štvrtok 30. januára 2014

◘ Miss Sporty Perfect Colour Lipstick ◘

Ahojte. 
   Dúfam že sa máte fajn. Dnes konečne aj u nás sneží a ja sa z toho teším ako malé dieťa.
      Ale dnes to nebude o počasí. Dnes som tu opäť kvôli novej recenzii. 
         Neviem ale poslednú dobu mám stále potrebu nakupovať nejaké rúže. 
            Sama sa čudujem že prečo to robím, ale tento týždeň do mojej zbierky pribudol nový rúž  a k tomu všetkému som robila objednávku v Oriflame a hádajte čo som si objednala. ☺ Samozrejme že rúže. No darmo som maniačka na rúže. ☺




Tento krát som v stojane v DM-ku siahla po značke Miss Sporty. Ak mám byť úprimná ani neviem prečo som sa zastavila pri tom stojane. Ale na jednej starene som aj vďačná že ma niečo upútalo keďže domou som odišla z rúžom tejto značky. 
Ako prvé ma zaujala jeho krásna fialová farba. Je to môj prvý rúž takejto farby. Ak by ste chcel vedieť názov tak ide o rúž 032 New age



Rúž obsahuje veľmi jemné trblietky. Je príjemnej krémovej konzistencie. Vôbec nezalieza do vrások. Skrátka tento rúž ma veľmi milo prekvapil. Ak mám byť úprimná určite je lepší ako ten predošlý od značky Essence. 
Mne tento rúž vyhovuje veľmi. Ako som povedala je príjemný na perách, vôbec nezalieza a hlavne veľmi príjemne vonia. Ani to neviem opísať, skladná vôňa s nádychom nejakého jemného perfému. 


Pigmentácie je tiež celkom fajn. Ak na rúž pritlačíte dokážete naniesť aj tmavšiu vrstvu. Ja rúž nosím podľa nálady presnejšie ako sa ráno zobudím. Raz je to že pery len poďobkám a inokedy chcem výrazné pery tak rúž vrstvím niekoľko krát. 
Výdrž je asi dve hodiny. Ale keďže ja mám tendenciu olizovať si pery u mňa rúž niekedy vydrží len pár minút. Ale ak to mám brať vážne tak pri mojej prvej testovacej záťaži vydržal dve hodiny, potom som sa napila a rúž bol fuč. 


Musím uznať že aj obal sa im veľmi vydaril. Mne osobne sa veľmi páči aj keď je na ňom vidieť každá špina, ale veď predsa rúž nie je na vystavovanie ale na používanie. Takže je úplne jedno či mám obal čistý alebo špinavý. 

Čo sa týka ceny tak tá je 1,99 €. Čo je veľmi super cena. A už teraz mám vyhliadnuté odtiene ktoré si blízkej budúcnosti zaobstarám. ☺

Tak verím že sa vám recenzia páčila. =)



A čo vy máte nejaké rúže od značky Miss Sporty? Aký je váš názor na túto značku? Páčia sa vám produkty od tejto značky?
Budem veľmi rada keď sa so mnou podelíte o svoje skúsenosti. 





Želám ešte pekný zvyšok dňa. 
                    ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.