piatok 1. mája 2015

Sleek true color lipsick - sheen Baby Doll


Ahojte . 

Pamätáte ako som Vám ukazovala matný rúž od značky Sleek v odtieni Amped ? ( recenzia TU )
Dnes by som Vám chcela ukázať a predstaviť jej lesklú sestru v odtieni Baby Doll
Z matného rúžu skočíme na lesklý . Ak ste čítali predošlú recenziu tak viete že Sleek vyrába dva druhy rúžov a to lesklé ( sheen ) a matné ( matt ) . Je fajn že aj keď je tento rúž lesklý , neobsahuje žiadnu preleť . Jediná vec ktorá mne prekáža na akomkoľvek rúže od akejkoľvek značky je perleť . Prečo sa do krásnych odtieňov musia pchať perlete veď  to je ako vražda rúžu ( aspoň ja som toho názoru ) .  
Takže som veľmi rada že odtieň Baby Doll neobsahuje žiadnu perleť ale pritom je krásne lesklý .


Baby Doll je baby odtieň ružovej . Jednoducho dokonalosť sama o sebe . Sú ľudia ktorý milujú červené odtiene , alebo fialové . Ja patrím do tej skupiny ľudí alebo teda žien ktoré milujú ružové odtiene . Pozor len na perách  . V oblečený a doplnkoch sa ružovej vyhýbam . 
Jednoducho v mojej zbierke prevládajú najviac ružové odtiene . Minule som tak premýšľala ako sa to vlastne stalo . A až potom ma napadlo , že neviem . Jednoducho sa to stalo . Samo sa to stalo .
 Presne ako dodnes neviem kedy som stihla mať doma toľko rúžov . 

Ach , Barbora vráť sa späť k meritu veci . :)

Neviem či je to potrebné ale zopakujem to . Tento rúž asi ako každý iný produkt od značky Sleek je vysoko pigmetnovaní . Môže mi ktokoľvek hovoriť ,že má doma najviac pigmetnovaní rúž z drogérie, tak to ešte nedržal v ruke rúž od značky Sleek . A nehovorím to preto , že som tento produkt dostala na recenziu . Hovorím to preto , lebo to jednoducho je pravda . Už pri prvej verste sa na pery nanesie dostatočné množstvo rúžu . Stačí jedna maximálne dve vrstvy na to aby ste z rúžu odstali tú dokonalú farbu a pigmentáciu .


Oproti matnej verzii je tento rúž omnoho príjemnejší na perách . Je krémovej konzistencie čiže nanášanie a aj následne nosenie je oveľa ľahšie a samozrejme príjemnejšie . Dosť ma prekvapila výdrž . Od krémového rúžu ja osobne veľkú výdrž neočakávam . Zákonite ak je rúž krémovej konzistencie jeho výdrž nie je dlhá . Všetko má svoje pre aj proti . Pri tomto rúže to je iné . Aj keď je krémovej konzistencie  jeho výdrž je asi zázračná . Bez akýchkoľvek problémov rúž vydrží cca štyri hodiny . Bez toho aby niekde zliezol. Možno by dal aj viac - ale ja dodržiavam pitný režim takže u mňa rúž viac ako tri či štyri hodiny nevydrží . Rekord v podaní tohto rúžu bolo päť hodín potom som ho už musela utrieť a naniesť novú vrstvu . 


Naplno som tento rúž začala nosiť až teraz . Keďže vonku je krásne vymenila som svoje tmavé rúže za jemné pastelové . Toto počasie si priam žiadna , nejaké krásne pastelové odtiene a ku tomu nejaké jednoduché líčenie . Najviac ale tento rúž vynosím v lete - to už viem teraz . Počas chladného obdobia som nenosila tento odtieň z jednoduchého dôvodu , v zime vyzerám ako mŕtvolka , a tento rúž by moju farbu len utvrdil . Nehovorím že je nejako extrémne bledí ale mne sa jednoducho v zime pastelové odtiene na pery nehodia . Preto keď bude leto a ja konečne chytím akú takú farbu , tento rúž z pier nedám dole . Ak hľadáte nejaký príjemný baby odtieň ružovej na leto môže vrelo odporúčať práve odtieň Baby Doll . 

Cena rúžu je 6,49 € a zakúpite ho tu TU . Chcela by som sa ešte raz srdečne poďakovať stránke stayunique za možnosť vyskúšať rúže od Sleek . 

A čo Vy a rúže od Sleek ? Ktorý odtieň sa pozdáva najviac Vám ? Určite mi dajte vedieť dole do komentáru budem sa tešiť . 

Majte sa pekne . 

S pozdravom 












2 komentáre:

  1. ta farba je krasna sama o sebe ale na take nosenie pre mna určite nie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farbe je to vážne krásna ? A prečo si myslíš že nie pre tebe ?? Treba vyskúšať , možno sa ti nakoniec hodí . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.