piatok 7. novembra 2014

Yankee Candle | alebo ako som aj ja podľahla trendu







O sviečkach Yankee Candle podľa mňa vie každý . Hovorí sa o nich ako o najvoňavejších a nadokonalejších  sviečkach vôbec . Ja som osobne veľký milovník sviečok . Prakticky vždy keď začne jeseň začína aj moje obdobie sviečok . Samozrejme na trhu je milión druhou sviečok od najlacnejších až po tie najdrahšie . Keďže moja spotreba sviečok je nadmerná vždy som siahala po lacnejšej alternatíve ako sú napríklad sviečky Ikea alebo hoci aké iné sviečky . Bolo mi jedno ako sviečky vyzerajú hlavne že pekne voňajú . Ale to je občas problém, asi to poznáte kúpite si sviečku ktorá nezapálená  vonia neskutočne ale po zapálení nejako efekt zmizne . Sviečka vôbec nevonia tak ako voňala nezapálená . Toto ma vždy vie sklamať . Stávalo sa mi to bežne práve u sviečok z Ikeii ale tak za tú cenu čo stoja mi to časom zostalo byť aj jedno . Lenže som si povedala , že skúsim niečo iné . A preto som si objednala práve sviečky Yankee Candle . Ceny sú síce šialené ale treba si robiť radosť . Všade sa o týchto sviečkach hovorí , píše a preto som ich chcela vyskúšať . 

A ako to vlastne všetko začalo ? 

zdroj foto : google .sk
Spoločnosť Yankee Candle bola založená v Slouth Hadley v Massachusetts v roku 1969 . Keď vtedy iba 16 ročný Michael Kittredge, pôvodne z Holyoke v Massachusetts vytvoril svoju prvú vonnú sviečku z roztavenej pastelky, ako vianočný darček pre svoju mamu. Jeho rodina , priatelia a známy tiež chceli sviečky a tak sa začalo jeho podnikanie v dome jeho rodičov . Neskôr svoju výrobu presunul do starého mlynu v Holyoke a to bol začiatok budovanie spoločnosti Yankee Candle . Všetky sviečky sú autentické . Každá vôňa je úplne identická a hlavne dlhotrvajúca . Vône vznikajú z prírodných extraktov a esenciálnych olejov . Majstri parfuméri vyvíjajú vône Yankee Candle tak, aby mali optimálny úžitok. Značka Yankee Candle sa neuspokojuje iba s vyvýjaním vôní a predajom vonných sviečok, jej experti vytvárajú každú jednotlivú arómu po celé roky.  

zdroj foto : google.sk
Samozrejme že som pátrala . Čítala rôzne články ale pozrela si aj rôzne videá . A všade boli len samé dobré ohlasy . Americké youtuberky tieto sviečky milujú a nedajú na ne dopustiť . Nie že by som sa nimi radila aj ja ale predsa . Ak vidíte akú sú nadšené tak Vás jednoducho dostanú . A to bol aj môj prípad . Vlastne nedostali len mňa ale aj moju kamarátku a preto sme si urobili menšiu objednávku . Zo začiatku som chcela sviečku v skle . Lenže potom som si to premyslela a povedala si že skúsim len vosk alebo sampler . 
Ale pri takom výbere čo majú som sa ťažko rozhodovala . Ale nakoniec som to zvládla . 
A tu sú ! :-) 

osobné foto 
Ako som písala robila som objednávku spoločne s kamarátkou . Zhodou náhod sme si každá vybrali po tri sviečky  . Áno ja viem na fotke jedna chýba ale tú Vám ukážem neskôr . Ak by Vás ale zaujímalo čo sú to za vône tak zľava : Angels Wings , Cranberry Ice , Christmas Memories , Snow In Love a Candy Cane Lane . Kamarátka neodolala a vzala si aj sviečku v skle je to tá úplne najmenšia ktorá vonia totálne ako Vianočné perníky čiže sviečka ktorá pripomína Vianoce . Už sa hodí keďže o nejaký mesiac aj niečo tu máme Vianoce . 

Ja som sa snažila vyberať vône tak aby sa páčili mne ale aj mamine . Angels Wings  je vôňa ktorá mne pripomína predvianočné obdobie . Kedy spolu s mamou pečieme koláče a robíme dekoráciu . V popise je napísané že sviečka obsahuje arómu cukrovej vety , voňavých vianočných oplátok a nebesky mäkkej vanilky . Musím povedať že je to sladká ale pritom veľmi jemná vôňa. Čiže nič extrémne prehnané . Ak máte radi sladkú ale pri tom jemnú vôňu určite môžete siahnuť po tejto . V mojom prípade som si vybrala  sampler  a mal by vydržať horieť 15 hodín a cena je 2,50 €

Ako ďalšiu som si vybrala vôňu Cranberry Ice . Čo je veľmi svieža vôňa s nádychom kyslosti . Brusnice sú ako ovocie pomerne kyslé teda aspoň tie čo sme mali doma . Viete moc som si nevedela predstaviť ako by to mohlo voňať a preto som doma našla sušené brusnice a chutili ale aj voňali kyslo . Ale tak v pozadí sviečky je aj niečo sladké len ešte neviem identifikovať čo by to mohlo byť . Tak isto ako sviečka pred tým je aj toto sampler ktorý vydrží horieť 15 hodín a cena je 2,50 €

A keďže ho písala že som si objednala tri veci . Ideme na tú poslednú . Nie je to ani sviečka ani sampler. Je to vosk . Objednala som si asi najznámejšiu nevianočnú vôňu . 
Tadááááá ! 


Soft Blanket 

osobné foto 
Podľa mňa najznámejšia a najviac ospevovaná vôňa . Každý ju prirovnáva ku niečomu inému . Ale všetci sa zhodnú že je to najkrajšia a najčistejšia vôňa . Už len obal je sladký - macko zakrytý dekou no čo nič sladšie už na obale nemohlo byť . Pri tomto produkte som si bola istá . A prakticky to bol prvý produkt ktorý som si vložila do košíka . Samozrejme to by som nebola ja aby som nemala dilemu či chcem sampler alebo vosk . Nakoniec vyhral vosk . Doma mám aroma lampu ale nikdy som ju nevyužila tak aspoň som teraz mala dôvod vybrať ju zo skrine . :-)
Soft Blanket mne osobne pripomína vyprané periny . Viete čo myslím - keď si navlečiete čisto vyprané periny a idete si do nich po prvý krát ľahnúť .To je môj pocit vždy keď zapálim tento vosk . V oficiálnom popise uvádzajú " Zabaľte sa do sladkých snov s najnežnejšou uspávankou čistých citrusov, luxusnej vanilky a hrejivej ambry. Táto vôňa  je tak nádherná, nevtieravá, nežná a krémová."  Popravde citrusy vôbec necítim . Ale vanilku a ambru áno . Nie je to ale nejako extra vtieravá vôňa práve naopak ako som povedala veľmi jemná a krásna . Neviem ako by som to ešte opísala . To musí každý človek zažiť . :-) Vosk by mal vydržať po dobu až 8 hodín ale úprimne vydrží omnoho dlhšie . Už nejaký ten piatok ho používa a minula som možno tak štvrtinu celého vosku . Ja si vždy odlomím kúsok dám do aroma lampy a po hodine musím sfúknuť sviečku lebo už mi vonia celí izba . A to isté keď použijem vosk napríklad v obývačke . Hodina a stačí potom by sa mohlo stať že ma začne bolieť hlava z toľkej intenzívnej vône . Vosk má hmotnosť 22 gramov a jeho cena je 1,80 €. 


Sme na konci a mne nezostáva nič iné len potvrdiť to čo hovorí každý . Sviečky Yankee Candle sú najlepšie sviečky aké som kedy vyskúšala . Ak ste rovnaký blázni do sviečok ako ja neváhajte a kúpte si nejaké . Áno z cien sviečok sa zakrúti hlava asi každému ale nikdy nie je napísané že musíte siahať práve po tých najväčších baleniach . Ja som bola pri objednávke mojich prvých Yankee Candle sviečok skromná ale teraz viem že pri najbližšej objednávke ich bude viac . 

Sviečky si môžete objednať na stránke www.yankeesviecky.sk . Mne prišiel balíček za dva dni . V nedeľu som sviečky objednala a v utorok mi volal kuriér že mi privezie balíček . Takže s rýchlosťou dodania som nad mieru spokojná . 

A čo vy ? Vyskúšali ste už nejakú sviečku od Yankee Candle ? Zaujali Vás alebo nie ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru svoj názor . 
Budem sa tešiť . 

Majte sa pekne ! ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.