štvrtok 29. mája 2014

TAG ◘ 100 otázok na ktoré sa nikto nepýta part.1 ◘



Ahojte, dnes tu mám pre vás opäť TAG. Tomuto TAG-u som sa istý čas vyhýbala ale nejako mi to nevyšlo a preto tu mám asi najznámejší TAG aký kedy bol. Ale keďže je tých otázok až sto tak som si povedala že to rozdelím na dve časti. A dnes tu mám pre vás prvých 50 otázok. 

Tak poďme na to. ☺



1.Spíš s otvorenými alebo zavretými dverami ? – Jedine zo zavretými dverami.

2.Berieš si domov šampóny a kondicionéry z hotela ? – Nie, urobila som tak raz a ani neboli tieto produkty nejako extra kvalitné.

3.Spíš so zatiahnutými žaluziami alebo závesom ? – My máme vonkajšie rolety a mám ich vždy zo zásady zatiahnuté keďže v izbe musím mať totálnu tmu.

4 .Ukradla si niekedy dopravnú značku ? – Nie neukradla som nikdy dopravnú značku. ☺

5.Používaš lepiace papieriky ? – Samozrejme používam ich pomerne často.

6.Vystrihuješ si kúpóny, ktoré potom nepoužiješ? – Niekedy som to robila ale teraz si už vystrihnem len tie kupóny o ktorých viem že ich aj naozaj využijem. Týmto spôsobom si šetrím miesto v peňaženke.

7. Bola by si radšej keby ťa napadol medveď alebo roj včiel ? – Tak rada by som nebola aj z jedného ale keby sa to stane tak radšej včely.

8.Máš pehy ? – Nie nemám.

9.Čo ťa u ľudí najviac naštve ? – Keď sú arogantný.

10.Usmievaš sa stále na fotkách ? – Podľa toho na aký účel sú fotky a aj podľa toho aký je fotograf. Ale väčšinou sa usmievam tam nesmelo a usmievam.

11.Počítaš kroky pri chôdzi ?-Nie nepočítam

12.Už si niekedy stanovala ? – Samozrejme že áno a niekoľko krát.

13.A kedy presne si stanovala ? – Naposledy to bolo asi tri roky dozadu.

14.Tancuješ niekedy aj bez hudby ? – Sem tam sa mi to stane, hudba mi hrá v hlave väčšinou je to pri nejakej pesničke ktorú počúvam dookola a potom sa mi stane že stojím v kuchyni a tancujem. ☺

15.Okusávaš ceruzky ? – Samozrejme že áno a nie len ceruzky ale aj perá.

16.S koľkými ľuďmi si strávila tento víkend ?- Nerátala som ich. Ale bolo ich dosť doma prerábame a plus som bola aj vonku takže ich bolo dosť.

17.Aká veľká je tvoja posteľ ? – Klasická posteľ keď je potrebné zmestia sa na ňu aj dvaja. ☺

18.Aká je tvoja pesnička týždňa ? – Už je to niekoľko týždňov čo počúvam Clean Bandit & Jess Glynne - Rather Be  proste toto je momentálne moja pesnička.

19.Vadí ti keď chlapci nosia ružovú ?- Nie nevadí mi to, niektorým mužom sa ružová farba hodí.

20.Pozeráš kreslené filmy ? – Ale áno pozerám ale nie často.

21.Aký je tvoj obľúbený film ?- Step Up.

22.Kde by si zahrabala poklad ,keby si nejaký mala ? – Máme pomerne veľkú záhradu takže 
niekde na záhradu len asi by bol problém že by som na to zabudla.

23.Čo piješ k večeri ?- Vodu ale keď ideme niekde do reštaurácie tak si dám víno.

24.Do čoho si namáčaš kuracie nagety ? – Nejem to často ale keď už tak do kečupu.

25.Obľúbené jedlo ?  Sushi mňam.

26.Ktoré filmy môžeš pozerať dookola a stále ťa bavia ? – Step up, Piráti z Karibiku alebo 
Rýchlo a zbesilo.

27.Komu si naposledy dala pusu ? – Mamine . ♥

28.Bola si skautka ?- Nie nebola.

29.Dala by si sa nahá vyfotiť do časopisu ? – Nie.

30.Kedy si naposledy písala list ? – Uf veľmi dávno možno ešte keď som mala dvanásť rokov. Takže veľmi veľmi dávno.

31.Už si dostala pokutu za rýchlu jazdu ?- Nie nemám vodičský preukaz.

32.Vieš na aute vymeniť olej ?- Je pravda že keď som bola mala tak som veľmi rada asistovala ocovi keď opravoval auto takže možno by som si spomenula.

33.Už ti niekedy pri jazde došiel benzín ? – Nie.

34.Obľúbený sendvič ? – Šunka, syr, zelenina.

35.Najlepšie jedlo na raňajky ?-  Cez týždeň na raňajkovanie nemám čas ale cez víkend to je skôr nejaké pečivo a džemom a ovocie.

36.Si lenivá ?- Som.

37.Kedy bežne chodíš spať ?- Ako kedy, nemám stanovený nejaký čas.

38.Za čo si sa prezliekala na karneval keď si bola malá? – Princezná , šašo, doktorka.

39.Aké si znamenie v čínskom kalendári ? – Ak si dobre pamätám tak asi kohút ale nejako som sa o to nezaujímala

40.Odoberáš nejaké časopisy ? – Už nie.

41.Aké jazyky ovládaš ? – Anglicky , mierne Nemecky a samozrejme Slovensky. ☺

42.Máš radšej lego alebo pexeso ? – Jednoznačne lego.

43.Si tvrdohlavá ? – Občas áno.

44.Kto je lepší Lucia Bíla alebo Gabriela Gunčíková ? – Neviem ale asi Lucia Bíla predsa spieva dlhšie ako tá Gunčíková ktorá ani neviem kto je.

45.Videla si niekedy Mydlovú operu ? – Nie a ani neviem čo to je.

46. Máš strach z výšok ?- Áno mám a dosť veľký.

47.Spievaš si v aute ? – Nie.

48.Spievaš si v sprche ? – Áno ale nemôže byť nikto doma.

49.Tancuješ v aute ? – Nie.


50.Už si niekedy použila strelnú zbraň ?- Nie a ani ju nechcem použiť ja sa takýchto vecí bojím. 


Verím že sa vám TAG páčil a budúci týždeň sa môžete tešiť na pokračovanie. 

Majte sa pekne. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.