utorok 10. marca 2015

Sleek True Color Lipstick - matte Amped


Ahojte . 

Dnes som si pre Vás pripravila nový post . Podarilo sa mi nadviazať spoluprácu s eshopom stayunique.sk ktorý predáva kozmetiku Sleek . Ktorá sa u nás nedá bežne kúpiť v drogérii alebo v kamennej predajni . Preto som rada , že takýto eshop vznikol keďže značka Sleek je vždy zárukou kvality . Keďže balíček o zastúpenia bol štedrý nevedela som čo začať tentovať ako prvé . Ale potom padla jednoznačná voľna že dnes to bude o matnom rúže v odtieni Amped .
Už asi po tisíci krát verejne vyhlasujem , že som maniačka na všetko čo ide na pery . Čiže každý nový rúž je pre mňa ako Vianoce počas roku .
Keď som mala možnosť vybrať si produkty Sleek bolo jasné , že to bude nejaký produkt na oči čiže paletka a jednoznačne rúž . Keďže Sleek vyrába dva druhy rúžov vybrala som si z každého jeden . Upresním že v kolekcii True Color Lipstick sa nachádzajú dva druhy rúžov a to matné ( matt ) a lesklé ( sheen ) .
Ako prvé som si povedala , že napíšem čo to o matnej verzii v odtieni Amped .


O tom že rúž je vysoko pigmetovaný asi písať ani hovoriť dlho nebudem . Sleek je slávny tým že jeho produkty sú pigmetované vysoko , občas až príliš . Každému vyhovuje niečo iné . Ja som spokojná s pigmetáciou jedna vrstva a už je na perách dostatočné množstvo produktu . Rúž je obohatení o vitamín E ktorý pomáha pery chrániť a aj ich hydratuje .
Pri matnej verzii o hydratácii moc písať nemôžem . Každý matný rúž pery vysušuje . To je daň za jeho matnosť . Mne to nevadí . Pred použitím vždy nanesiem hydratačný balzam ktorý tesne pred aplikáciou utriem a nanesiem rúž . Na pocit suchších pier som si pri nosení toho rúžu už zvykla a nejako to neriešim . Je to skôr o zvyku . Pocit je mierne nepríjemný zo začiatku ale čím dlhšie ho nosím tým menej suchý pocti vnímam .


Na čo treba dávať podľa mňa veľký pozor sú popraskané pery . Akonáhle sú pery popraskané matný rúž na nich nevyzerá pekne . Matný rúž dosť zvýrazňuje nedokonalosti na perách . Odporúčam použiť píling na pery ktorý suchú kožu na perách obrúsi .
Ja som si vybrala matný rúž v odtieni Amped . Bolo to tým , že som tento odtieň videla v nespočetne veľa videí u zahraničných blogeriek a mne sa jeho farba páčila . Tu je ale presne vidno ako kamera skresľuje . Myslela som si , že je to odtieň viac do fialova ale on je skôr šmrncnutý do ružova .
Na koniec som ale radšej že rúž je viac ružovej farby ako fialovej . Ružová je pre mňa taká klasika ktorá sa mne osobne páči viac . 


Rúž využijem hlavne v lete , ale popravde nosím ho aj teraz . Keď bolo vonku škaredé počasie siahla som práve po tejto farbe . A prečo ? Lebo som si chcela aj v škaredý deň vyčarovať úsmev na perách. Venovať sa obalu asi nemá zmysel . Myslím si že Sleek môže obalmi hravo konkurovať napríklad aj M.A.C.-u . Matný , čierny obal je vždy zárukou luxusu . :)

Na výber je až 12 odtieňov . Vybrať si môžete aj finiš či chcete matný alebo lesklý . Výber je široký, len si treba vybrať tak ktorý sa najviac páči Vám . 
Cena rúžu je 6,49 € a objednať si ho môžete TU .

6 komentárov:

  1. riadne svietiaca farba to si neviem na sebe ani predstaviť ale inak pekna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak svieti ale na fotke je to omnoho intenzívnejšie ako v skutočnosti. ;-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem ;-) ešte mám jeden rúž doma a ten je tiež v krásnom odtieni. Čoskoro bude aj na neho článok. :-)

      Odstrániť
  3. Farba je to pekná, len neviem či by som ja osobne mala odvahu ju nosiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ona na obrázku vyzerá žiarivejšie ako v skutočnosti je :) myslím že by si sa odvážila je to len o zvyku . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.