utorok 15. apríla 2014

Aj česanie môže byť zábava!



Ahojte, dnes to bude trošku špeciálny post. Áno aj ja som podľahla, priznávam sa odolávala som pomerne dosť dlho skoro pol roka kým to na mňa neprišlo a neodolala som. Už aj ja som hrdá majiteľka zázračnej kefy na vlasy Tangle Teezer




Asi nemusím nikomu z vás predstavovať o čom táto kefa je. Ako som povedala veľmi dlho som odolávala ale v mojom okolí ju už malo toľko ľudí a hlavne tak dlho som si ju priala že som si na koniec urobila radosť a kúpila som si ju. 

Tangle Teezer je vážne zázračná vec. Ja sama mám pomerne dlhé a dosť husté vlasy od malička. Vždy keď som bola mala bolo česanie vlasov pre mňa malé utrpenie a pre moje okolie veľký boj aby ma vlastne donútili k tomu aby som sedela a nechala sa česať. A vekom to nebolo o nič lepšie. Aj keď z domu nejdem bez toho aby neboli moje vlasy očesané. Vždy ráno som poviem vám úprimne pomerne dosť trpela. Je jasné že človeku cez deň vlasy padajú ale mne osobne padali dvojnásobne keďže vždy pri česaní som mala plný hrebeň vlasov. 


A preto som si povedala dosť! Nechcela som už viac svoje vlasy namáhať. Už sú vlastne aj bez toho hrozného česanie pomerne dosť namáhané. A tak prišiel čas aby som dopriala sebe a svojim vlasom pokoj. A tým je pre mňa už nejaký čas práve Tangle Teezer, s touto zázračnou kefou je česanie zábava. Moja mama povedala že keby prišli na trh s touto kefou skôr nemuseli mať so mnou počas detstva také problémy aké mali. A to že sa táto kefa páči aj mojej mame je už čo povedať. Ona je na takéto veci pomerne skeptický a neverí tomu. 
Asi si poviete čo je na tej kefe také super, čo češe sama? Tak to nie česať sama to nečeše ☺ ale je veľmi šetrná k vlasom. Vlasy češe šetrne, zabraňuje tomu aby sa motali a tým že je malá a praktická zmestí sa do každej kabelky. A to potrebujem. ☺ 


Kefa má dvojaké štetiny. Jedny sú vysoké a druhé nízke. Tým že sú tieto štetiny dvojaké kefa ľahšie rozčeše aj extrémne zamotané vlasy. Zanechá ich jemné a hladké. Tangle Teezer padne do každej ruky. Má praktické držanie na ktoré som si musela zvykať ale zvládla som to. Keďže nemá rúčku človek si musí nájsť trošku iný štýl česanie ako pred tým. 
Mne sa stala veľmi vtipná vec, hneď pri prvom česaní mi kefa padla na zem. Bolo to práve tým že som vôbec nevedela ako ju mám držať. Keďže ten tvar kefy je trošku nezvyčajný trvalo mi nejaký čas kým som si zvykla. Veľmi sa mi páči to že kefa má ochranný kryt. Keď človek niekam cestuje kryt jednoducho zaklapne na kefu a tým pádom sa nepoškodia štetiny kefy. 


Celý tento vynález je z plastu. Ja vždy raz týždenne zoberiem Tangle Teezer a dám ho pod tečúcu vodu. Tým pádom kefu umyjem a zbavím sa aj prípadných baktérií ktoré by sa mohli na kefe objavovať. Predsa len aj na vlasoch sú nejaké baktérie. 
Ja som si vybrala čierno ružový dizajn a aj keď nie som veľká milovníčka ružovej táto kombinácia sa mi páči. 
S cenou je to pomerne zaujímavé mám pocit že sa to odvíja od veľkosti Tangle Teezra ale aj od stránky na ktorej ho objednávate. Ja som svoj objednala tu a cena je 10,10 €. Čo je pomerne dosť ale určite mi táto kefa vydrží dlho. Ja som vždy menila kefu každého pol roka, kupovala som ju vždy v inom obchode ale vždy ma vyšla nejakých 5 €. Takže teraz som jednorázovo zaplatila 10, 10 € a kefa mi vydrží neváham povedať celý život. 



Ak patríte do skupiny ľudí pre ktorý je každodenné česanie boj, určite by ste sa mali po tejto kefe pozrieť. Ja  som dá sa povedať živý príklad toho ako aj česanie v mojom veku môže byť zábava. ☺ Tangle Teezer sa stal mojou každodennou súčasťou a už si neviem predstaviť že by som sa česala hrebeňom alebo inou kefou. 



Tak verím že sa vám táto recenzia páčila. A budem veľmi rada ak mi dáte vedieť svoj názor. 
Či by ste to niečoho takého ako je Tangle Teezer investovali? A či sa vám tento nápad z dielne Anglického kaderníka páči. 


Majte sa pekne a ja sa ozvem čoskoro. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.