streda 21. októbra 2015

Victoria´s Secret Secret Crush


Vitaj ! :) 
Asi sa čudujete prečo pri dnešnom poste zdravím takto . Nie že by som Vás nezdravila ale to skôr zdravím túto krásku od Victoria´s Secret . Moje prvé telové mlieko od tejto všetkým známej Americkej značky . Ktorá sa preslávila hlavne spodnou bielizňou , legendárnymi anjelikmi a ešte legendárnejšími prehliadkami ktoré sledujú milióny ľudí po celom svete . Ale preto , že ani mi nežijeme sto rokov za opicami dobre vieme že Victoria´s Secret má aj vlastnú kozmetiku asi najznámejšie sú body misty a potom samozrejme telové mlieka . Kozmetická kolekcia obsahuje aj parfémy , sprchové gély , telové peelingy , telové oleje , krémy na ruky ale je rúže , lesky alebo balzamy na pery . Donedávna táto značke nebola dostupná na našom území ale to sa zmenilo . Už nejaký čas je otvorený prvý obchod VS aj u nás , obchod nájdete v Outlete Voderady  . 


Otvorene sa priznávam že som ešte tento obchod nestihla navštíviť . Aj keď Voderady mám asi tak 
20 minút cesty autom . Svoje telové mlieko som dostala ako darček z USA kde sa niekoľko mesiacov zdržiaval jeden môj rodinný príslušník . A keďže som  milo naznačila , že eos balzamov mám už viac ako dosť dostala som toto telové mlieko . Spočiatku som chcela body mist ale je dosť ťažké vyberať vôňu podľa opisu na internete a cez našu spoločnú komunikáciu . Nie všetky vône mi voňajú . Jeden taký body mist som už mala asi 5 rokov dozadu a otvorené priznávam - doma sme ho používali len ako vôňu do bytu keďže na tele sa vôňa nedala ani len zniesť . Názov si nepamätám koniec koncov bola som rada keď sme sa tej vône konečne zbavili . Preto mi prišlo práve telové mlieko ako vhodná alternatíva . Povedala som si , že ak mi bude vôňa vyhovovať ľahko si body mist dokúpim či už v spomínanom kamennom obchode alebo cez internet . Dnes o už nie je žiaden problém zohnať túto značku práve cez internet . 


Telové mlieko je z kolekcie Secret Crush a vôňa sa nazýva Peony & Peach Blossom čiže pivonka a broskyňový kvet. Je to veľmi jemná vôňa ktorá nejakým spôsobom nedráždi moje čuchové bunky ,
Jemná kvetinová vôňa ktorá má v sebe aj niečo veľmi svieže . Omnoho viac ale prevláda práve kombinácia kvetov . Nie som moc typ čo má rád kvetinovú vône , viac preferujem svieže citrusové . Či sa jedná o parfémy alebo telovú kozmetiku vždy ma to tiahne viac ku tej sviežosti ktorú dodávajú práve citrusové vône . Obavy z toho ako mi vôňa nebude sedieť sa nenaplnili aj práve z dôvodu toho že vo vône je niečo svieže . Úplne by som to nepripisovala nejakému citrusu ale niečo tam je . Po nejakom čase som prišla na to , že práve broskyňový kvet robí v tomto kréme ten svieži element ktorý tak veľmi mne vyhovuje . Na opisovanie a rozoznávanie vôní asi fakt nebudem odborník . :)


Mlieko má byť hydratačné tak sa to píše na jeho obale . Konzistencia je ako u bežného telového mlieka . Nie je až moc tekutá ale ani príliš hustá . Jednoducho taký zlatý stred . Mlieko je ale vážne hydratačný a dosť dobre . V tomto ročnom období už tak veľmi netrpím na suchú pokožku . V lete to bolo omnoho horšie a preto som vyhľadávala vážne hydratačné krémy . Teraz sa moja pokožka dostala konečne do normálu a už mi stačí aj slabšia hydratácia . Určite to nie je telové mlieko určené pre extrémne suchý typ pokožky . Ale aj potrebujete pokožku hydratovať tak toto je určite nadpriemerné telové mlieko . Čo sa týka vstrebávania to trvá pár minút . Tým že je mlieko hustej konzistencie trvá kým sa úplne vsiakne do pokožky . Nie je to dlho ale treba počkať aspoň päť minút kým si na seba navlečiem pyžamo . Na pokožke zanechá jemný mastný film ktorý ale neškodí oblečeniu . Po vsiaknutí do pokožky zostane jemná a dobre hydratovaná . Vôňa na tele drží niekoľko hodín , prakticky ešte ráno keď si privoniam k pokožke cítim jemnú kvetinovú vôňu .


Čo sa týka balenia . To je také klasické ako sme u VS zvyknutý . Nie je to nič ohromujúce ale zase ani nič škaredé . Jednoduchá ružová fľaška ktorá má klasické dávkovanie . Asi by som viac ocenila pumpičku , ale nemôžem mať všetko čo chcem . Odpustím to lebo to balenie je dokonalé . :)

Cenu telového mlieka Vám nepoviem keďže nebolo kupované na Slovensku . Vraj ale tieto mlieka stoja omnoho menej v USA ako u nás . Čo je myslím si logické . Značka sa dá kúpiť buď už v spomínanom obchode v Outlete Voderady alebo na internete . 


A čo vy a značka Victoria´s Secret  ? Máte s ňou nejaké skúsenosti ? Aký produkt by ste mi odporúčali skúsiť ? Určite mi napíšte dole do komentáru , rada sa inšpirujem . 





S pozdravom Barbora . 


xxx 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.