sobota 28. júna 2014

Dream TAG





Ahojte, dnes tu mám pre Vás opäť TAG. Dnes som si pripravila DREAM TAG

Každému z nás sa určite sníva vždy nejaký sen a preto som si povedala,že by bolo fajn nájsť nejaký taký TAG a div sa svete aj som našla. Myslím si že už na každú tému existuje nejaký TAG a ak sa nájde téma na ktorú ešte TAG nie je určite sa v dohľadnej dobe nejaký objaví. ☺ 


Ale nebudem už zdržovať a vrhnem sa hneď na otázky. Poďme na to ! ☺





1. Snívaš? 
 Samozrejme snívam aj keď sem tam sa mi stane že ani neviem o čom sen bol, len skrátka viem že sa mi niečo snívalo. 

2. Čo sa ti snívalo minulú noc ? 
 A sme doma, toto je presne tá otázka na ktorú neviem odpoveď. Viem že sa mi niečo snívalo ale ani za nič si neviem spomenúť že o čom to bolo. Ráno som sa zobudila pozrela rovno do okna a sen som zabudla. Asi mamina mala pravdu keď mi pred nejakým časom tvrdila že ak sa po prebudení pozriete do okna alebo zrkadla sen zabudnete. Neverila som tomu ale asi to začína fungovať aj na mňa. ☺ 

3. Koľko si pamätáš snov ? 
 Niekoľko ich bude. Ale mne sa nesníva každú noc. 

4. Vedieš si snový denník? 
 Nie nevediem, nevidím v tom nijaký zmysel, predsa ak si nejaký sen zapamätám nemusím si ho prepísať na papier. Jednoducho ho nosím v hlave. 

5. Ako často mávaš nočné mory? 
 Vždy keď pozerám akýkoľvek horor alebo film kde zabíjajú ľudí. Vždy keď niečo také pozerám mávam nočné mory aj niekoľko noci za sebou. A väčšinou ma v takom sne naháňa nejaký masový vrah. Skrátka sa vždy zobudím na to ako ma niekto zabíja a potom už nemôžem spať lebo sa bojím a ešte viac mám strach z toho že sa v tom sne ten vrah vráti a zabije ma. 

6. Mávaš farebné sny? 
 Áno všetky sny sú farebné aj keď brala by som aj taký čierno biely sen. Možno by to bola oveľa lepšia zábava ako tie farebné. ☺ A hlavne pri tých nočných morách aspoň by som nevidela krv. 

7. Snívaš aj keď ešte nespíš? 
 Sem tam sa mi to stáva, že len tak niekde sedím počúvam hudbu a zrazu sa pristihnem pri tom ako snívam aké by to bolo keby som bola inde a tak ... ☺ 

8. Snívaš v prvej osobe? 
 Asi som túto otázku nepochopila. ☺ 

9. Mávaš sni ktoré sa opakujú? 
 Mávam a keď sa opakujú potom sú čoraz viac a viac šialené. ☺

10. Zažila si niekedy déja- vu ? 
 Áno, a bolo to riadne čudné. Nevedela som či je to sen alebo realita a nakoniec to bola pomerne podivná realita. Nepochopila som to vtedy a nechápem to do dnes. 



Tak sa sme na konci dnešného TAG-u verím že sa vám páčil a že som vás ním zaujala. 

A inak čo vy a sni? Sníva sa vám často? Aký je váš najkrajší sen?  Určite mi napíšte dole do komentáru. Ja sa budem na odpovede tešiť. 


Želám ešte krásny deň. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.