piatok 25. marca 2016

Make Up Revolution London | The Matte Blush

Lícenka je vec ktorá v mojej kozmetickej zbierke nemá veľké zastúpenie . Preto bol najvyšší čas túto vec napraviť . Patrím do takej skupiny ľudí , že jednoducho občas sa mi stane aj taká vec ako je úplne vynechanie aplikácie lícenky . Takže nikdy som nemala nejaký veľký dôvod mať vo svojej zbierke desiatky líceniek .  Ale rozhodla som sa vyskúšať práve The Matt Blush od Makeup Revolution London. Do oka mi padol odtieň Fusion .


Lícenka je kombinácia dvoch farieb ružovej a červenej . V balení vyzerá pomerne nevinne ale zase musím poznamenať je vysoko pigmentovaná . Tak ako všetky produkty od Make Up Revolution . Treba si dávať hlavne pozor aby človek nevyzeral ako rozprávková postavička s veľkými červenými lícami. Ak by som mala presne opísať farbu ktorú lícenka má tak sú to líca ktoré práve vyštípal silný mráz . Jednoducho asi viete čo myslím . Vyzerá na lícach veľmi prirodzene ak to človek samozrejme nepreženie . Vždy pred aplikáciou štetec poriadne oklepem ale aj tak na ňom stále zostane dostatočné množstvo farby . Pomerne dosť práši čo je možno pre niekoho problém . S tým že lícenka bude prášiť som počítala . Takže to nevnímam ako nejaký veľký deficit , áno bola by som radšej ak by neprášila ale nemôžem mať všetko . Všeobecne je známe že produkty Make Up Revolution sú síce vysoko pigmentované priam nadpriemerne  no nevýhodou je pomerne vysoká prašnosť . Ktorú nie každý berie " športovo " .


Preto s tým človek musí počítať a pred aplikáciou štetec dobre oklepať a v tom prípade už lícenka vôbec nepráši . Čo sa týka výdrže tak to je počas celého líčenia . Ku konci prevažne po cca ôsmych hodinách badám mierne strácanie ale to je úplne normálne . Vzhľadom na to , že make up pracuje . Ak potrebujete dlhšiu výdrž odporúčam po niekoľkých hodinách aplikovať lícenku opäť v slabej vrstve a určite vydrží dlhšie . Ja osobne som s výdržou spokojná nikdy nemám na sebe  make up napríklad pätnásť hodín a viac . Čo sa týka balenia to mi príde celkom pekné . Samozrejme je plastové ale pomerne odolné voči pádom , nárazom a podobne . Na cestovanie by som asi túto lícenku neodporúčala vzhľadom na to , že sa mi v taške počas cesty samovoľne balenie otvorilo . Nič sa nerozbilo ale našla som lícenku otvorenú a zopár produktov v kozmetickej taške bolo od lícenky špinavých . Toto je jedná vec ktorá mi na lícenke prekáža . Čo mi na platné , že balenie je samo o sebe z tvrdého plastu keď sa aj tak otvorí . To veru nevychytali a to je jediné čo ma sklamalo .

Ak hľadáte prirodzenú lícenku tak určite sa pozriete práve po The Matte Blush ktorá je podľa mňa veľmi fajn . Lícenka má 8,9 gramu a stojí 5,62 eura .

A čo vy a lícenka ? Aká je vaša najobľúbenejšia?

Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa veľmi tešiť .








Predchádzajúce recenzie :

Make Up Revolution | Amazing Lipstick
I ♡ Makeup | I Am In Love
Make Up Revolution London | Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit




          


    Produkty mi boli poskytnuté k recenzii zastúpením značky . Za čo veľmi pekne ďakujem .



2 komentáre:

  1. Úžasná farbička. Od MUR mám len tiene, ale veru zvažujem skúsiť aj niečo iné. Som rada, že aspoň takto sprostredkovane sa dostanem k nejakým skúsenostiam, uľahčí mi to výber :o) Ja som tiež trochu rozšírila farby na líčka o dva odtiene od Miss Sporty z rady Insta Glow. Zatiaľ testujem, tak uvidím :o) Pa a pekné sviatky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja mám len jeden mono tieň aj keď z toho moc nadšená nie som . Zase paletka od I ♡ Makeup je o inom s tou som naopak veľmi spokojná . Som rada , že aspoň takto ti môžem uľahčiť tvoj výber . A ďakujem aj tebe na typ budem sa musieť pozrieť do stojanu Miss Sporty na tie lícenky . :) Som zvedavá na tvoje postrehy .
      Aj tebe krásne sviatky ! :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.