utorok 28. januára 2014

◘ MUA Ever After - Matte Palette ◘


Ahojte, verím že máte zatiaľ úspešný týždeň. Ja ho trávim rôzne presnejšie práca, posteľ, práca, posteľ. Keďže v tomto počasí doľahla aj na mňa nejaká chrípka alebo skôr prechladnutie. Ale nie som tu pre to aby som písala aký mám zdravotný stav.☺

Pred pár týždňami som si objednala na stránke krasotika.sk svoju prvú MUA paletku. A keďže ju už používam nejaký ten čas rozhodla som sa že vám ju predstavím. ☺



Pre tých ktorý nevedia tak MUA - Make up Academy je Anglická značka. Čiže v slovenských obchodoch ju nekúpite teda dá sa kúpiť  iba cez internet . 


Paletka obsahuje 10 očných tieňov telovej farby. Tiene sú matné. Ja mám veľmi rada matné tiene, páčia sa mi omnoho viac ako tie ktoré sa lesknú. Pigmentácia je dá sa povedať dobrá. Samozrejme že ide o každý tieň samostatne, ja som postrehla to že napríklad bledé tiene sú pigmentované slabšie ako to tmavé. Ale nejako mi to nevadí. Ak mám čas odkážem sa s tým hrať pomerne dlho. 
Veľmi ma prekvapilo to že skoro vôbec neprášia. Výdrž je celkom fajn samozrejme ak používate bázu pod očné tiene nestane sa s nimi nič, ale tak na celodenné nosenie to nie je. Ale to mne nevadí keďže ja ich mám na sebe len pár hodín. 
K tieňom je pribalený aj klasický penový aplikátor ktorý je na dve vec. Keďže som ho skúsila raz a jedna strana sa mi úplne zničila. Takže na aplikáciu používam štetec. 


Takže paletke nemám čo vytknúť. Vykúzlite s ňou krásne denné líčenie. 
Cena palekty je 6,80 €. Čiže veľmi prijateľná cena videla som už aj drahšie. A po mojej skúsenosti s touto paletkou môžem povedať že nezostane len pri jedno kuse, už teraz sa teším kedy k tejto jednej pribudne ďalšia. ☺



A čo vy aké paletky používate? Počuli ste už od MUA? Aké sú vaše skúsenosti? 
Budem veľmi rada ak sa so mnou podelíte o svoj názor. 


Želám pekný deň. 
           ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.