké ? Ktoré by sme mi odporúčali? 
Určite mi dajte vedieť dole do komentáru. 


Majte sa pekne. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.