piatok 23. augusta 2013

Papanga


Papanga ja štýlová gumička do vlasov vhodná na bežné nosenie, športovanie k vode alebo len tak ako módny doplnok.

Keďže mám dlhé a  husté vlasy vždy musím mať pri sebe gumičku. Ale asi ako každé dievča čo má dlhé vlasy mám aj ja problém s tým že keď som si dala na hlavu obyčajnú gumičku buď sa roztrhla alebo keď aj vydržala vždy pri dávaní dole z hlavy mi vytrhla pár vlasov. To sa pri papange nemôže stať keďže nezaťažuje vlasy a ani ich neláme.

Papanga je dostupná v dvoch veľkostiach malá je vhodná na jemné vlasy a veľká je vhodná na pevnejšie vlasy. Taktiež sú dostupné v rôznych farbách a vo veľmi prijateľných cenách.

Ja som si svoju papangu objednala na tento stránke ELIXIR JOICO SALON - Bratislava :-)

                                                      moja papanga v priesvitnej farbe :-)

Už teraz môžem povedať že nezostanem len pri jednom kuse, určite ich pribudne oveľa viac lebo je to veľmi dobrá vec, už nikdy sa nemusím zapodievať tým že mi praskajú gumičky vo vlasoch, pri Papange sa to nemôže stať. :-)
A čo vy už ste skúsili alebo vlastníte Papangu?? :-)

2 komentáre:

  1. Mam jednu, ktora bola vlozena v Eve. Osobne nevidim rozdiel medzi touto gumennou a klasickou latkovou gumickou.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich mám doma už asi päť a som spokojná . Omnoho viac ako s klasickými gumičkami hlavne preto že tieto mi neťahajú vlasy teda aspoň originál . Neviem ako to bolo s gumičkou v Eve ale čo som videla žiadne logo papanga tam nebolo takže možno to je aj tým ... Ale každému sedí niečo iné ...

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.