pondelok 25. apríla 2016

e.l.f. Cosmetics | Brush Review

štetec e.l.f., kvetináč / svietnik Ikea

Štetec je nástoj ktorý by nemal chýbať v žiadnej kozmetickej zbierke. Bež štetcov sa nezaobídem od doby čo sa líčim. Keď som bola mladšia nebrala som nejako vážne čo používam na líčenie aké pomôcky. No vekom som si uvedomila , že štetec je podstatnou súčasťou líčenia. Bez nich to jednoducho nejde.

štetce e.l.f., kvetináč / svietnik Ikea 
No dobre ide ale nie vždy je líčenie také ako by som chcela. Napríklad dodnes nanášam make up prstami a len občas štetcom. Viem nie je do dva krát hygienické no príde mi , že práve prsty v spojení s make upom dokážu na pleti vytvoriť niečo čo štetec nedokáže. Jednoducho povedané každý z nás preferuje niečo iné. Na trhu je nespočetne veľa štetcov od tých najdrahších po tie úplne najlacnejšie. Ja som zalovila vo vodách Americkej značky e.l.f. Zo začiatku som si kúpila len jeden štetec pri nejakej objednávke kozmetiky a div sa svete je pomerne dobý a mám ho prakticky dodnes. No a preto som sa následne rozhodla zaobstarať tejto mojej jedinej sirote aj nejakých súrodencov , nie je ich veľa ale postačím si s nimi. Ako sa hovorí za málo peňazí veľa muziky.


Blanding Brush
Blending Eye Brush  je určený na strácanie jednotlivých prechodov. Práve toto je úplne prvý štetec ktorý som si kedy zaobstarala, je to taká povinná výbava pri líčení. Čo sa týka štetín tie sú syntetické treba sa o ne starať rovnako ako o prírodné to je hádam jasné každému. Mne vyhovuje veľkostne aj hustotou. Pracuje sa s ním veľmi dobre či už strácam nejaký tieň alebo len rýchlo nanášam dá sa s ním robiť oboje. Presne sedí do záhybu oka čiže pomerne rýchlo dokážem rozotrieť tieň tak ako potrebujem, Sem tam sa stane že vypadne nejaká štetina ale nerobím z toho žiadnu drámu. Očakávala som , že štetiny budú vypadávať zo štetec viac.

Eye Shadow Brush
Eye Shadow Brush klasický ploský štetec ktorým nanášam očné tiene na celé viečko. Je pomerne hustý no štetiny má na môj vkus krátke mohli by byť o pár milimetrov dlhšie a bol by to úplný ideál. Tak ako aj predchádzajúci štetec aj tento má syntetické štetiny. No v tomto prípade mi dodnes zo štetec nevypadla ani jedna jediná štetina a pritom sa o všetky štetec starám rovnako. Predpokladám že práve tým aké sú štetiny krátke nemajú dôvod lámať sa či vypadávať. Výhodou tohto štetca je to , že vďaka jeho dĺže si  dokážem bez problémov namaľovať aj spodnú linku. Keďže štetiny nie sú moc dlhé pracuje sa s ním dobre či už na celom viečku alebo na dolnej linke.

Defining Brush
Defining Eye Brush čo sa týka tohto štetca moja nepozornosť opäť vládla vo svojej plnej sile. Myslela som  že objednávam klasický zahnutý štetec na obočie - primárne som si s ním chcel upravovať obočie no nevyšlo to. Keďže štetec je síce skosený no na úpravu obočia príliš hrubý a tým pádom si s ním obočie robiť nemôžem. No zase pomerne dobre sa hodí napríklad do záhybu oka keď rozmažem jednotlivé prechody a chcem dodať napríklad viac farby práve do záhybu tento štetec je veľkostne práve určený na to. Určite sa hodí aj na spodnú linku no pre mňa je práve na spodnú linku hrubý no ak chcem práve spodnú linku veľmi nedbalú použijem práve tento štetec keďže práve svojim tvarom dokáže urobiť pomerne nafúknutú dolnú časť oka.

Eye Crease Brush
Na dokonalú a precíznu spodnú linku používam práve Eye Crease Brush. V oficiálnom popise sa spomína že sa tento štetec dá využiť ako blending brush nikdy som ho na strácanie nepoužívala. Práve vďaka jeho guľatému tvaru a krátkym štetinám tento štetec využívam na spodnú linku kedy sa veľmi precízne dostanem až pod spodné riasy a vytvorím tak úplne dokonalú linku. Ak ju chcem nejako poopraviť využijem štetec na rozmazanie. No na hornom viečku som s ním nikdy nepracovala. Ale zase ja som toho názoru že žiadny štetec sa nemusí využívať presne na to na čo je určený.

Concealer Brush
Príkladom všetkých príkladov je práve Concealer Brush. Ktorý je na nanášanie korektoru a na dôkladné zapracovanie korektoru. Na môj vkus je jednoducho na korektor malý a kým by som dôkladne zakryla všetky nedokonalosti ubehlo by veľa času. Využitie som tomuto štetcu našla, používam ho na pery. Tým aký je malý a hlavne ploský rúž sa s ním nanáša veľmi dobre a precízne. Od zvyšných sa líši len inou farbou štetín ktoré sú ale aj tak stále syntetické. Jedinou chybou je len fakt , že štetec veľa nevydrží asi po mesiaci sa rozpadol. No ako sa vraví sekundové lepidlo a lepiaca páska všetko zachránia ale aj tak ma to nahnevalo, no viem mu to samozrejme odpustiť. Dodnes ale nechápem ako vývojári prišli na to , že práve tento štetec má slúžiť na korektor keďže ja si veru štetec na korektor predstavujem určite omnoho väčší.

Eyelash y Brow Wand
Nevyužitým štetcom v mojej zbierke je Eyelash & Brow Wand. Táto kefka na úpravu rias a obočia je jediná vec ktorú využívam najmenej. Čo sa týka úpravy obočia na to mám vlastne kefku zo starej riasenky ktorú som dôkladne umyla a používam ju od doby čo sa líčim. Ak mám zlí deň a mojím riasam sa moc nechce vtedy prichádza na scénu práve táto kefka ktorá dokáže riasy rozčesať. No ale na to ako som už spomínala človek využije aj starú riasenku. Jediný rozdiel pri tejto kefke je taký že je omnoho hustejšia ako riasenka takže práve zlepené riasy oddelí dobre nehovorím že tento štetec je zlý no u mňa moc nevyužitý. Ak poznáte aj iný spôsob ako využiť práve túto kefku určite mi napíšte dole do komentáru.

Powder Brush
Nemôže byť všetko dokonalé. Takýto prípade je práve Powder Brush som vďačná že toto nie je môj prvý štetec na púder vzhľadom na to aký je práve tento štetec prepadák som rada , že práve svoj starý štetec som ešte nevyhodila. Mala som to na pláne lenže po príchode tohto som si tento akt veľmi rýchlo rozmyslela. Tento štetec je dobrý len na zapúdrovanie okolo očí tam sa aj zmestí. Jednoducho veľkostne určite nezodpovedá štetcu na púder a kvalitou obzvlášť. Neuveriteľne z neho padajú štetiny celkovo na tvári pichá a je nepríjemný. Vôbec nevyhovuje ničomu jednoducho úplná katastrofa. Jediná možno ako tak pozitívna vec je veľkosť celkovo , je pomerne malý a preto sa hodí práve do kozmetickej tašky ktorú nosím v kabelke a ak sa potrebujem počas dňa prepúdrovať prežijem aj pichľavý pocit na tvári a aj to že z neho vždy vypadne "tona" štetín. No inak je tento štetec úplne nepoužiteľný a pritom je z tej istej rady ako prechádzajúce. Ale tento teda vôbec nie je dobrý. 

Bronzing Brush
Posledný štetec ktorý tu mám síce už nie je v ponuke ale prišlo mi fajn ukázať ho . Keď už zbierka tak nech je kompletná . Jedná sa o Bronzing Brush. Prevažne tento štetec používam buď na lícenku alebo bronzer častejšie práve ale na lícenku. Toto je podobný prípad ako kolega vyššie. Zo štetec stále vypadávajú štetiny nie je to síce také ako pri púdrovom štetci no aj tak vypadávajú dosť. Ak na tento štetec natrafíte určite sa jeho kúpe vyvarujte keďže podľa mňa aj úplne najlacnejšie štetec napríklad z ebay sú kvalitnejšie ako tento. Ja osobne ho síce používam ale len občas keďže nie pravidelne pri každom líčení si dávam lícenku. Určite si ale budem musieť kúpiť nejaký nový keďže takýmto tempom padania štetín bude štetec o pol roka úplne riedky. 

Celkovo sa tieto štetec pohybujú v prijateľných cenách no tomu samozrejme zodpovedá aj kvalita s ktorou som pri kúpe rátala, Milo ma prekvapili práve štetec od ktorých som nejakú extra kvalitu nečakala.Takže ak je človek v líčení začiatočník určite postačia aj takéto dá sa povedať obyčajné štetec.Časom si plánujem samozrejme zaobstarať lepšie štetce takže už nejaký čas starostlivo sledujem rôzne značky a premýšľam.Takými najväčšími favoritmi sú štetec od Real Techniques kde už vlastne skúsenosť s jedným štetcom mám ( recenzia ) no a potom samozrejme Zoeva a jej rose gold kolekcia - och vždy keď vidím tieto štetec moje srdce poskočí.
Ak niektorú zo značiek doma máte určite mi napíše svoje názory a pocity aby som potom po kúpe neľutovala peniaze ktoré za sady dám. 



A čo vy a štetce ? Od akej značky používate ? Máte skúsenosti aj práve s e.l.f. ?
Určite mi napíšte dole do komentáru rada sa inšpirujem pri hľadaní tých najideálnejších štetcov. 




3 komentáre:

  1. Barborka tak ja mám zrovna ten nepodarok "akože" powder brush. Vlásky má ako po nepodarenej trvalej. To je jediný od elfu v bielej rade. Potom mám s čiernymi rúčkami, tuším studio rada, na očné linky a stiple. Som s nimi celkom spokojná. Tiež nemám problém si objednať štetce z Ebay, alebo Aliexpres. Do teraz som mala šťastie. Zrovna teraz čakám na tú kefečku. Neviem kto vyrába originál, ale má ju aj MAC, aj iné značky. Zatiaľ som na ňu(na tú fake) čítala a videla dobré recenzie. Tak som zvedavá. Výborná recenzia, pa :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si predstav, že mi ju dnes doručili. Je hustá a jemňulinká, som zvedavá aká bude :o)

      Odstrániť
    2. Pravdepodobne je ten powde brush zlý celkovo keďže aj ten môj je úplne na prd no na nosenie v kabelke postačí , pekne ma to ale nahnevalo keďže zvyšné štetec sú super . Čo sa týka štetcov s ebay či aliexpress mám odtieň práve štetec na make up a je super na to že stál asi nie ani euro vyrovná sa bez problémom aj drahším značkám jediná nevýhoda je pomerne dlhá doba čakania no s tým treba počítať . :)
      Hehehe , som mohla tento článok napísať skôr že ? kefku by si ti aj poslala keďže u mňa moc využitia nemá no už si si stihla objednať tak potom určite čakám nejaké rady ako využiť práve tento štetec . :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.