nedeľa 16. októbra 2016

Clarins | Instant Light Lip Comfort Oil

clarins instant light lip comfort oil review 

Poznáte ten pocit kedy po niečom strašne dlho túžite? Niekto túži po aute, dovolenke alebo po úplne niečom inom. Ja som takto túžila po legende medzi olejmi na pery Instant Light Lip Comfort Oil od Clarins. História produktov z rady Instant Light sa začala písať pred neuveriteľnými 60 rokmi. Úplne prvým produktom Francúzskej značky boli práve ošetrujúce oleje na pleť a telo. Odborníci sa rozhodli využiť túto dlhoročnú znalosť, ktorá znamenala začiatky značky a vytvorili skrášľujúci a vyživujúci olej na pery bohatý na aktívne rastlinné látky. V srdci oleju na pery Lip Comfort Oil je olej z lieskových orieškov, ingrediencia používaná vďaka svojim vyživujúcim vlastnostiam vo všetkých Clarins olejoch na tvár a telo.

clarins instant light lip comfort oil review

V tejto malej červenej škatuľke sa ukrýva vec po ktorej som pozerala viac ako rok. Na wishliste ktorý bol dávnejšie publikovaný sa tiež tento produkt nachádza, preto je evidentné ako veľmi som po ňom túžila. Clarins 03 Red Berry je hybridom medzi olejom na pery a balzamom na pery. Asi lepšie sa ani nedá opísať to čo sa ukrýva vo vnútri balenia. Okrem oleja z lieskovcov obsahuje tento olej ešte prídavok v podobe organickej jojoby. No a všeobecne jeho vôňa je dokonalá a prudko návyková. 

clarins instant light lip comfort oil review 

Na trhu sú tri druhy týchto olejov základný 01 Honey, 02 Rapsberry a potom tento ktorý som ukoristila. Ani sama neviem no od prvého momentu ako som tieto oleje videla moje srdce tiahlo práve za odtieňom Red Berry asi nejaká vyššia sila chcela aby som vyskúšala práve tento odtieň. Už od prvého použitia som vedela, aký dobrý priatelia sa z nás stanú. Ako prvé čo som si všimla a zaznamenala bola neuveriteľná vôňa do ktorej sa zamiluje každý. Neviem presne ku čomu by som túto vôňu prirovnala ale je kombináciou malín možno trocha jahôd a na konci nejaké ostružiny. Ako hovorím vôňa je síce prudko návyková no neuveriteľne zložitá na opísanie.

clarins instant light lip comfort oil review 

Konzistenciou z časti olej no tým aký je hustý pripomína trochu aj balzam alebo možno aj gél. Nie som ten typ ktorý na perách nosí lesky tú ich textúru a fakt, že neuveriteľne lepia jednoducho nemusím a preto sa leskom vyhýbam ako to je len možné. Kúpu môjho prvého oleja odštartovala  značky Balea a potom prišiel na radu tento. Ak by som Vám mala dať radu skúste najprv nejakú lacnejšiu verziu oleja na pery- jednoducho aby ste zistili či budete s takýmto produktom spokojný. No až potom siahnite po drahšej verzii keďže povedzme si úprimne cena tohto oleja je vyššia ako bežné produkty na pery z drogérie. Preto ako hovorím je lepšie na začiatok skúsiť menej finančne náročný produkt. Olej je vysoko hydratačný podľa popisu by mal pery chrániť pred extrémnym vysušením a popraskaním. Testovať som začala tento olej v dobe kedy moje pery zase prežívali čudné obdobie. Raz ročne nastane taký zlom a pery mám neskutočne vysušené zvyčajne sa toto deje v zime. Lenže tým ako som sa vystavovala slnku jednoducho moje pery zostali suché už v lete. Bokom museli ísť všetky rúže a hlavne obľúbené matné. Preto som vedela tento olej otestovať naplno. Pery sa začali už po niekoľkých dňoch regenerovať čo ma úprimne prekvapilo- očakávanie som mala veľké no nie až také, aké nastalo. Po aplikácii zostanú pery jemné a vďaka hustej textúre vydrží olej na perách dosť dlho. Tým pádom dostanú pery potrebnú hydratáciu a výživu ktorú stratili.

clarins instant light lip comfort oil review 

Aby som nezabudla spomenúť dôležitú veci, výdrž u tohto oleje je výborná. Ak mám porovnať výdrž Balea produktu a tohto nedajú sa v ničom porovnať. Klasicky používam olej na noc a ešte ráno cítim tenkú vrstvu oleja na perách. A to je pre mňa znakom dobre výdrže. Čiže v nočných záťažových testoch obstál Clarins na jednotu z hviezdičkou. Aplikátor je pomerne veľký ale pracuje sa a ním veľmi dobre. Ani neviem či mám aplikátor radiť ku penovej hubke alebo štetcu. Jednoducho tak ako obsah balenia je hybridom aj aplikátor je niečo podobné. Môže sa zdať veľký čo aj v reálne je no pracuje sa s ním vážne veľmi dobre. 

clarins instant light lip comfort oil review 

No ako som spomenula pracuje sa s ním veľmi dobre. Vďaka veľkosti aplikátora stačí prejsť po perách raz a zostane na nich dostatočne hrubá vrstva. Olej veľmi jemne farbí ale nie nejako výrazne skôr by som povedala, že dokáže pery ako keby tónovať čiže ak niekto nemá rád rúže fajn alternatíva. Pery sú tónované a ešte aj dôkladne zhydratované.


Čo sa týka ceny nebudem nič tajiť áno je vyššia ale to je jednoducho fakt s ktorým sa musí človek pri kúpe toho oleja vysporiadať. Objednávku som robila na marionnaud.sk kde Instant Light Lip Comfort Oil momentálne stojí 14,64 € ( 7 ml ) pôvodná cena 18,30 €. 



A čo vy? Poznáte tento produkt? Zaujal Vás? Určite mi napíšte dole do komentáru, budem sa veľmi tešiť. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.