streda 6. novembra 2013

Pilaten - PORE STRIP

Ahojte, želám krásny večer všetkým. Po nejako čase sa opäť ozývam. Priznám sa nemala som tieto dni nejako extra čas na blog ale teraz sa to zmení. 


Dnes tu mám pre vás produkt ktorý som dostala k recenzii od firmy http://www.kallosshop.sk/





Ide o túto masku od značky Pilaten
Maska je určená pre pleť ktorá trpí uhrami. Keďže aj ja som majiteľom takejto pleti veľmi ma táto maska potešila. Vždy som sa snažila bojovať s čiernymi bodkami niekedy to bolo úspešné inokedy zase nie. Táto maska môj problém vyriešila! ☺ 


Pleťová maska zo zložkou aktívneho babusového uhlia zbaví pokožku všetkých nečistôt a nedokonalostí. Maska obsahuje aj extrakt z citrusovej kôry, rozmarína, nechtíka lekárskeho a vitamínov B5, A a E. 

Zároveň maska zlepšuje prekrvenie pokožky ktorý tak získa zdravší a žiarivejší vzhľad už po prvom použití. 










Masku treba naniesť buď na celú tvár alebo len na T-zóny ( brada, čelo, nos) a nechať pôsobiť cca 30 minút, keď maska zaschne treba ju stiahnuť z pokožky. 
Je veľmi dôležité aby ste masku nanášali na pleť v hrubšej vrstve. Aby lepšie účinkovala a aby sa dala bez problémov stiahnuť dole.

Maska je čiernej farby, bez akejkoľvek vône či zápachu, je redšej konzistencie tým pádom sa mne osobne aj o niečo horšie nanáša treba si dať pozor aby ste sa nezašpinili ☺. Ale nie je to problém keď sa aj zašpiníte maske ide v pohode dole keď sa umyjete pod tečúcou vodou. 






Nezostávam mi nič iné ako čestne prehlásiť že už po prvom použití masky Pilaten PORE STRIP bola moja pleť čistejšia a nemala som toľko čiernych bodiek ako pred tým. 



Určite túto masku odporúčam!  Nie len že funguje ale maska má aj super cenu :



                         • malé balenie - 0,89 € za 6 gramov 

                         • veľké balenie- 10, 99 € za 60 ml


čo je veľmi prijateľná cena, mne balenie 6 gramov vydrží na dva možno aj tri  krát keďže si masku nanášam len na nos kde mám najviac čiernych bodiek. Ale keď spotrebujem toto malé balenie určite si kúpim to veľké. 



Tak dúfam že sa Vám recenzia páčila. A čo vy aké méte skúsenosti s maskou Pilaten? Budem rada ak sa o ne so mnou podelíte dole v komentároch.


P.S.


Týmto spôsobom by som sa chcela ešte veľmi pekne poďakovať firme Kallosshop že mi umožnila spoluprácu s nimi, a určite to nie je posledná recenzia pre túto firmu ☺ keďže mi poslali aj iné produkty.




Tak majte sa pekne! a čoskoro sa opäť ozvem. 

                               ♥ 




3 komentáre:

  1. presne na tento produkt som hľadala recenziu, chystám sa naň ako aj na iné produkty na ich stránke :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.