pondelok 28. októbra 2013

SYX Exfoliating Raspberry, Blueberry & Cranberry face mask

Ahojte dnes som si pre vás pripravila takú mini recenziu. 


Ide totiž o produkt do značky SYX od ktorej už vlastním úžasný balzam na pery. 
Tento krát ale pôjde o peelingovú čistiacu masku ktorá sa volá Exfoliating Raspberry, Blueberry & Cranberry face mask, viem dlhý názov ale čo už. 


Táto maska je určená pre všetky tipy pleti. Ide o peelingovú masku s vôňou lesného ovocia.
Maska sa ma jemne vmasírovat  na suchú pleť  treba sa vyhýbať očiam a perám.Na pleti ju treba nechať účinkovať 10 minút a následne ju treba zmyť vodou. Je veľmi príjemná na pleti, úžasne vonia, veľmi ma poteši aj jej fialová farba keďže ja fialovú milujem. Takže túto masku môže len vrelo odporúčať! Určite sa k nej vrátim. ☺




Dôležité informácie:

• cena: 2 €
• miesto predaja: táto maska sa dá kúpiť len v parfumériách Marionnaud 
• obsah: 10 ml
• krajina pôvodu: Anglick













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.