piatok 4. júla 2014

SYX ✂ Colour Professional Shampoo ✂



Ako som si našla nový šampón na vlasy. ☺ 
Asi aj takto by sa mohol nazývať nový článok alebo skôr menšia recenzia. Dnes sa Vám budem snažiť predstaviť šampón na vlasy od značky SYX.  Áno moja milovaná značka ktorá vyrába podľa mňa tie najlepšie masky na tvár vyrába aj produkty na vlasy. Neviem kde som mala vždy oči, ale konečne sa dostal takýto produkt aj mne do rúk. 

A práve dnes prišiel moment kedy Vám poviem niečo o šampóne. Tak poďme na to. ☺




Už nejaký čas som používala šampón na vlasy značky Balea. Nemám s ním žiaden problém ale už som mala pocit , že je čas na zmenu. Šampónu som sa úplne nevzdala ale skrátka striedam ho práve zo šampónom od značky SYX

Tento šampóne je určený na farbené a melírované vlasy. A také ja mám. Už je to nejaký ten piatok čo som podstúpila premenu  vlasov v krásnom prostredí Elixír Joico Salónu kde sa mi postarali o moje vlasy. Od tej doby mám vo vlasoch sem tam červenú farbu, samozrejme časom už vybledla a preto som pred mesiacom aj niečo navštívila moju kaderníčku ktorá mi vlasy upravila. Stále v nich mám červené pramene keďže sa mi to veľmi páči. A vlastne prečo to píšem, dôvod prečo som si kúpila tento šampón bol ten , že je určený na farbené a melírované vlasy, čiže úplne ako šitý na tie moje. A prečo vlastne ? Dôvod je ten že ako každé vlasy aj tie moje farbeným trpia. A preto som si povedala - je čas na zmenu a po asi troch baleniach toho istého šampónu, treba vyskúšať aj niečo nové. 

Samozrejme ja asi žijem v inej galaxii alebo čo ale ako som chodila po rôznych drogériách a pozerala na všetky tie šampóny mala som pocit že ani jeden mi nebude sedieť. Ale to je u mňa bežná vec, keby ste museli ísť so mnou nakupovať tak to vzdáte asi po hodine - so mnou je nakupovanie čistá katastrofa, dokážem stáť pri jednom produkte aj pol hodinu a keď si všetko pozriem a už, už si chcem niečo kúpiť rozmyslím si to a takto to ide dookola.  ☺ A už ani neviem aký bol presný dôvod prečo som zavítala do Marionnaud ale ako som chodila a pozerala čo je nové padol mi do oka tento šampón. Neváhala som hodila do košíka a utekala zaplatiť - aby som si to nerozmyslela. ☺ 



A asi som urobila dobre. Teda zatiaľ sa nesťažujem, vlasy krásne umyje, zanechá ich jemné a hladké. Ku tomu všetkému má aj UV ochranu. Takže počas leta sú moje vlasy chránené. Šampón taktiež obsahuje deriváty z makadámií. Vlasy mám po umytí a následnom vyfúkaný krásne lesklé a nadýchané . S rozčesávaním  problém nemám keďže používam Tangle Teezer s ktorým už skrotím aj svoje vlasy ( konečne ☺ ). 
Čo ma ale pomerne prekvapilo je to že vlasy sa mi začnú mastiť asi tretí deň po umytí a to je u mňa pomerne neskorý čas. Osobne som naučená umývať si vlasy každý druhý deň bez ohľadu na to či ich mám mastné alebo nie. Ale asi poznáte ten pocit keď sa vám do umývanie vlasov nechce a poviete si to má čas. A pri tomto šampóne to vážne má čas, stačí keď si ich umyjem na tretí deň, áno priznávam na tretí deň ich už nosím v cope ale ak by som si ich nechala rozpustené určite by nebolo vidno že ich nemám umyté. To ma vlastne milo prekvapilo. A to som pri testovaní pri jednom umytí vynechala kondicionér a aj olej na vlasy. 
Čiže ak by prišiel koniec sveta vystačila by som si len s týmto šampónom. ☺ Pri kúpe akéhokoľvek produktu či už na vlasy alebo aj a telo ma zaujíma jeho účinnosť a vôňa. Obzvlášť si dávam pozor na vôňu u šampónov na vlasy, keď som bola malá mamina mi umývala vlasy šampónom ktorý neskutočne páchol, až tak že sa to nedalo vydržať a istú dobu som normálne chytala paniku z umývania vlasov - podotýkam mala som asi štyri roky dnes už tú paniku nemám ☺. A aj preto ma zaujíma vôňa, pár krát som sa pri kúpe šampónu na vlasy popálila z dôvodu že som si kúpila produkt ktorý mi  konečnom dôsledku neskutočne páchol a preto som ho nepoužívala. Mohol byť akokoľvek účinný ja som ho skrátka nepoužívala , pretože mi nevyhovovala jeho vôňa. Hold som ťažký oriešok na vône produktov. 

Pri tomto šampóne je ale vôňa príjemná. Opísala by som ju asi slovami - keď použijem tento šampón mám pocit že som práve prišla od kaderníčky, viete toto je presne tá vôňa ktorá sa používa v kaderníckych salónoch. A táto vôňa ma vždy fascinovala, niekomu takáto vôňa prekáža ale ja by som za ňu aj život položila. Viem znie to čudne ale asi som skrátka čudná. A vlastne toto je aj otázka na Vás - prekáža vám kadernícka vôňa , alebo ju máte radi ? Určite mi napíšte. ☺ 



Farba je asi ako pri každom šampóne perleťová. Ale vlastne na farbe nezáleží. Po aplikovaní na vlasy začne šampóne krásne  peniť. Používam čo ja viem veľkosť cca väčšieho  orieška na celú hlavu. Ako viete mám pomerne dlhé a hlavne husté vlasy, takže pred tým som potrebovala šampónov pomerne dosť. Ale už keď som začala používať šampón od značky Balea nespotrebovala som ho také kvantum  ako pred tým. A pri tomto produkte je to úplne na vlas totožné. Stačí mi vážne minimum na celú hlavu. Šampón sa krásne nepený a umyje vlasy. Mám taký pocit že som našla svoj must have produkt na vlasy, minimálne na toto leto hlavne kvôli UV ochrane ktorá je počas leta dôležitá aj pre moje vlasy. 

Cena : 4 €
Objem : 500 ml 
Miesto predaja : parfumérie Marionnaud 


Tak a sme na konci dnešnej recenzie. Verím že sa Vám páčila. 

A určite mi dajte dole do komentáru vedieť aký je váš obľúbený šampón na vlasy ? Aby som sa v budúcnosti vedela inšpirovať. 


Majte sa pekne. ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.