utorok 24. septembra 2013

ACNECLEAR by Dermacol


                                                                Ahojte všetci!
                     Dnes tu mám pre vás produkt do značky Dermacol s názvom ACNECLEAR. 








ACNECLEAR je umývací gél na tvár s olejom z austrálskeho čajovníka a Zincidone. Je určený na starostlivosť o problematickú pleť so sklonkom k akné.















ACNECLEAR odstraňuje nečistoty, viditeľne sťahuje póry, podporuje regeneráciu a upokojuje pleť. 

Použite ACNECLEARu : nanášajte na navlhčenú pleť a jemne masírujte, potom opláchnite vodou. 

Podľa mňa:Priznám sa že tento gél som dostala do Dermacolu ako darček k nákupu na začiatku som mu nejako extra nedávala šancu ale po dlhšej dobe má viditeľný výsledok. Moja pleť je čistejšia a už nie taká mastná ako pred tým. 

Balenie: 150 ml 

Cena: 3,79 €

PRODUKT NÁJDETE V E-SHOPE  http://www.dermacol.sk/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.