sobota 15. marca 2014

Rimmel " Moisture Renew "

Ahojte, dnes vám predstavám môj nový prírastok do rodiny. Ide o nový rúž od Rimmel-u


Tí čo pravidelne navštevujú drogérie asi vedie že Rimmel prišiel asi pred mesiacom s novými rúžmi. Ja som o  týchto rúžoch prvý krát čítala na nejako zahraničnom blogu. A od vtedy som chodila pravidelne do drogérie a vykukovala som ich či už sú alebo nie. ☺ 

A keď som sa konečne dočkala tak som si jeden z musela okamžite kúpiť. No okamžite to nebolo, trvali mi to pár dní, v tomto prípade som pomerne nerozhodná keďže mám pomerne dosť rúžov a nechcela som si kupovať farbu ktorú už doma mám tak vždy som pri regáli rozmýšľala či odtieň ktorý držím v ruke mám alebo nemám. ☺ 
Na asi priaty krát som konečne odišla z drogérie s rúžom a odtieňom ktorý nemám. 
A teda vám slávnostne predstavujem nový prírastok do rodiny a to Rimmel  Moisture Renew v odtieni 
200 LATINO.



Ide o veľmi príjemnú dá sa povedať korálovú farbu. Takúto vo svojej zbierke nemám. Myslím si že toto bude farba ktorú budem cez leto nosiť veľmi často. Keďže hneď som som videla túto farbu v obchode mi pripomenula leto. ☺

Čo sa týka obalu príde mi pomerne lacní, je to len kus plastu. Na to aký to je skvelý rúž mohol byť aj obal viac luxusnejší. Obal Rimmel-u skrátka  nevyšiel ale predsa nejde o obal ale ide o samotný produkt ktorý je skvelý . 
A ten je skvelý. 
Už keď otvoríte rúž ucítite príjemnú vôňu. Na prvý čuch som nevedela presne identifikovať o akú vôňu ide ale teraz mi keď otvorím rúž pripomína mi presne toto obdobie. Jar keď všade začínajú kvitnúť stromy, kvety a to je presne vôňa akú má tento rúž.  
Z tohto rúžu som nadšená ja pre to že sa vôbec nespráva na perách ako rúž ale skôr ako balzam. Balzam s výbornou pigmentáciou. Stačí prejsť pery raz a máte ich dokonale nafarbené. Hydratácia je skvelá po nanesení pery zostanú jemné, hladké a hydratované. 
Vôňa je v obale pomerne intenzívna ale po nanesení na pery sa rozplynie. 






Čo ma potešilo je to že vôbec nezalieza do vrások. Mne vydržal na perách asi tak tri hodiny, aj keď po tých troch hodinách už nebolo nejako moc extra badať že mám rúž alebo niečo. Skrátka sa postupne začal strácať. 
Ale to mne nevadí, keďže mne vo všeobecnosti moc rúže nevydržia lebo dosť často pijem. Asi ako každý rúž odtláča sa na pohár ale úprimne ktorý robí to skoro každý rúž takže je jedno či je od Rimmel-u alebo od Mac-u. ☺ ☺ Cenu rúžu je veľmi prijateľná ja som ho kupovala v DM-ku a tam ma vyšiel 4, 69 € neviem či je to pevná cena alebo si to každá drogéria stanovuje sama. Ja som s touto cenou spokojná myslím si že rúž je na toľko kvalitný že jeho cena je aj adekvátna. 

Ja osobne som spokojná a veľmi. Táto kolekcia sa Rimmel-u vážne podarila a určite toto nie je môj posledný rúž z tejto kolekcie!


Tak a sme na konci tejto recenzie. Verím že sa vám páčila. 



A čo vy máte radi rúže? Vlastníte nejaký rúž z dovej kolekcie od Rimmel? Aké farby rúžov nosíte najčastejšie? 

Budem veľmi rada ak mi napíšete dole do komentáru svoj názor. ☺ 



Majte sa pekne, užite si síce chladní ale predsa víkend ☺ a ja sa ozvem čoskoro.  ♥






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.