sobota 19. júla 2014

KAWAR • Mydlo s obsahom bahna z Mŕtveho mora •




Ahojte. 
Už nejaký čas mám doma mydlo od značky KAWAR a tak som si povedala že Vám čo to o ňom poviem. 

Tak poďme na to. ☺





základné informácie 
Ak som sa dobre dočítala tak KAWAR je kozmetika ktorá sa vyrába v Jordánsku. Produkty obsahujú či už minerály alebo bahno priamo z Mŕtveho mora. Ide o prírodnú kozmetiku. Ja som na ňu narazila úplnou náhodou pri prezeraní rôznych stránok na internete. A zaujala ma natoľko až som si povedala že musím niečo skúsiť. Rozhodovala som sa medzi dvoma produktami a to maskou na tvár s bahnom alebo mydlo. Mala som doslova dilemu. Ja čo som človek ktorý masky miluje som sa ale rozhodla že si kúpim mydlo. Masiek mám doma momentálne dosť a ani ich nemám šancu nejakú najbližšiu dobu všetky spotrebovať. 
A tak som hodila do košíka práve mydlo. Toto mydlo je určené či už na problematickú ale aj na suchú pleť. Ja som ten prvý prípad mám problematickú pleť a preto som chcela mydlo vyskúšať. Už dávno pradávno ešte keď som mala pomerne veľké problémy s akné som používala rôzne mydlá. Moja kožná lekárka mi vždy napísala nehorázne dlhý zoznam vecí či si mám na pleť kúpiť, a do dnes nezabudnem na jednu vec. Veľkým zvýrazneným napísané detské mydlo. Také s ktorým sa umývajú deti. Zo začiatku som sa tomu čudovala na čo mi je detské mydlo - predsa ja už dieťa nie som. Ale časom to dávalo zmysel. Detské mydlo som v tom období používala ráno a večer. Vždy pred všetkými tými masťami, krémami a inými vecami na aké. A div sa svete mojej pleti to pomohlo. Vždy po použití detského mydla som mala pleť jemnú a hlavne čistú a tým že bola čistá tak nebola až tak moc mastná. Ale asi už stačí písania o detskom mydle. ☺



A práve moje skúsenosti s detským mydlo na tvár ma presvedčili že potrebujem nejaké mydlo. Áno mohla som siahnuť opäť po detskom mydle ale povedala som si , že skúsim niečo iné. A preto som si objednala mydlo od KAWAR. A urobila som dobre. Mydlo síce na prvý pohľad nejako vábne nevyzerá či už vyzuálne alebo aj čo sa týka vône. Ide o mydlo s bahnom akže po otvorení krabičky na mňa vykuklo jemne čierne mydlo s veľmi zvláštnou vôňou. Na ktorú som si asi týždeň zvykala. Prvé použitie ale bolo veľmi zaujímavé. Tým že som si dávala na seba čiernu vec ktorá divne voňala. Ale vydržala som to. A od tej doby ho veselo používam ráno aj večer. Ak hovorím že mydlo je čiarne - nemusíte sa báť že nejako extrémne. Už podľa fotky je jasné že je skôr šedasé ako čierne . Ale mydlo obsahuje práve zložky z čierneho bahna z Mŕtveho mor, ktoré ho robia takým špecifickým. Či už farbou alebo asi aj vôňou.  


Tým že ho používam už nejaký čas môžem povedať , pleť sa mi zlepšila. Vždy po použití mydla mi zostane pleť čistá, pružná a už nie je taká mastná ako zvyčajne. Určite sa moja pleti viditeľne zlepšila. Pre mňa je už pokrok to že nie je až taká mastná ako bývala. Na obale je odporúčané používať mydlo na tvár a telo. Ale ja osobne ho používam výhradne len na tvár. 

Takže ak už máte mastnú, problematickú alebo suchú pleť a hľadáte mydlo ktoré by Vám pomohlo. Môžem vrelo odporúčať práve mydlo od značky KAWAR. Mne osobne pleť zlepšilo a momentálne si bez neho už neviem predstaviť svoju ranú a večernú rutinu. 


Cena : 2,33 €
Obsah : 120 g
Zakúpite na : maxcare.sk


Tak a sme na konci. Verím že sa Vám článok páčil. 

A teraz otázka na Vás. Aké máte skúsenosti s produktami od značky KAWAR? Určite mi napíšte. 


Majte sa pekne. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.