sobota 25. júla 2015

Yves Rocher Thé Vert eau de toilette


Ahojte . 

Pred pár mesiacmi som mala možnosť spolupracovať s Francúzskou kozmetickou značkou Yves Rocher . Bola to spolupráca na jeden rok , ktorá mi dala veľa . Spoznala som túto značku a vďaka spolupráce ktorú som mala som sa do nej zamilovala . 
Na Slovensku nie je veľa predajní alebo teda v mojom okolí ich moc nie je . Najbližšie sa do predajne môžem dostať buď v Bratislave alebo Nitre . A úprimne ani jedno mesto nemám nejako extra blízko - ale nie ani nejako extra ďaleko . Tým chcem povedať to , že ani jedno mesto nenavštevujem často a preto sa často do tejto predajne nedostanem . Lenže po asi tisíc rokoch som vletela do Auparku v Piešťanoch a div sa svete - svoj obchod tam otvoril práve Yves Rocher . Ani neviete ako moje oči zajasali a peňaženka dosť výrazne zaplakala . 
Okrem klasických vecí ktoré mám rada ako sú napríklad sprchové gély alebo telový peeling som si vložila do košíka toaletnú vodu Thé Vert


Táto toaletná voda obsahuje zelený čaj . Nie že by som mala málo toaletných vôd alebo parfémov ale predsa len na leto sa hodí niečo nové . Všeobecne milujem svieže vône , síce v zime siaham po ťažších vôňach na leto vždy používam niečo svieže a najlepšie niečo citrusové . 
V predajni mali niekoľko vôni či už kvetinové alebo ovocné . 
Od klasických parfémov až po toaletné vody . 
Na začiatok som chcela nejaký parfém ale popravde nič ma z výberu nezaujalo - všetko to boli na môj vkus buď sladké alebo veľmi ťažké vône . A preto som sa presunula k toaletným vodám . 
Taktiež bol široký výber a vlastne som si ani nevedela vyberať. 
Ale potom som našla práve túto vôňu ktorá je zo zeleného čaja a v tom momente som ju musela mať. Slečna predavačka hovorila že je to vôňa z novej jarnej alebo letnej kolekcie . Prakticky to je úplne jedno z akej kolekcie je vôňa - podstatné je že ja som sa do nej zamilovala . Nie len že ma vôňa na prvý čuch zaujala prišlo mi veľmi originálne že je vyrobená len zo zeleného čaju . Ja zelený čaj veľmi obľubujem  a pijem ho celoročne , lenže nikdy som neriešila jeho vôňu ani nič podobné . 


Toaletná voda praktiky neobsahuje už nič iné . Myslím tým hlavne to , že v nej nie je žiadna neviem napríklad vanilka , ruža alebo podobné veci . Je tam len zelený čaj . Vôňa je to veľmi príjemná - svieža ale pritom jemne horká . Osobne by som túto vôňu prirovnala k pafrému od Dolce & Gabbana Light Blue . Lenže vôňa od Yves Rocher je jemne horká . Keďže mám doma oba produkty vedela som to ako tak porovnať . Light Blue je samozrejme intenzívnejšia a mne osobne viac vonia do citrusová . 
Thé Vetr nie je až tak intenzívna a vonia ako som povedala síce do citrusová ale je v nej aj jemný horkosť a tým sa táto vôňa odlišuje práve od Light Blue od Dolce & Gabbana . 
Aj keď ide o toaletnú vodu jej výdrž je celkom dobrá . Je pravda že na parfém nemá ale z mojej strany mi výdrž vyhovuje . Vôňa je cítiť minimálne päť hodín . Ja si vône nosím zo sebou v kabelke buď preliate v atomizéri alebo ak je flakón menší nosím ho celí zo sebou . 



Myslím si že ak patríte do tej kategórie žien ktoré milujú svieže vône . S touto nebudete vedľa . 
Ja  som na vône pomerne dosť náročná a nie každá mi vonia . Osobne môj problém je aj taký že nie dlho vydržím pri rovnakej vône . Preto mám doma niekoľko parfémou a toaletných vôd . Jednoducho ich používam určitý čas a potom ma prestanú baviť . Viem nie je to moc dobré ale ja radšej svoje peniaze investuje po nejakej vône ako keby ich mám minúť na nejaké nepodstatné veci . 
Čo sa táka balenia je veľmi elegantné . Veľmi sa mi páči jednoduchosť . Jednoduchý flakón ktorý je ozvláštnený o vyvýšení  znak vône . Znak popravde neviem čo má pripomínať - na viečku je vyrazený znak Yves Rocher ale čo je vyrazené na skle veru neviem čo je . 

Toaletná voda Thé Vert má 100 ml a cena je 12,90 € . Verím že je cena správna lebo v účtenke mám mierny chaos . Majú v tom zvláštny systém . :) 


Tak a čo vy a Yves Rocher ? Aké produkty od tejto značky by ste mi odporúčali Vy? 
Určite mi napíšte dole do komentáru , aby som sa mohla ďalej inšpirovať . 


Majte sa pekne . 
S pozdravom Barbora . 


xxx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.