piatok 24. októbra 2014

Revlon Charlie Gold



Ahojte . 

Zmena počasia si u mňa žiada aj zmenu vône . A preto som si povedala , že Vám dnes ukážem a čo to poviem o novej vône v mojej zbierke . :-)





Charlie Gold je legendárna vôňa od Americkej značky Revlon . Táto toaletná voda je na trhu od roku 1995 vyznačuje sa intenzívnou sýtou arómou kvetín , ovocia , korenia a zvodných drevín toto všetko je zaliate hriešne sladkým karamelom . 


Zloženie vône : 

frézia, jazmín , ruža, ambra , pižmo , céder, 
santálové drevo, 
mandarínka , fialka , aníz , škorica , slivka ,
karamel , marhuľa , broskyňa 


Táto kvetinovo - orientálna vôňa je pre mňa šitá ako na mieru práve v chladnom období . O tejto vône som už počula hoci čo . Niekto ju miluje a niekto nenávidí . V období kedy sa vôňa dostala ku mne som mala zmiešané pocity . Bol to darček ktorý som nikdy nemala šancu ovoňať a mala som obavy či mi vôňa bude sedieť . Predsa len som typ ktorý preferuje svieže letné vône . A mojou srdcovkou stále bol , je a vždy bude Salvatore Ferragamo Incanto Shine . Lenže ide o pomerne sviežu vôňu ktorá sa hodí práve na leto . A preto som hľadala rôzne alternatívy až u mňa doma pristála Charlie Gold . Táto medovo zlatá tekutina mi zo začiatku prišla až moc ťažká , lenže po prvej aplikácii to bolo o ničom inom . Vôňa nebola až taká intenzívna ako sa zo začiatku zdalo . Je to sladko - korenistá vôňa , ktorá po čase zanechá len jemnú vôňu . Tak ako každá vôňa aj táto časom vyprchá ale na oblečení sa drží teda statočne dlho . 



Na to že ide o toaletnú vodu má pomerne dobrú výdrž . Ako som povedala na oblečení sa vôňa drží pomerne dosť dlho , ešte keď dávam oblečenie do práčky presne viem akú voňavku som s oblečením na sebe mala . Čo sa týka výdrže ako takej na tele - tak tam to je cca päť hodín . Ja nosím vône zo sebou v kabelke preliate v malých prenosných fľaškách ( neviem si ani za svet spomenúť ako sa to volá ) takže nemám problém po niekoľkých hodinách vôňu použiť znova . Lenže keď mi stále vonia oblečenie občas sa stane že na telo si už vôňu opätovne nedávam . 
Čo sa týka balenia tak to je klasické sklenení . Takou ako by som to povedala " poznávacou značkou " tejto vône je vysoký kovový vrchnák kde je vyrazené Charlie . 

Obsah toaletnej vody je 100 ml , cenu Vám nepoviem keďže to bol darček . Ale na stránke parfums.sk je jeho cena 6,30 € . 

A čo vy a vaše obľúbené vône či už na jeseň alebo zimu ? Aké vône preferujete ? Určite mi napíšte dole do komentáru . :-) 

Majte sa pekne . ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.