štvrtok 5. júna 2014

TAG ◘ 100 otázok na ktoré sa nikto nepýta part. 2 ◘



Ahojte, dnes tu mám pre vás druhé pokračovanie TAG-u s názvomnepýta. 100 otázok na ktoré sa nikto nepýta  . Ak ste nečítali prvú časť tak tu ju máte. A my sa pustíme do druhej časti čiže do zvyšných 50- tých otázok. 




51. Kedy si sa naposledy nechala odfotiť u fotografa ? – V Januári keď som strávila krásny deň v Bratislave. Ale vlastne všetky moje fotky fotí fotografka lebo moja kamarátka to vyštudovala takže všetky fotky či už moje alebo spoločné s kamarátkami fotila fotografka.

52.Zdajú sa ti muzikály trápne ?- Nie ja mám muzikáli veľmi rada.

53.Sú pre teba Vianoce stres ?- Ja Vianoce milujem takže nie sú pre mňa stres.

54.Jedla si už pirôžky ? – Áno jedla ale nechutili mi tak isto ako mi nechutia halušky. Ja viem som Slovenka a nemám rada halušky no hold musí byť aj niekto kto ich nemám rad.

55.Obľúbený ovocný koláč ? – Jahodová bublanina.

56.Čím si chcela byť, keď si bola dieťa ? – Smetiar, Kozmonaut, potom som mala obdobie že som chcela byť zverolekárka a všetko som do dokonala vetou že keď budem veľká tak bude Hasič tak ako môj ocko ☺ samozrejme nestalo sa nič z toho.

57.Veríš na duchov ? – Áno verím.

58.Už si niekedy mala pocit Deja vu ?- Niekoľko krát.

59.Berieš denne vitamíny ? – Nie neberiem.

60.Nosíš papuče ?- Áno nosím u nás doma sa bez toho nedá chodiť keďže všade máme podlahu alebo dlažbu.

61.Nosíš župan ? – Nie nemám to moc rada.

62.V čom spíš ? – V nohaviciach z pyžama a vo veľkom rozťahanom tričku.

63.Prvý koncert ? – To si nepamätám .

64.Tesco,Kaufland alebo Billa ? – Tesco a Billa.

65.Nike alebo Adidas ?- Skôr asi Nike.

66. Chrumky alebo Chipsy ? – Chrumky .

67.Počula si niekedy o skupine Tres bien ?- Nie ale asi budú z Nemecka. ☺

68.Chodila si niekedy na hodiny tanca? – Raz som sa tam bola pozrieť.

69.Arašidy alebo slnečnicové semiačka ?- Asi slnečnicové semienka, z arašidov mi je zle.

70.Aké povolanie by mal mať tvoj budúci partner ?- To je úplne jedno, hlavne aby nejaké mal.

71.Vieš zrolovať jazyk ?- Nie neviem, mám ho moc krátky.

72.Vyhrala si niekedy v súťaži slabikovania ? – Nie.

73.Máš nejaké gramofónové platne ?- Nie ale veľmi sa mi páčia a možno si nejakú kúpim ak ju budem mať na čom prehrávať. ☺

74.Plakala si už od radosti ?- Áno a veľa krát.

75.Máš gramofón? – Nie nemám ale keď bude platňa bude aj gramofón. Možno.

76.Zapaľuješ pravidelne kadidlo ? – Nie mne je z kadidla zle.

77.Čí koncert by si rada videla ?- Ani neviem asi akýkoľvek koncert by ma potešil. Ale je pravda že by som interpreta musela poznať teda aspoň jeho pesničky.

78. Na akom koncerte si bola naposledy ? Nejaká kapela o ktorej som v živote nepočula a ani do dnes neviem ako sa volá, ale dá sa povedať že na tom koncerte som sa ocitla úplnou náhodou.

79.Studený alebo teplý čaj ? – Oboje.

80.Káva alebo čaj  ? – Som kávomil ale mám rada aj čaj hlavne v lete.

81.Želé cukríky alebo čokoláda ?- Želé.

82.Vieš dobre plávať ?- Povedzme to tak že ak by sa niečo stalo tak sa neutopím . ☺

83.Vieš zadržať dych a nedržať si nos ? – Viem.

84.Si trpezlivá ? – Som ale aj moja trpezlivosť má hranice.

85. DJ alebo nejaká skupina na svadbe ?  Oboje.

86.Vyhrala si v nejakej súťaži ? – Nie.

87.Bola si na plastickej operácii ?- Nie nebola.

88.Čierne alebo zelené olivy ?  - Zelené.

89.Vieš pliesť alebo háčkovať ? – Nie ale viem šiť teda viem si zašiť gombík alebo dierku.

90.Ideálne miesto pre krb ?- Obývačka.

91.Chceš sa vydať ?- Áno

92.Ak si v manželstve ako dlho ? – Nie som vydatá ešte zatiaľ.

93.Do koho si bola na strednej škole zaľúbená ?- Do nikoho.

94.Vynucuješ si veci plačom a hnevom ? – Nie nerobím to ani teraz a nerobila som to ani keď som bola malá.

95.Máš deti ? – Nie nemám.

96.Chceš deti ?- Áno chcem.

97.Obľúbená farba ? – Fialová.

98.Niečo,čo sa ti stalo v škole ? – Túto otázku som nejako nepochopila.

99.Obľúbený kvet ?- Ruže.


100. Aké sú obľúbené postavičky z detstva ? – Ja ani neviem ja som mala rada veľa rozprávok . 


Tak a sme úspešne na konci verím že sa vám tento TGA  páčil a že toho nebolo nejako extra veľa. Práve tých sto otázok som rozdelila na dve časti lebo ak by som to písala všetko na raz tak neviem kto by to čítal a hlavne asi by som sa pri vypracovaní aj zbláznila. ☺

Tak majte sa pekne a ja sa ozvem čoskoro. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.