streda 15. júla 2015

NARS by Andy Warhol


Ahojte . 

Dnes tu mám pre Vás veľmi špeciálny článok . Neviem ako ste na to vy ale ja sa občas len tak pre radosť sama obdarujem . Jednoducho si urobím radosť . Už dlhšie som pokukovala po nejakom produkty od značky NARS . Robím si zálusk na lícenku , korektor , make -up ale nakoniec som skončila pri leskoch na pery . Áno hovorím v množnom čísle , táto krásna plechovka obsahuje päť leskov na pery z kolekcie Andy Warhol . Táto kolekcie je dávnejšieho dátumu a neviem či sa ešte dá kúpiť . Tak aspoň lesky sa kúpiť ešte dajú .


Ale na začiatok trošku histórie . Francúzsku inovatívnu značku založil v roku 1994 Francois Nars , ktorý začal svoju karéru ako make-up artista svetových hviezd . Na základe svojich doterajších skúseností s kozmetikou sa neskôr rozhodol založiť svoju vlastnú kozmetickú firmu a po jeho prvej veľkej podarenej reklamnej kampani začal by o značku NARS veľký záujem . Najmä dokoratívna kozmetika sa preslávila svojimi netradičnými názvami jednotlivých odtieňov . V súčasnej dobe patrí kozmetická značka NARS pod krídla kozmetického gigantu SHISEIDO. NARS patrí medzi najpopulárnejšie kozmetické značky na trhu . 




Balenie obsahuje päť leskov na pery . Sú to mini verzie majú 3,5 ml a nazývajú sa zľava :
Silver Factory, Chelsea Girls, Drella , Blue Movie a Myths . 



Silver Factory
 je klasický priesvitný lesk ktorý obsahuje strieborné trblietky . Všeobecne toto balenie skôr pripomína nejaký lak na nechty . Tento lesk je asi jediný ktorý ma moc nenadchol . Dôvod je jednoduchý moc nemusím takéto extrémne trblietavé veci na perách . Jednoducho si skôr prídem ako diskoguľa . Síce trblietky nie sú moc veľké ale na perách sú celkom viditeľné . Čo sa týka účinkov tak viete ak čítate môj blog pravidelne viete ,že ja a lesky na pery to je kapitola sama o sebe . Dodnes som nenašla ten pravý ktorý by mi nevadil nejakým spôsobom . Zvyčajne to je lepidlový finiš ktorý vážne nemusím . Áno ja chápem že lesk je hlavne o tom ale vážne by nemusel byť ten lepkavý efekt až taký výrazní . Čo sa týka u tohto lesku ale aj u zvyšných jeho bratoch je to veľmi zvláštne . Síce na perách lepý ale po pár minútach ako keby si na perách sadol a jednoducho ten lepkavý pocit zmizne .


Chelsea Girls to je variante nude odtieňu ktorý je síce telový ale na perách celkom viditeľní . Výhodou tohto ale aj zvyšných leskov je to že sa dajú vrstviť . Odtieň je vážne prirodzený a hlavne neobsahuje žiadne trblietky a ani shimmer . Má len prirodzený lesk taký ako lesky majú . Páči sa mi jeho nude odtieň ktorý je viac do hneda a tým pádom na mojich perách je dosť vidieť . Výhodou je aj to že všetky lesky sú bez akejkoľvek vône . Poslednou dobou mi takéto produkty vyhovujú viac . Ak sú bez vône . Niekedy môže byť produkt sám o sebe skvelý ale čo ma od jeho používania odradí je jeho vôňa . Niekedy je príjemná ale čoraz častejšie sa mi stáva , to že vôňa je na môj vkus až moc prehnaná a umelá . Preto som spokojná s tým že lesky nemajú žiadnu vôňu .


Drella čo sa týka tohto odtieňu tak ja by som ho nazvala niečo viac ako moje pery . Síce v balení vyzerá odtieň výrazne ale na perách to nie je až také strašidelné . Aj keď ja by som určite privítala výraznejší odtieň , osobne sa takých výrazných farieb nestránim a hlavne v lete . Uznávam že tým ako sa dá lesk vrstviť dokážem z neho vytrieskať požadovanú intenzitu ale musím sa s tým riadne babrať a to sa mi občas vážne nechce .


Blue Movie  tento odtieň je typická baby pink farba . Na perách sa v veľmi jemnej vrstve tvári skôr ako mlieko ale ak nanesiem dve vrstvy ja odtieň baby pink výraznejší . Tohto odtieňu som sa zo začiatku riadne stránila . Nie že by ma nezaujala alebo tak - ale jednoducho som vždy siahla skôr po inom lesku . Ale tým ako som sa o niečo viac opálila začala som tento lesk používať omnoho viac a momentálne na perách nič iné nemám . Alebo ak aj mám vždy na vrch dám tento lesk . Často kombinujem tento lesk s rúžom od Sleek v odtieni Baby Doll recenzia TU . 



Myths toto je veľmi zvláštna farba . Keďže odtieň je veľmi zvláštny . V balení je to nude odtieň s kvapkou hnedej . Na perách je to zase nude odtieň s kvapkou ružovej . Aj ja napríklad na slnku sa tvári úplne inak . Takže tento odtieň si robí čo chce . A to ma fascinuje . Po tomto lesku siahnem vždy ak mám nejaké výraznejšie líčenie a nechcem na pery nič bláznivé . V tom momente prichádza na scénu tento miláčik . 


Vzhľadom na to , že ide o mini verzie aj aplikátor je mini . Aplikátor je klasickí štetec ktorý môže niekomu vyhovovať ale ja s ním kamarátka nebudem . Neviem ako ale vzhľadom na to , že štetec je až moc malí líčenie pier s ním dokáže byť pomerne zdĺhavé . Preto lesky nanášam klasickým štetcom na pery ktorý je veľký a mne sa s ním dobre pracuje . Môj štetec je pomerne úzky takže sa v pohode dostane do fľašky s leskom . 


Čo sa týka ceny tak táto sada piatych leskov na pery stojí 20,90 € a zakúpiť sa dá TU .  Ja som s cenou veľmi spokojná . vzhľadom na to že ide síce o mini verzie ale je ich v balení päť pričom jeden takýto lesk v plnom balení stoji skoro rovnako ako celý tento balíček .  Nejdem teraz ale tvrdiť že už nič iné používať nebudem to určite nie . Určite to nie je posledný produkt od NARS v mojej zbierke ale ešte si musím počkať kým mi niečo iné do zbierky pribudne . 


A čo vy ? Máte doma niečo od značky NARS ? Akú značku máte radi Vy ? 
Budem rada ak mi napíšete dole do komentáru .


Majte sa pekne!



xxx 

4 komentáre:

  1. Ja by som brala iba tu plechovku bez leskov :-)
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak s tým asi bude problém . Plechovka bez obsahu sa nepredáva , alebo možno ju niekto niekde predáva . :) Je síce pekná ale nie moc skladá zaberá dosť miesta aj keď je nízka . :D

      Odstrániť
  2. Krásnee :-) Aj plechovka aj tie lesky, teda lesky su priam užasné a za tú cenu je to od Nars uplne skvele :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ! Máš pravdu tá cena aj mňa dostala , keďže som čakala omnoho väčšiu sumu. Predsa len ide o mini verzie takže asi to nejako moc prehnane drahé nemôže byť a som z nich nadšená . Plechovka si ešte stále hľadá svoje čestné miesto ale asi v nej zaparkujem všetky štetce alebo v nich nechám lesky , len im budem musieť nájsť nejaké vhodné miesto . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.