sobota 8. marca 2014

NIVEA " Denný a Nočný krém Pure & Natural "



Ahojte, želám príjemnú sobotu. Verím že ju tráviť tak ako ste si naplánovali. 

Dnes si dáme opäť takú mini recenziu. Pred nejakým časom  mi prišiel balíček od firmy Nivea v ktorom bolo niekoľko vzoriek a ja som sa rozhodla že dnes vám jednu vzorku predstavím. ☺




Takže budú to hneď dve mini recenzie, a to presnejšie na denný a nočný krém z rady Pure & Natural. Táto rada obsahuje 95% ingrediencií prírodného pôvodu. Väčšina použitých ingrediencií má označenie Bio. Neobsahuje žiadne parebény, silikóny , farbiva a ani minerálne oleje. Vhodné aj pre citlivú pleť. Obaly neobsahujú žiadne PVC.


Denný Krém 

Klasická vôňa veď to poznáme, mne Nivea evokuje moje detstvo takže pre mňa je to krásne vôňa. 
Denný krém je určený pre ženy a dievčatá  od 16 rokov. Obsahuje bio argánový olej a aloe vera. Čiže pleť po nanesení tohto krému je hydratovaná, hebká a  svieža. Ja som túto vzorku použila pod make up a nemám voči krému žiadne výhrady. Krém mi pleť skvelo hydratoval po celý deň. Vôbec mi make up nezanechal na pleti žiadne šupinky ako som to mala pri kréme ktorý som používala pred tým. Pleť bez make up-u bola krásne lesklá, napnutá a hydratovaná. 
Veľké plus je to že krém je určený pre pleť od 16 rokov. Takže už aj dievčatá ktoré začínajú používať krémy alebo nejaké BB krémy a chcú niečo pred ne je to dobrá voľba. 





Nočný krém

Zloženým je tento krém to isté ako denný ale tento je obohatený ešte o pantenol ktorý podporuje proces obnovenia pleťových buniek počas noci.
Ak mám byť úprimná pri tomto nočnom kréme som bola v strehu. Viete dobre že mám mastnú pleť a na na noc si moc nerada niečo dávam na pleť. Keďže si ju čistím micerálnov vodou a tonikom. Je pravda že vždy po tomto procese mám pleť suchú ale mne to tak vyhovuje. Ale len predsa dala som šancu aj tomuto krému. Je pomerne hustej konzistencie tak isto príjemne vonia. Hydratácia je fajn. Ale skrátka mne tento nočný krém nesadol. Ráno som sa zobudila a moja pleť bola neskutočne mastná, takto mastnú som ju ešte nikdy nemala. Je to z mojej strany veľká škoda. :-( verím že iným ľudom bude určite bude vyhovovať. 






Tak a sme na konci tejto mini recenzie. Myslím si že Nivea nesklamala a určite minimálne aspoň denný krém si kúpim v plnej verzii. Ako som povedala s nočným som mala menší problém ale skrátka mojej pleti nevyhoviete skrátka robí si čo chce. ☺

Z mojej strany môžem len odporúčať. Ak v drogérií uvidíte túto radu určite sa mi nej zastavte a pozrite si ju. A možno sa nájde aj nejaká milá pani predavačka ktorá vám s radosťou dá na vyskúšanie vzorky. Treba sa len spýtať veď za opýtanie človek nič nedá. ☺





A čo vy už ste skúšali tieto krémy? Máte radi Niveu? Čo vám evokuje vôňa Nivei? 
Budem veľmi rada ak mi dáte dole do komentáru vedieť svoj názor. 


Pekný sobotu! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.