streda 2. apríla 2014

Balea jemný olejový balzam do sprchy

Ahojte. 

Asi vám nemusím predstavovať tento balzam do sprchy od značky Balea. Ak mám byť úprimná vedela som o tom že Balea prišla na trh s týmto produktom ale nejako som to neriešila. Ale vďaka spoločnej spolupráci s DM  mi prišiel tento balzam na testovanie a tak som začala veselo testovať. 




Tak sa poďme spolu pozrieť na to ako toto testovanie dopadlo. ☺



Balzam do sprchy je vhodný pre veľmi suchú pokožku. Obsahuje olejový komplex ktorý vašu pokožku príjemne hydratuje. 
Ja nemám suchú pokožku ale vždy po sprche sa krémujem neviem si predstaviť to že by som nepoužila nejaké telové mlieko alebo maslo. Takže som bola poriadne zvedavá na to čo je vlastne zač tento balzam. Začala som ho veselo testovať musím uznať že je to veľmi praktická vec. Aj keď pred nanesením musíte použiť nejaký sprchový šampón a až následne balzam. Takže človek minie dva krát viac vody ako obyčajne. Ak ste človek ktorému sa po sprche nechce krémovať tak tento produkt je práve pre vás. Keďže keď ho použijete a následne sa osušíte vaša pokožka bude jedná a celkom fajn hydratovaná. 
Síce po použití bola moja pokožka hydratovaná ale mne to nestačilo a musela som sa ešte aj krémovať. Asi som zvyknutá na väčšiu hydratáciu po sprche. 





Vôňa je veľmi príjemná. Krémová veľmi mi to pripomína krém ktorý kedysi používala moja mamina ale ani za svet si nevieme spomenúť ako sa volal. ☺ 
Ale bola to presne taká istá vôňa ako tento balzam. Čo je veľmi super a čo sa mi veľmi ale že veľmi páči je obal. Keďže má uzáver dole s produktom nie je žiaden problém. Keď sa sprchujete nemusíte vôbec bojovať s obalom aby ste dostali produkt von. Skrátka len otvoríte uzáver stlačíte a produkt už môžete naniesť na telo. 


Tak isto aj objem je fajn. Keďže tento produkt má 400 ml vydrží pomerne dlho. Samozrejme u každého je dávkovanie individuálne. Ale ja ho mám doma už nejaký čas a mám pocit že ešte nie som ani v polovici a to ho používam každý deň. 
Asi sa čudujete že prečo ho používam keď sa musím ešte po sprche krémovať. Jednoduché keď použijem tento balzam nemusím míňať až tak veľa krému alebo masla. Ako som povedala ja mám radšej na noc viac hydratácie a v kombinácií sprchový balzam a nejaký krém je to pravé orechové pre mňa. ☺ 



Tak čo dodať na koniec. Balea jemný olejový balzam do sprchy ma na koniec milo prekvapil. Aj keď moja pokožka potrebuje viac hydratácie som s týmto produktom spokojná. A ak ste ako som povedala človek ktorý je ako sa hovorí lenivý na to aby sa ešte po sprche krémoval tento balzam je práve tá vec ktorá vám pomôže. Nie len že budete po sprche krásne voňať vaša pokožka bude ja dobre hydratovaná . 

A to najdôležitejšie cena tá je 3,19 € za 400 ml. Príde mi to ako celkom fajn cena. 
Na už vážne na koniec chcem veľmi pekne poďakovať DM drogérií že mi zaslala tento tento produkt na testovanie a som veľmi rada že som ho mohla skúsiť. ☺


A čo vy a váš názor na krémy do sprchy? Skúšali ste už nejaký? Vyhovujú vám takéto produkty?
Určite mi dajte vedieť svoj názor. Budem sa tešiť. 



Majte sa pekne a ja sa ozvem čoskoro.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.