sobota 15. februára 2014

CATRICE - Mini Max Precisino Volume Mascara



Ahojte, želám krásny víkend. Dúfam že ho prežívate v pokoji tak ako ja dnes mám konečne čas a tak relaxujem pri písaní nových článkov a mailov ktoré sa mi cez týždeň nejako veľmi nahromadili. ☺
Pred asi dvoma týždňami som si kúpila v DM novú riasenku, nie som nejaká veľká odborníčka na riasenky a ani ich moc neriešim, vždy nejakú dostanem ale tento krát som si kúpila sama. 





Riasenka je od značky CATRICE túto značku mám veľmi rada, je to moja obľúbená značka. A ešte k tomu bola táto riasenka vo výpredaji tak som neváhala a brala som ju.
Balením je riasenka pomerne malá veď to má aj v názve mini. Je to veľké plus keďže sa hodí práve na cestovanie vôbec nezaberá miesto. Takže je veľmi praktická. Farbou je čierna ako skoro všetky riasenky ja vlastne inú ako čiernu doma ani nemám. V tomto idem vždy na klasiku čierna je čierna. 









Aj aplikátor je pomerne malí. Štetinky má veľmi husto vedľa seba, mne takýto štýl aplikátoru veľmi vyhovuje. Aj keď pri tejto riasenke mám jeden problém, a to že zlepuje riasy. Síce pekne natočí ale zlepí a práve pre to používam aplikátor zo starej riasenky pred tým ako si dám túto od Cartice si prečesem riasy starým aplikátorom a až potom následne nanesiem riasenku od Cartice. V tedy nie sú riasy až tak zlepené ako prvý krát. Tak nie som jasnovidec aby som vedela ako sa bude riasenka správať prvý krát. Ale potom som si už našla svoj systém a vyhovuje mi to tak.



Jediná nevýhoda pre mňa je to že nie je vode odolná, ale to je moja chyba že som si to nevšimla. Mám radšej riasenky ktoré sú vode odolné. Ale čo už ani táto sa u mňa nestratí. Ešte jedna pre mňa zásadná vec je to že riasenka sa mi odtláča na viečka. Ale to bude bude asi tým že mám pomerne nízke viečka a robí mi to skoro každá riasenka. Je veľmi vtipné keď sa ráno maľuje a po dome chodím zo zavretými očami kým riasenka poriadne nezaschne. ☺ 
Ale inak nemám žiadne výhrady za 2,50 € je to fajn riasenka a určite ju budem používať. 


Tak verím že sa vám moje mierne vtipná recenzia páčila. ☺

A inak aké riasenky používate vy? Budem veľmi rada ak mi napíšete do komentáru svoju najobľúbenejšiu značku a ja sa určite na ňu v drogérii pozriem. ☺


Užite si ešte víkend a ja sa ozvem čoskoro. ♥

3 komentáre:

  1. Je fajn, že si s touto riasenkou spokojná. Ja cartrice riasenky nepoužívam. Raz som sa na jednu v obchode ulakomila, pretože bola tiež v zľave. No mala som z nej ekzém okolo očí. A trvalo celkom dlho kým som sa ho zbavila. Takže Cartrice riasenky ja už nie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno to bolo tým že riasenku pred tebou už niekto otvoril, mne sa to stalo s krémom ktorý som si kúpil a v obchode bol otvorený a daní v regále normálne na predaj. Pre tieto veci sú tam vzorky ale ľudia ako keby si nedajú pokoj a otvárajú aj to čo nemusia. Toto nikdy nepochopím. :-/

      Odstrániť
    2. No s tym otvaranim maš mozno aj pravdu, tiez ma to hneva. Hlavne ked vidim rozpatlane produkty a ludia miesto toho aby si vyskusali vzorky, otvaraju originalny tovar. Je to hlupe a bezohladne!!!!

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.