piatok 17. januára 2014

Salvatore Ferragamo INCANTO SHINE

Ahojte, dnes som si konečne našla čas a napísala som nový článok. Keďže tento týždeň bol pre mňa extrémne náročný blog musel ísť bokom, ale asi to poznáte. Nie všetko sa vždy točí len okolo blogu, aj keď môj blog je môj život tento týždeň musel ísť bokom. A preto PREPÁČ mi to blog! ☺


Tak dnes to bude trošku voňavý článok. ☺ Už v TAG-u čo som písala pred pár dňami ste sa mohli čo to dozvedieť čo mi vonia. A keďže asi som nejako moc poslúchala dostala som malí darček ktorý som si samozrejme sama vybrala. A ide o úžasnú voňavku SALVATORE FERRAGAMO INCANTO SHINE
Tí čo ma sledujú na instagrame určite o tejto voňavke vedia. 





Túto voňavku som si objednala cez parfums.sk u nás doma je už zvykom objednávať parfémi len cez internet. Je to pohodlnejšie ako sa trepať niekde o obchodu. Ja som prvý krát cítila túto vôňu u mojej veľmi dobrej kamarátky a tak ma uchvátila že som ju musela mať. A keďže ako som povedala poslúchala som ale hlavne všetky mojej parfémi sa mi minuli vybrala som si práve túto. 

Čo sa týka vône je veľmi príjemná.Je to skôr parfém alebo teda toaletná voda určená na leto, ale keďže ja nerobím nejaké rozdieli používam ju aj teraz v zime. Predsa predstava leta nikdy neuškodí. 
Je to veľmi príjemná vôňa ktorá síce nemá extra výdrž keďže ide predsa len o toaletnú vodu a tu je vždy pomerne slabá výdrž. Ja som pozorovala že vôňa vydrží zhruba 4 hodiny a potom už stráca na svojom efekte. 

Mne to nevadí keďže ja parfémy nosím stále u seba či už malú verziu alebo aj plné balenie, vždy v mojej kabelke nesmie chýbať parfém. Bez toho ja von ani nejdem,  





Vôňa sa skladá z ovocných a kvetinových  ingrediencií. 

Hlava: ananás, bergamont, mučenka 
Srdce: broskyňa, frézia,pivonka
Základ: céder, ambra, pižmo

Takže vôňa typická na leto, alebo ktorá má v žene vyvolať pocit leta. Už len keď ju cítim predstavím si slnko, more, pláž a hlavne teplo. A to je musím mať. Nemám veľmi rada silné korenisté voňe na mňa sú takéto voňe príliš silné a ťažké. Ja mám rada svieže ovocné voňe ktoré nie sú slabé ale zase ani nie moc silné. 

Čo sa týka obalu tak tu skláňam poklonu. Flakón má pripomínať dúhu a to mi aj pripomína. Veľmi sa mi páči aj vyriešenie názvu. Keďže Salvatorre Feragamo je vytlačená nie na flakóne ale práve vo vnútri flakónu. Čo som mám pocit ešte u žiadnej značky nevidela. Ak sa mýlim tak ma určite opravte. Ale ja som to nevidela nikde. 

Asi sa pýtate že kde je vrchnák od tohto flakónu. Stala sa malá chyba a ja som si omylom objednala tester. Takže keďže ide o tester chýbal voňavke práve vrchnák a aj originálne krabička. Ale mne to nejako nevadí keďže ja by som v kabelke aj tak nosila voňavku bez vrchnáku. 
Môžem ale všetkých uistiť že obsahovo je tester to isté ako originálna vôňa. Takže tí čo by sa pri nejakom objednávaní báli práve si objednať tester nemusia sa báť, stále je to rovnaká vôňa. 


Cena voňavky je 18,50 € za 100 ml. Ale táto cena je práve za tester ktorý je lacnejší. 
Takže mne osobne to nevadí a ešte som aj ušetrila. Myslím si že táto voňavka je vhodná práve pre mladú ženu alebo pre mladé dievča ktoré ešte len začína používať voňavky . Cenovo je veľmi dostupná nie je to žiaden drahý extrém. 
Ja som si túto vôňu veľmi zamilovala a určite je zostanem verná. Veď to je asi aj vidno podľa toho koľko som už spotrebovala. ☺


Tak dúfam že sa vám tento článok ( recenzia) páčil. Budem veľmi rada ak mi napíšete čo vy používate za voňe a čo vonia vám. ☺


Želám krásny piatok a užite si víkend. Ja sa čoskoro ozvem. 
                                         ♥


2 komentáre:

  1. Ja som mala vôňu tejto značky ale inú Incanto Bloom a bola veru krásna, teraz ju až ale nemám. Aktuálne mám však v zbierke vôňe od Mary Kay, Avonu, Mexx a dlho vytúženú Lanvinku nno a domínala som od Jesus Del Pozo :) Ja som o pár vôňach už tiež písala a aj budem čoskoro článok na vzorky čo mám :) http://everythingabout-cosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš peknú zbierku teda. Už sa veľmi teším na ten článok na tvojom blogu. :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.