nedeľa 22. februára 2015

MOSCHINO Femme Eau De Toilette



Ahojte . 

Parfém je niečo čo potrebuje každá žena . Aspoň ja som toho názoru . Neviem ako ste na to vy ale ja mám na každé ročné obdobie iný parfém . 
Na zimu používam ťažie sladšie vône v lete zase svieže citrusové . Na jar mám rada kvetinové veľmi jemné vône . 

Už veľmi dlho objednával parfémy výhrade cez internet . Samozrejme najprv si ho niekde v parfumérii ovoniam alebo sa ku mne dostane nejaká vzorka . A až potom ak sa vôňa veľmi zaujme si parfém objednám . Dlhodobo objednávame len z jedného e-shopu a tým je parfums.sk 


Lenže s touto vôňou to bolo úplne inak ako som zvyknutá . Parfém som objednala bez toho aby som vedela ako vonia . Áno viem bolo to riziko - mohlo sa stať že mi parfém nebude sedieť . Ale obavy som nemala keďže ak by mi nevoňal posunula by som ho niekomu komu by voňal . 

Ako vlastne prišlo k tomu , že som objednala tento parfém . Mamina si dlhé roky kupuje jeden a ten istý parfém . Tým parfémom je Dolce & Gabbana Light Blue túto vôňu moja mama miluje . A keďže boli povianočné zľavy a sada stále pomerne málo , musela som jej ju objednať . A vtedy prišla reč či nechcem nejaký parfém aj ja . No samozrejme kto by takúto ponuku odmietol - ja určite nie preto som sondovala po stránke až som narazila na parfém MOSCHINO Femme . Mne osobne popisy pri vôňach nehovoria nič , neviem si predstaviť z ingrediencii ako parfém vonia . A ani som nepoznala nikoho v okolí kto by tento parfém používal . Preto to bola riziková kúpa . Ale musím povedať , že sa vyplatila . 


Vôňa sa skladá z týchto ingrediencií : 
hlava - frézia , zimozel , galbanum , slivka , nechtík lekársky 
srdce - karafiát , ylang - ylang , muškátový kvet , ruža , gardénia , korenie 
základ - santálové drevo , pižmo , pačulin , jantár , vanilka 

Tí čo majú dobrú predstavivosť o vôňach si podľa popisu asi vedia predstaviť ako by parfém mohol voňať . Vlastne ja celý čas hovorím že to je parfém ale ono to v skutočnosti je toaletná voda . Ale na toaletnú vodu má veľmi intenzívnu vôňu ale aj výdrž . Čo sa týka samotnej značky MOSCHINO tak tá bola založená v roku 1983 . Značku založil módny návrhár Franco Moschino po ktorom značka nosí meno . Na to že táto módna značka je relatívne mladá - jej modeli sú veľmi dravé a progresívne . Tak ako každý veľkí módny dom aj táto značka vyrába svoje vlastné parfémy . Najznámejšou vôňou sú  Moschino I Love Love alebo Moschino Funny . 


Vôňa Famme je veľmi zvláštna . Zo začiatku som mala pocit , že si nebudeme sedieť ale to bolo len prvé použitie . O niekoľko dní som dala vôni šancu a všetko sa zmenilo . Je to pomerne intenzívna vôňa z ktorej cítim korenie a vanilku . Takže to určite nebude vôňa na leto . Skôr ju používam teraz keď je vonku škaredo a sychravo . Naplno túto vôňu určite využijem ešte v zimnom období a potom ju odložím na poličku . Ak mám byť úprimná táto vôňa mi pripomína púder . Poznáte ten pocit , keď ste už niečo videli alebo cítili ale neviete kde? Tak toto je presne môj prípad . Vôňu som ju niekde cítila ale ani za svet si neviem spomenúť kde . 
Mne to pripomína púder a mojej kamarátke zase prášok na pranie . Veru asi každému vôňa evokuje niečo iné . 


Mňa osobne tento parfém zaujal hlavne obalu . Vôňu som nepoznala tak ma zaujal obal . Mám doma niekoľko perfémov a každý je originál . O to samozrejme každej značke ide . 
V tomto prípade ma zaujala kombinácia skla a zlatého okraja . Parfém je pomerne ťažkí , na nosenie v kabelke to asi nebude . Ale tým že parfém má skvelú výdrž , nemám potrebu nosiť ho v kabelke . 
Veľmi ma zaujal vrchnák parfému a aj stužka v štýle Talianskej vlajky . 

Parfém má 75 mililitrov a jeho cena je 24,40 € . 

Čo vy a parfémy ? Aké značky máte radi ? 
Určite mi dajte vedieť dole v komentári - aby som sa mohla pri najbližšej kúpe inšpirovať . 

Majte sa pekne !


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.