utorok 28. júla 2015

for life & madaga oční krém s minerálmi



Na blogu som Vám už jeden očný krém ukazovala . Ale ten bol nočný takže logicky musí prichádzať aj nejaký ten denný . Uznávam po mojej Bioderme som mala veľký problém nájsť nejaký a hlavne sa dokopať ku tomu aby som ho aj ráno používala . Áno som nepoučiteľná a asi vždy aj budem . A aj viem to , že moja pleť mi to jedného pekného dňa všetko spočíta a vráti dvojnásobne . V tom momente bude neskoro plakať nad tým čo som mala a nemala robiť . Takže som sa dokopala (konečne) a zaobstarala si aj oční krém ktorý sa používa cez deň . Na výber je mnoho značiek , ale ja som siahla po Českej značke For Life & Madaga o ktorej sme mohli na mojom blogu už čítať . Vybrala som si ich očný krém s minerálmi


Tento krém by som radila do kategórie polomastných krémov . Čiže nie je to krém ktorý očné okolie zmastí do stavu že keď sa niekde pozriete vidíte len hmlu , pretože očný krém ktorý ste si dali je tak mastný že Vám vplýva na zrak . Pre jeho polomastný efekt sme si sadli prakticky okamžite . Ja sa ráno líčim teda ak sa mi chce a mám čas ( úprimne radšej si o desať minút dlhšie postím , ako keby som sa mala líčiť ) a preto neznášam čakať kým sa mi krém dostatočne vsiakne do očného okolia aby som si ja mohla naniesť korektor a make - up bez toho aby som nenadávala ako sa mi očnom okolí všetky tieto produkty roztekajú a nedržia . Krém obsahuje  mineralizovaný multikomplex sodíka, draslíka, horčíka a stopových minerálnych prvkov, vitamíny, výživné a zvláčňujúce zložky. Čiže je vhodný aj pre staršie ročníky ( prepáčte za toto označenie ) vyplňuje jemné linky a napomáha uvoľňovať napätie očných svalov . Je vhodný pre všetky typy pleti .


Tým že je určený aj pre staršie ženy je krém omnoho hydratačný a preto lepšie vplýva na moje očné okolie . Očné okolie potrebuje väčšiu hydratáciu ako pleť - teda aspoň v mojom prípade . Mám obdobia kedy je moje očné okolie o poznanie suchšie ako zvyšok pleti . Je to hlavne v zime a teraz v tomto horúcom období kedy viac času trávim vonku na slniečku či už v záhrade alebo pri bazéne . Preto aj teraz je moje očné okolie suché ako sahara . Čo teda vôbec nie je príjemné . Ale čo už aj takéto výkyvy musím mať - aj keď bola by som radšej keby zmizli . Vôňa je celkom príjemná , vôbec nejako extrémne prenikavá . Skôr klasická neutrálna vôňa , taká krémová . Nič špecifické v nej cítiť nie je . Okolie vôbec nedráždi . Čo sa týka rýchlosti vstrebávania  do pokožky tým že krém je polomastnej konzistencie dokáže sa do očného okolia pomerne rýchlo vstrebať . Ale je to dané hlavne od množstva krému - ak je vrstva hrubšia krém sa o poznanie dlhšie vstrebáva , a zase keď je vrstva tenká krém sa vstrebe do očného okolie v priebehu pár minút . Závisí to od toho na čo je človek zvyknutý . Ja osobne nemusím silný vrstvy pod očným okolím . Áno je niečo iné ak si dávam krém na noc vtedy si dávam pomerne hrubú vrstvu je mi to jedno keďže v noci spím a nikam nechodím . Zase ráno si hrubú vrstvu dať nemôžem , keďže potom vždy idem niekam medzi ľudí a chodiť s mastnými očami po vonku nie je dvakrát príjemné . Skôr dosť čudné . 
Oceňujem aj aplikáciu pomocou pumpičky . Je to omnoho hygienickejšie ako "pchať" ruky do nejakého kelímku . Takisto je krém pomerne skladní , je celkom malí a plast je odolní voči pádom . Vzhľadom na to , že mi krém niekoľkokrát spadol lebo som " šikovná " a očividne nemám postreh . Takže už niekoľkokrát spadol z pomerne veľkej výšky priamo na podlahu a nič sa nestalo . Nepraskol ani obal a ani viečko čo býva častá vec pri pádoch . 

Čo sa týka ceny krém má 30 ml a stojí 17,50 € . Veľkou výhodou značky For Life & Madaga je že si môžete objednať len malú vzorku - ktorá postačí na niekoľko použití vzorky sú za prijateľné ceny , vzorka tohto krému má 2 ml a stojí 1,50 € .  
Krém kúpite TU . 


Čo vy a očné krémy ? Aké používate ? Určite mi dajte vedieť dole do komentáru , aby som sa mohla poprípade inšpirovať aký ďalší krém si zaobstarať . 


Majte sa pekne .
S pozdravom Barbora . 



xxx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.