sobota 18. januára 2014

• 25 Random facts about Me •

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila TAG s názvom 25 random  faktov o mne. Poviem vám pravdu dalo mi to poriadne zabrať. ☺


1. Asi každý viete volám sa Barbora.

2. Od mala mám prezývku Babu neviem ako to vzniklo, nikdy som sa môjho ocina nepýtala prečo mi tak začal hovoriť. Ale asi Barbora je dlhé tak som len Babu. ☺

3. Mám 20 rokov. 

4. Od narodenia žijem na dedine a milujem to tu.

5. Sem tam sa mi stane že neviem povedať R mám to od mala ale je to len v tedy ak chcem niečo veľmi ale veľmi rýchlo povedať. ☺

6. Mám panický strach zo sliepok a myší

7. Nie som postavou typická modelka. Skrátka mám pár kilogramov na viac. Nie že by som rada jedla to zase nie len skrátka mám to genetické. 

8. Mám gélové nechty. Bez ktorých už ani neviem fungovať. 

9. Som pomerne zhovorčivá, ak poznám ľudí okolo seba. ☺

10. Som jedináčik. Čo nie niekedy výhoda ale viac to má nevýhody. Hlavne keď som bola malá som si to veľmi brala že všetci sa majú doma s kým hrať a ja si musím vystačiť sama. Teraz je to tak že vždy upratujem doma ja a takto keby že mám súrodenca sa pekne podelíme. ☺

11. Som závislá na káve a čaji. 

12. Nepreferujem alkohol, dokážem sa baviť aj bez toho aby som pila.

13. Mám doma psa ktorý sa volá ADA je to čierny labrador a má 9 rokov. 

14. Som maniak na sviečky všetkého druhu.

15. Nemám rada banány a ani ich od mala nejem. 

16. Moje najobľúbenejšie jedlo sú cestoviny a sushi.

17. Svoj čas musím mať dopodrobna zorganizovaný ak by som ho nemala tak som v koncoch. 

18. Milujem nakupovanie. ☺

19. Mojim snom je ísť sa pozrieť do Paríža, Dubaja a Monte Carla. ☺

20. Najdôležitejšie je pre mňa aby bola moja rodina zdravá.

21. Mám najlepšiu priateľku od svojich 3 rokov volá sa Soňa a je to človek ktorý pri mne vždy stojí. Ďakujem jej za to. 

22. Nemám rada cestovanie hromadnými prostriedkami.

23. Ešte stále som sa neodhodlala urobiť si vodičák. ☺ Ale raz sa odhodlám. 

24. Venujem sa výrobe náramkov. 

25. Verím na to že sny sa plnia. ☺





Dúfam že sa vám tento TAG páčil keďže mne to dalo poriadne zabrať. Nie je jednoduché vymyslieť na seba 25 faktov. To mi verte. 

Budem rada ak mi napíšete či máme niečo spoločné alebo aj to či sa vám tento TAG páčil.


Želám krásnu sobotu. ♥


P.S. : o pár dní budú nové recenzie. 







4 komentáre:

  1. k tomu surodencovi ja jedneho mam a aj tak upratujem len ja proste je totalne lenivy ale neriešim:))) panicky strach zo sliepok? hehe to je mile:) tiež som nebola moc odhodlana na vodičak necitila som sa naň ale odrazu to prišlo a už som aj išla so spolužiakmi mam ho asi 4 roky ale nechodim velmi na aute...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň že to je s tým súrodencom tak.
      Ak mám byť úprimná nie sú to len sliepky ale aj papagáje, rôzne vtáky a tak skrátka všetko čo lieta a má perie. Neviem keď vidím niečo také pár metrov od seba chytám paniku to je ako keď má človek arachnofóbiu. :-D Som divná ja to viem :D :D :D. Tak s tým vodíčakom dúfam že sa v dohľadnej dobe odhodlám a pôjdem konečne, ale na čo mi je vodičák keď aj tak na aute stále chodí môj oco a ten mi ho tak jednoducho nepožičia. :D :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.