piatok 2. mája 2014

Balea ◘ Zmatňujúci denný krém ◘



Ahojte, dnes mám pre vás recenziu na Zmatňujúci denný krém Teint Perfection od značky Balea ktorý som dostala na testovanie.
Čítala som veľa rôznych článkov či už na tento krém alebo podobné krémy ktoré sú u nás na trhu. Reakcie boli všade iné. Na jednej starne pozitívne a na tej druhej negatívne.

Veľmi sa príchodom či už tohto krému alebo iných krémov s podobnými účinkami začali riešiť silikóny. Ja nie som typ človeka ktorý by niekedy riešil obsahy či už krémov alebo iných produktov. Ale asi treba povedať že podľa mňa ak má krém zmatniť a zakryť nedokonalosti na pleti nemôže obsahovať len bio látky a nemôže byť výhrade bio. Ja chápem že sú ľudia ktorý si na takéto veci "potrpia" a že pri použití takéhoto krému môže mať nežiadúce účinky.
Ja osobne niečo také neriešim. Dlho som hľadala niečo čo mi moju pleť zmatní keďže ju mám mastnú vždy keď mám make up lesknem sa a púder moc rada nemám, dá sa povedať že ho používam až vtedy keď je vidieť to že sa extrémne lesknem.
Takže od tohto krému som čakala pomerne dosť aj keď pri prvom použití boli moje očakávania rôzne nakoniec sme si k sebe cestu našli.





Krém podľa obalu zaručuje okamžité zmatnenie, zakrytie nedokonalostí pleti, vrások, zabraňuje lesknutie pleti a zakryje póry. Krém sľubuje popravde veľa vecí.
Hneď po nanesení zostane pleť zmantená, neleskne sa na dotyk je jemná a hladká. Póry to nezakryje ale to sa ani nečakala. Moje očakávania sa splnili v momente keď bola moja pleť zamtnená a jemná. Malé vrásky tento krém vyplní a to mi tiež vyhovuje.
Krém som používala či už s make-upom ale aj bez neho. Po nanesení make-upu nebolo vidieť na pleti žiadna nedokonalosti. Bez make-upu  po nanesení krému som mala pleť jemnú a hladkú.
Krém je "penovej konzistencie " a jemnej ružovej farby. Nanáša sa na tvár, krk a dekolt.Nemá žiadnu vôňu a je určený na všetky typy pleti. Veľmi sa mi páči to že krém sa pomerne dobre aplikuje na pleť. Keďže je v tube nemusíte vôbec nanášať na tvár prstami. Takto si krém vytlačím z tuby na ruku a následne prstami rozotriem na tvár.





Krém má 30 ml a jeho cena je 5,39 €. Ja osobne som s týmto krémom na tvár veľmi spokojná. A určite si zakúpim ďalšie balenie aj keď myslím že toto aktuálne mi vydrží pomerne dlho.



A čo váš názor na podobné krémy na tvár? Určite mi napíšete váš názor.

2 komentáre:

  1. ja vobec netuším či podobne vyrobky vyrabali aj ine značky lebo sa takymito kremami moc nezaoberam ja som skor za klasiku ale vyskušala som ho ked mi ho poslali zmatnil teda super...ale na použivanie to nevidim... neviem ako vplyvaju na naš organizmus silikony ale rozhodne na take veci ako parabeny som si začala davať pozor nie je to ani tak o tom či si na tom potrpim ale od kedy mam zdravotne problemy som si na ne posvietila aj keď som sa začala o obsah produktov zaoberať až po tom ale tak hadam nikdy neni neskoro... ja hovorím ak sa dá treba sa tým veciam vyhnuť aj ked len v niečom.. v potrave to už moc nezistíme čo tam je niekedy,, ale pekny članok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som povedala niekomu tieto veci ako silikóny alebo parabény nerobia dobre. Ja nie som typ človeka ktorý by to moc riešil samozrejme nemám žiadne zdravotné problémy ani nič podobné možno ak by som mala nejaké problémy tam by som to riešila. Možno časom príde na trh nejaký produkt ktorý pleť zmatný a bude šetrnejší k pleti a celkovo k človeku. Je to podľa mňa veľmi ďaleká budúcnosť ale možno sa toto raz dožijeme. :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.