streda 2. júla 2014

Ako sme sa vybrali na rodinný výlet. ☺



Ahojte, dnes tu mám pre Vás pár fotiek. Boli sme na takom dá sa povedať  spontánnom rodinnom výlet. Tak nebudem to už dlhšie naťahovať a poďme sa spolu vyberať asi na jedno z najkrajších miest na Slovensku.




Na začiatok by som mala asi poznamenať že ide o krásne Arborétum v Mlyňanoch. Cesta od nás tam trvala zhruba hodinu aj pol možno menej ale určite to stojí za to. Vstupné pre dospelého je 3,50 € a čo je asi podstatné za parkovisko sa neplatí. Čiže platí sa len vstup. Čo nám ale chýbalo bola nejaká mapka celého areálu áno sú tam informačné tabule ale sú umiestnené v dosť veľkých rozostupoch. Veľké plus ale bolo že skoro na každej rastline ste našli jej názov v slovensko jazyku ale aj v latinskom jazyku. Stačilo len pristúpiť k danej rastline a môžete si pozrieť jej presný názov. Ja som to veľmi svojsky nazvala pre mňa to bola krásne prechádzka parkom kde vám nikto neobmedzuje prechádzate sa kade len chcete a pozeráte na rastliny alebo si obzriete krásny kaštieľ ktorý sa v arboréte nachádza. Ale vlastne všetko podstatné si môžete pozrieť tu.

hneď po príchode 




kaštieľ



moja obľúbená fotka, pri pohľade na ňu sa
cítim ako keby že som niekde v Anglicku 
























Naša návšteva bola v utorok, na to že sú prázdniny tam bolo veľmi málo ľudí. Dá sa povedať že sme stretli asi dve rodiny ale na parkovisku boli dva autobusy. Je ale pravda že areál je taký veľký že je veľmi malá šanca že sa budete niekde musieť tlačiť alebo stáť v rade. 

Vážne je to niečo krásne, a som veľmi rada že som sa tam mohla ísť pozrieť. Ani som netušila že niečo tak krásne u nás na Slovensku máme. A vrelo odporúčam každému. Choďte sa pozrieť, zoberte rodinu vypnite mobili a užite si prírodu. Určite si každý z Vás nájde miesto čo by v arboréte chcel vidieť. Ja som napríklad chcela vidieť tie typické Čínske  " domčeky " a to celé okolie Čínskej expozície alebo ako by som to nazvala ma tak uchvátilo že na malý moment som si myslela že som v skutočnosti naozaj v Číne. A vidíte nemusela som utratiť veľké peniaze za dovolenku sadla som s rodičmi do auta a vybrala som sa do Číny na Slovensku. ☺


Verím že sa Vám fotografie páčili, nie sú síce nejaké extra ale aspoň malú dokumentáciu som sa Vám snažila urobiť. 
A určite mi dajte vedieť či ste už v Mlyňanoch boli. A ak máte nejaký skvelý nápad na výlet sem s ním, určite sa poteším a inšpirujem na ďalší výlet. ☺ 

Majte sa pekne. ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.