utorok 3. decembra 2013

♥ Nový prírastok v kúpeľňovej rodine ♥

Ahojte. Dnes som tu opäť.  ☺
Chcem vám ukázať môj nový prírastok. Pred pár dňami som bola v Bratislave na nákupoch. Boli sme dosť nezvyčajná dvojica ja a môj otec. Asi si poviete čo také som si mohla s otcom kúpiť ale ak mám byť úprimná tak najlepšie sa mi nakupuje práve s ocom. On mi vždy povie toto ti sekne alebo toto zase nie, nie že by som nákupy s mamou nemala rada ale ona mi vždy všetko pochváli a príde mi to až moc milé. 
Na nákupoch s ocom mám rada to že ideme priamo tam kam potrebujem a nezastavujeme sa nikde inde poznáte to muž ide do obchodu len pre veci ktoré potrebuje. ☺ S maminou je to horšie kým niečo vyberieme trvá to pekných pár hodín a nekonečne veľa krát opakujúca sa trasa v nákupnom centre. ☺ Typické ženy. ☺ Prepáč mami. ♥
Ale už prejdime k tomu prečo sme vlastne do BA išli samozrejme na Vianočné nákupy. Na začiatok to mala byť len Ikea u nás doma je zvykom že skoro každý rok máme inú vianočnú výzdobu a práve kôli výzdobe chodíme do Ikei. ☺ Tento krát sme skočili aj do Avionu kde sme išli kúpiť nejaké tie darčeky pre mamu a skoro všetkých členov rodiny. ☺

Ale o darčekoch pre rodinu nie je tento post. 
Je o mojom novom prírastu do kúpeľne. Ako som chodila po Avione tak som musela pozrieť aj do MANUFAKTURI.
Pre tých ktorým táto firma nič nehovori MANUFAKTORA je česká kozmetická firma ktorá pôsobí na trhu od roku 1991, výrobky od tejto firmy sú ročne vyrábané. 
Ja som už od tejto firmy mala krém na ruky ktorý voňaj ako marhuľa a bol skutočne vynikajúci. Tak keď som tento obchod videla v BA tak som do neho musela ísť a niečo so kúpiť. A keďže je už zima a mám veľmi rada kúpeľ tak som si kúpila soľ do kúpeľa . Tak som sa teda vybrala ku košíku kde mali soli od výmyslu sveta, veľmi veľký výber. Ak by ste ma vtedy videli tak sa smejete ja som bola ako malé dieťa pod stromčekom. Ale keďže som si povedala že jedna soľ mi stačí nevedela som si vyberať ☺ ako som sa prehrabávala košíkom narazila som na vôňu MOJITO a bolo rozhodnuté. ☺


Ja mám momentálne obdobie že kupujem skoro všetko čo vonia po mäte. Hneď mi to pripomenulo leto a môj najobľúbenejší letní nápoj. Tak som ju musela hneď mať. 
Pani predavačka bola veľmi milá a snažila sa mi poradiť, hneď ako ku mne pristúpila sa ma pýtala akú mám pleť a či trpím nejakým akné a tak. Bola skutočne milá ukázala mi niekoľko produktov ale keď som jej povedala že som prišla len kôli soli do kúpeľa tak mi jej aj bolo ľúto, vážne sa veľmi snažila takýto prístup som nezažila ešte v žiadnom obchode. 


Táto soľ je veľmi príjemná, už cez obal je cítiť po mäte a bylinkách. Soľ využíva priaznivé účinky mätového esenciálneho oleja a ďalších cenných ingrediencií - obilných klíčkov, phantenolu, vitamínu E a ďalších látok... 
Farba soli je zelená čo sa aj dalo čakať keďže ide o mätu, štruktúru má ako klasická soľ, má celkom dosť veľké zrniečka ( neviem ako sa to presne volá ale dúfam že viete čo myslím) ☺. Čo bolo veľmi milé je zatváranie obalu, je to na krásnu stužku na ktorej je napísaný názov firmy, obal je špicatý mne to príde ako obal na cukríky. ☺ 
Ja mám z tejto soli veľkú radosť, som maniak na takéto veci a určite si ešte takúto soľ zaobstarám. Skrátka aj v zime si viem spraviť leto. ☺ 

Cena balenia je 3,90 € váhu vám bohužiaľ nepoviem keďže na balení to nie je nikde napísané. Ale myslím si že cena za niečo takéto je primeraná, už len pre to že je to ručne vyrábaný výrobok. 
Určite vám odporúčam pozrieť sa do toho obchodíku ak budete mať cestu do BA, je to neskutočne úžasný obchod. A verím že u mňa nie je táto soľ posledný krát a že si ešte niečo od nich kúpim. Ale predsa ak by ste nemali cestu do BA majú aj internetový obchod http://www.manufakturask.com/ treba sa určite pozrieť oplatí sa. ☺
Myslím si že každý si tam nájde niečo pre sebe alebo pre svojho blízkeho. ☺


A čo vy máte skúsenosti s Manufakturou? Aký produkt od tejto značky sme mali? Poprípade by sme si priali? 
Budem rada ak mi dáte dole do komentáru vedieť. ☺

Všetkých vás pozdravujem. 
                    ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.